Anbefalte innlegg

Vet dette har vært oppe før, tar det en gang til. Std RS2 er noe breiere enn coupe'n. Noen som vet hvor mye det er snakk om her?.

Passform for innfestning ved bakskjerm, er dette likt tro. Bruke std coupe fanger som mal må vel kunne funke rimelig greit. Noen som har noe innspill her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var den ja ,fant den ikke se. Men dette var en en glassfiber fanger, går vel for en i plast når dette først skal gjøres litt mer holdbar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs2 hekk er skamtøft, det beste hadde vel kanskje vært å få støpt en kopi med riktige mål, er vel ikke det letteste å drive med en slik orginal fanger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det blir nok mye "FAEN" om i garsjen her vil jeg tro. Får jeg tid en dag så stikker jeg innom Inge Høyer (lakkerer mm)en tur å lufter det for han. Men dette har blitt gjort av andre så det kan da umlig væra så himla vrient..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dere ikke tvinge Svenne til og støpe sin da? hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i allefall klar som en småkåt fjortiss

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i allefall klar som en småkåt fjortiss

 

Jeg og ;)

Men jeg kunna tenkt meg min i abs plast : klø :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i allefall klar som en småkåt fjortiss

 

Fydda Info don't need too know hehe. Men støpe en på den han har laget, tja det hadde jo også vært en løsning helt klart. Egentlig snedig at dette ikke er å få kjøpt der ute. Men jeg vil helst ha en i helplast. Fronten min er av glassfiber forstreka med kevlar og den tåler jaggu ikke en drit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bedre med en helstøpt i glassfiber enn ei som er skjøta på 10steder og plastsveisa? Men kan vel få produsert den i plast også vel? Men enig at glassfiber er noe shit, men er jo ikke akkurat så ofte man subber med bakfanger heller da. Eller det rygginga som er problemet ;) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hakke ryggelys hehe. Men vi kan jo sende linken til "svenna" å se hva han har å si. Jo mindre arbeide jo bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan hende flere(jeg) vil være med på den:)

 

kjenner til noen som kan ordne støping..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan hende flere(jeg) vil være med på den:)

 

kjenner til noen som kan ordne støping..

 

Jo fler jo bedre med tanke på kosten, men tviler på at Svenna gidder og sende fanger'n sin til Brumundal for kopiereing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo fler jo bedre med tanke på kosten, men tviler på at Svenna gidder og sende fanger'n sin til Brummundal for kopiereing.

 

Psssh. Han bruker ikke bilen uansett !! Men dere får tilby han et årsabbonement på LEK eller noe lignende, så er han sikkert lett og overtale! hehehe: smil :

 

Er verdt å spørre iallefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner til noen som kan ordne støping..

 

I glassfiber eller plast?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pm sendt til Svenna så får vi ta det derfra... God natt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aleksander:

plast som var tanken da.. men vil du glassfiber kan jeg sikkert få til det:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vi fått til plast hadde det jo vært genialt, trenger jo forsåvidt ikke mindre vekt bak.

Men btw, siden vi er inne på støping, noen med kontakter som kan lage fine carbon støp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo få tak på en i plast å lage en mal da.. så slipper han å sende nedover? men om han vil så stopper jeg ingen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må den jo kortes inn osv da, mye jobb

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må den jo kortes inn osv da, mye jobb

 

 

sant nok, sette oss på han så han sender da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve å overtale han, ett års medlemskap på milfhunter elns burde vel funke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aleksander:

plast som var tanken da.. men vil du glassfiber kan jeg sikkert få til det:P

 

Er nok plast som er tanken her også! Nekter å montere noe glassfiber på tralla : bråk :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.