Møre og Romsdal: VACN Nordvest 2008? - Hvor?/Hvem?

Anbefalte innlegg

Hola.

 

Har de respektive lokallag noen formening om dette ? Molde som arrangerer i 2008 vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel Molde som skal ha etter planen men om de er klar og har planlagt noe må gudane vite..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen i Molde som har noen formening om dette? Eller er alle for opptatt med juleforberedelser:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel hatt kvart sitt år no.. Skulle ikke prøve å gått sammen alle 3 da å fått til noe kjempe bra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel hatt kvart sitt år no.. Skulle ikke prøve å gått sammen alle 3 da å fått til noe kjempe bra?

 

NEsten like bra som det vi hadde altså? =)

 

Neida, jeg har faktisk tenkt tanken selv. Og har allerede lagt en del planer om det blir aktuelt å administrere treff igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NEsten like bra som det vi hadde altså? =)

 

Neida, jeg har faktisk tenkt tanken selv. Og har allerede lagt en del planer om det blir aktuelt å administrere treff igjen.

 

Det hadde kanskje vært en tanke å få Romsdalingene i tale da så får vi høre hva de har å si om saken. Tanken er ihvertfall god : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig. Det er Molde sin tur så

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, jo, ja kanskje det?! Ingen eksakte planer. Skulle vel fått med noen da..... Planer har man jo alltids, men det trengs folk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Terje er jo ei innovativ sjel,han har vel alltids et par planer på lur regner jeg med...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I forbindelse med klubbens 15 år jubileum og Møllers karavane til samtilige forhandlere i sommer har Molde fått besøk den 9.7! Spørsmålet er om vi skal arrangere treff denne dagen i Molde! Noen som vil hjelpe til? JA det er midt i uka!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er historien bak denne karavanen da? Kommer det noen R8, S5 osv? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva som kommer i fra Møller blir nok kunngjort senere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke litt kjræsj med å ha det midt i uka da? Er ikke mulig å få til en dialog med møller der da å høre om de klarer å flytte caravanen:p vi er jo tross alt gode kunder :) Det å ha treffet midt i uken fordi der er caravan er vell ikke helt god plan. Da det vill vere kø helt til vestnes for å prøvekjøre noe :) Det var min mening :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN Nordvest 2008 blir da arrangert i forbindelse med RoadShow`et ? Som ett dags treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå missforsto jeg det med road show/caravan. Tenkte på møller caravan jeg med nyheter fra vw audi hos forhandleren!

Men fortsatt ikke enig i å ha det midt i uken. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe må gjøres i forbindelse med dette. Hvis noen vil lage ett helgetreff i tillegg så bare å si i fra. Har ikke planlagt noe foreløpig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært suppert med ett helgatreff! kanskje vi skulle ha samlet en gjeng og diskutert litt, kommet med ideer og innspill?!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her var det lite som skjer??? syns vi skulle fått til noe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På helg kan jeg stille opp og hjelpe til som vakt eller whatever, men i uka har jeg ikke sjans pga arbeidstid. :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt tidligere (?) så har vi i Nordmøre Lokallag ganske komplette planer klare.

 

Men jeg er litt usikker på hvilken dato/helg som kan være aktuell for folk. Samt hvor stor oppslutning man kan forvente å få.

 

Men som sagt, vi er nesten "go"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt tidligere (?) så har vi i Nordmøre Lokallag ganske komplette planer klare.

 

Men jeg er litt usikker på hvilken dato/helg som kan være aktuell for folk. Samt hvor stor oppslutning man kan forvente å få.

 

Men som sagt, vi er nesten "go"

 

 

få høre hva dere har da?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo litt hemmelig da :) Men som sagt så har vi satt oss ned ved en tidligere anledning å planlagt treff med utgangspunkt i Molde, Kristiansund og ett en annen plass. Just in case, og fordi vi har lite annet å drive med kveldstid :)

 

Treffet vil inneholde det vanlige som vi er vant med ifra lokale VACN treff. DVS. sosialt, utstilling, aktiviteter, crusing og grilling + drikke. I hvilke former kan vi komme tilbake til, om det er nok folk som mener dette er interesant.

 

Dog tror jeg vi sliter med å få Nazaret klare til konsert for oss : smil :

 

En annen ting er jo det at det er en ganske tett kalender i år da. Så vanskelig å ikke komme for tett innpå andre treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo litt hemmelig da :) Men som sagt så har vi satt oss ned ved en tidligere anledning å planlagt treff med utgangspunkt i Molde, Kristiansund og ett en annen plass. Just in case, og fordi vi har lite annet å drive med kveldstid :)

 

Treffet vil inneholde det vanlige som vi er vant med ifra lokale VACN treff. DVS. sosialt, utstilling, aktiviteter, crusing og grilling + drikke. I hvilke former kan vi komme tilbake til, om det er nok folk som mener dette er interesant.

 

Dog tror jeg vi sliter med å få Nazaret klare til konsert for oss : smil :

 

En annen ting er jo det at det er en ganske tett kalender i år da. Så vanskelig å ikke komme for tett innpå andre treff.

 

hadde vært supert med ett treff i molde for og bytte litt plass...syns dette er no vi burde få til.

ja, kalendern er tett i år, men hvilken hidden kunne passa da? noen meninger om det folkens?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 1-3. august er det nå planer at VW-Audi Nordvest skal arrangeres. Planene om å arrangere treff i Molde er nå skrinlagt. Vi tenker nytt!

 

Stedet for dette treffet vil bli på Åndalsnes. Samme helg er det Raumarock som er en stor festival i Åndalsnes. Mer info om Raumarock finner du på http://www.raumarock.no

 

Planene for denne helgen er:

 

Cruising på Lørdag

 

Utstilling på Søndag

 

Mer info vil komme fortløpende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.