Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Offer?? syntes du burde føle deg heldig!! hehe: haha : tenk på alle de som ikke får oppleve den gode følelsen av å våkne til Vestfold lokal-lags kjennings melodi!!:P

vi må jo markedsføre oss! hihi.. : rolleyes

 

hehe.. : smil : Vi får se om jeg tar sjangsen igjen i år..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult tiltak:) Ser ut som det blir bra med plass også der. Lurer på hva det neste blir folk lager verksted av, har vel gartneri og fjøs til nå:)

 

VWærkste har lokkaler 100meter inne i et fjell i gammelt militær annlegg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra tråd! Har fått litt info fra Martin PeDal som er her og gjør en jobb i dag, han er _rimelig_ sliten i 'muskler han sjelden bruker', så jeg regner med at han faktisk gjorde en innsats! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult tiltak:) Ser ut som det blir bra med plass også der. Lurer på hva det neste blir folk lager verksted av, har vel gartneri og fjøs til nå:)

 

Lykke til og stå på :D Er vel litt armering og betong som skal ut

 

man tager hva man haver,ikkesant?? hehe

Armering?? åh nei.. det fjøset har stått der i 75 år,og de brukte ikke sånnt tull på den tiden.. men derimot har de vært ganske ivrige med stein! de har nok brukt all den steinen de fant på jordene.. + at de stjal stein fra naboene! for det er MYE stein i støpene!!

 

hehe.. : smil : Vi får se om jeg tar sjangsen igjen i år..

Bare å ta tjangsen det! du kommer garantert til å like det!: rock :

 

VWærkste har lokkaler 100meter inne i et fjell i gammelt militær annlegg :D

Ja,det kaller jeg bombe sikkert! ikke engang Bin Laden får tatt kål på prosjektene deres! hehe

 

Knallbra tråd! Har fått litt info fra Martin PeDal som er her og gjør en jobb i dag, han er _rimelig_ sliten i 'muskler han sjelden bruker', så jeg regner med at han faktisk gjorde en innsats! :D

 

Åh?? Hvilke muskler er det han pleier å bruke da??:nana: Trodde Martin hadde lærlinger til sånt fysjom! hehe:p

Nei,han og Kristoffer gjorde en kjempe jobb der igår. Det skal de ha!! de fikk gjort masse,og det ble bra! de var jo trossalt bare to som jobbet hele tiden..Mr.16v hjalp godt til han og,da.. Flinke gutter!

Tror faktisk jeg tilog med så Kristoffer litt svett!: fis :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,han og Kristoffer gjorde en kjempe jobb der igår. Det skal de ha!! de fikk gjort masse,og det ble bra! de var jo trossalt bare to som jobbet hele tiden..Mr.16v hjalp godt til han og,da.. Flinke gutter!

Tror faktisk jeg tilog med så Kristoffer litt svett!: fis :

 

Må jo stå på litt, skal vi bli ferdig til jul! Nei, detta kommer til å bli helt sjef, med så mange gode forslag vi har allerede! Her snakker vi bubblarbad, gissgrall i sofakroken og pissoar i et gammel drikkekar!

 

Skal ikke skryte så jævli av meg, da det var mr. P-Dahl som gjorde unne værste jobben igår, men det trivelig å ta i ett tak! Noen skikkelig dugnadsdager til nå, så kan vi begynne å planlegge ny innredning!

 

Regner med at Moniq skal sy gardiner???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mr Thomas 16v,har ikke du noen bilder du tok under økta vår?? da Ny Kirke wrecking crew gikk amokk med slegge?

Dessuten trenger vi noen damer som kan prøve kjøre værste jakkussien vår.. hva sier du Gry?? frivillige vil få skrubbet ryggen av Dag i rosa latex drakt med autentisk ku skrubb.. :shf:

DSC_0279.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

What? Rosa??? Tror jammen jeg står over det altså..... :P

 

Kristoffer: Tror ikke jeg ville gått for et drikkekar som pissoar. Er dårlig med sluk, gitt : hjelp :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo stå på litt, skal vi bli ferdig til jul! Nei, detta kommer til å bli helt sjef, med så mange gode forslag vi har allerede! Her snakker vi bubblarbad, gissgrall i sofakroken og pissoar i et gammel drikkekar!

 

Skal ikke skryte så jævli av meg, da det var mr. P-Dahl som gjorde unne værste jobben igår, men det trivelig å ta i ett tak! Noen skikkelig dugnadsdager til nå, så kan vi begynne å planlegge ny innredning!

 

Regner med at Moniq skal sy gardiner???

 

Ja dere var super flinke!! Nei det skorter ikke på ideer..: faint : Monica er igang å syr nyyydelige rosa gardiner med røde hjerter,, (faktisk helt like bokser'ne mine..: klø :) skjønner ikke helt det der...: flau :

 

Men hva er gissgrall i sofaen?? (er ikke god på fjøs terminilogi..er by gutt..) er ikke helt sikker på at jeg vil være med på det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor heter det ny kirke ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor heter det ny kirke ?

 

 

Fordi plassen heter Nykirke... :P

 

Kan ikke huske sist jeg var så sliten som i går, men er klar for et par runder til med saga : pisk :

 

Og til de som bekymrer seg for at Vestfold lokallag ikke skal vekke campen med Kongen av Campingplassen på treffa i år så kan jeg betrygge alle med at den vil bli spilt i år også! :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor heter det ny kirke ?

 

Tja si det..de var vel stolte av kirken de byggde her på 1800 tallet engang..: klø : Hvorfor heter Kirkenes Kirkenes.. eller Andøya Andøya..: haha :

 

eller Stavanger f.eks.. Stav-anger? "F"#n,jeg skulle ikke putta den jæ%#a staven der.." Mye rare steds navn rundt omkring,ja.. hehe

 

Forøverig kan jeg friste med deltagese på mitt nye seminar? "hvordan gjøre korte svar unødvendig lange"??:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi plassen heter Nykirke... :P

 

Kan ikke huske sist jeg var så sliten som i går, men er klar for et par runder til med saga : pisk :

 

Og til de som bekymrer seg for at Vestfold lokallag ikke skal vekke campen med Kongen av Campingplassen på treffa i år så kan jeg betrygge alle med at den vil bli spilt i år også! :nana:

 

Hør Hør!! ja,du skal ikke bekymmre deg så fælt for å ikke slippe til med saga igjen,nei... der er mer betong der den du fjærna igår kommer fra!! tror vi i pizza gjengen trenger noen sånne økter i ny og ne..: haha :

 

Er mye mere fjøs å sette fyr på!!;) (skjønner ikke helt hvordan dere fikk det til å begynne å brenne i betong,men..med vann kjølt diamant blad og alt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer guttær...: rock : med bedre lokaler, det var jo ikke direkte varmt der jeg var innom sist.:D

Må ta meg en tur til mandag og se hvordan det blir. : ja :

Nå skjønner jeg hvorfor ingen har svart på spm. mitt om tur til sigdal. Men jeg skal i alle fall (reiser sammen med Gry og noen til oppover på lørdag og blir til søndag)

 

 

Ps. får "fjøset" EU-godkjennings rett????? eller må jeg ta kontrollen på møller:skummelt:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja si det..de var vel stolte av kirken de byggde her på 1800 tallet engang..: klø : Hvorfor heter Kirkenes Kirkenes.. eller Andøya Andøya..: haha :

 

eller Stavanger f.eks.. Stav-anger? "F"#n,jeg skulle ikke putta den jæ%#a staven der.." Mye rare steds navn rundt omkring,ja.. hehe

 

Forøverig kan jeg friste med deltagese på mitt nye seminar? "hvordan gjøre korte svar unødvendig lange"??:P

 

bra forklaring :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er det trafikk siden midnatt...

Jon: De bildene er ikke noe særlig.. litt mørkt...

 

Fytti fortsatt støl etter lørdagen, jeg slo vel ned 6 båser eller noe, jon slo vekk fòr trauet og sondre sladda med trillebår(han kjørte ut flere kubikk med betong:o)

 

Har trua på detta her..

 

Stikker opp nå å gjør litt tror jeg..

 

Edit: Tar med noe mere sleggefett!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja si det..de var vel stolte av kirken de byggde her på 1800 tallet engang..: klø : Hvorfor heter Kirkenes Kirkenes.. eller Andøya Andøya..: haha :

 

eller Stavanger f.eks.. Stav-anger? "F"#n,jeg skulle ikke putta den jæ%#a staven der.." Mye rare steds navn rundt omkring,ja.. hehe

 

Forøverig kan jeg friste med deltagese på mitt nye seminar? "hvordan gjøre korte svar unødvendig lange"??:P

 

Haha.. Logisk forklaring... Forklar hvorfor det heter Sogn og Fjordane da? eller Møre og Romsdal, har de blitt delt akkurat som Tjekkia og Slovakia..? :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

byer/steder -- fylker.. Daahh se the difference!!!: dum :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som et superprosjekt dette ja!! Lykke til videre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neimen, tråd om værste-prosjektet vårt jo : vinke : Blir bra dette her, gleder meg til vi blir ferdige å skal begynne å skru ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja si det..de var vel stolte av kirken de byggde her på 1800 tallet engang..: klø :

 

Er faktisk fra ca år 1100... Så veit du det du som bor her lissom....

Så den er jo ikke ny lenger, bor vi på "gammelkirke" kanskje: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba karer! Godt du overvåker arbeidet Jon: smil : Keep up the good work!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. Logisk forklaring... Forklar hvorfor det heter Sogn og Fjordane da? eller Møre og Romsdal, har de blitt delt akkurat som Tjekkia og Slovakia..? :nana:

 

Doh.. er jo forskjell på steder buer å fylker da!!: dum : hehe Som Thomas så pent sa det..

 

byer/steder -- fylker.. Daahh se the difference!!!: dum :: haha :

Japp.. alle skjønte jo det! hihi:p

Dro du opp i kveld,eller?? Jeg og Sondre var å handla S4 til Rånny..

 

Er faktisk fra ca år 1100... Så veit du det du som bor her lissom....

Så den er jo ikke ny lenger, bor vi på "gammelkirke" kanskje: klø :

:jegerdum: burde tatt den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba karer! Godt du overvåker arbeidet Jon: smil : Keep up the good work!

 

Klart det! noen må jo holde ting litt i tøylene! Folk hadde sikkert fått gjort ting hvis ikke jeg hadde tråkka rundt i beina på dem å forstyrra..:evil:

 

Jokkum: Neste gang skal du få bretta opp erma litt og.. skal få slegga fra deg.. MOOOAHAHAH:evil: Thomas har tatt med sleggefett og spenol:confused:

 

(spenolen er til såre håndflater,hvis noen lurte.. : brick :blir så tørr av betong støvet..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi oi ! her snakker vi konge verkstedslokale!:tilber: den som hadde fått en slik mulighet: bh : stå på karer dette blir kanon! kommer innom dere en tur til sommeren når jeg fylfer 18 og får lappen: vinke : skulle nesten arrangert møte hos dere en gang når alt er på plass da!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi oi ! her snakker vi konge verkstedslokale!:tilber: den som hadde fått en slik mulighet: bh : stå på karer dette blir kanon! kommer innom dere en tur til sommeren når jeg fylfer 18 og får lappen: vinke : skulle nesten arrangert møte hos dere en gang når alt er på plass da!: rock :

 

Takker,Kristian! Ja du må gjerne komme å hilse på!: vinke : har altid hatt lyst til å se bilen din live!

Blir nok garantert arangert treff når vi blirferdige ! er jo nesten treff tillstander allerede nå.. Moro at folk stikker innom å sjekker opp arbeidet vårt! blir nok litt grillings og sånn nermere sommer'n og..: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.