Anbefalte innlegg

Lurte på om jeg skulle få fjernet alle "pynte" listene rundt på bilen.

Er det noen som har sett noe sånt blitt gjort før , evnt hva som er blitt gjort forhold til hva enn har "fylt" igjen dumpene i dørene meg og hva som er blitt gjort med fangerene ?

 

tips og linker mottaes med takk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo den der da.. Trur ikke det er så mange her til lands som har gjort det

 

[ATTACH]83898[/ATTACH]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var den vettu, viste jeg hadde sett det en plass. hmm da er det vel bare å skaffe ekstra dører og fangere , hive fram mig'en å ei bøtte med sparkel. Eller har noen andre noen bedre ide hvordan det kan gjøres.

Fangerne lurte jeg på om jeg kan få glassfibersprøytet ,slipt og lakkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo den der da.. Trur ikke det er så mange her til lands som har gjort det

 

[ATTACH]83898[/ATTACH]

 

Fy FLATE DEN var RÅ : eek :

Har du flere bilder av den Fredrik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsyke felger, rett og slett! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy FLATE DEN var RÅ : eek :

Har du flere bilder av den Fredrik?

 

Vet det ligger en tråd her på forumet vedr. denne bilen. Desverre er det ingen som har funnet noe særlig flere bilder av den (mener det kun er et bilde av interiøret). Men dette er et ganske heftig bygg : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har en bok e.l som heter "tinning for dummies " ?? :P holder vel ikke med sparkel her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror du må bare pusse helt ned "grunne" å så sparkle pusse å la det stå i noen dager får så å sparkle igjen..sparkelet synker litt tror jeg når du fyller slike "huller" gjorde dette på en calibra ei gang..sparklet 2-3 ganger ble knall til slutt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tinnlodde sett er bestiltt , så nå er det bare å lære seg skal prøve med litt fram før jeg starter på dørene men tror det skal gå greit.

fant en grei guide på den + at jeg har en kompis som sier han kan dette (vil nå vise seg men :P )

 

http://www.bilbygging.no/viewtopic.php?t=542

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tinnlodde sett er bestiltt , så nå er det bare å lære seg skal prøve med litt fram før jeg starter på dørene men tror det skal gå greit.

fant en grei guide på den + at jeg har en kompis som sier han kan dette (vil nå vise seg men :P )

 

http://www.bilbygging.no/viewtopic.php?t=542

 

Veldig spennende Georg. Dette må følges med på..... Spanande.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tinnlodde sett er bestiltt , så nå er det bare å lære seg skal prøve med litt fram før jeg starter på dørene men tror det skal gå greit.

fant en grei guide på den + at jeg har en kompis som sier han kan dette (vil nå vise seg men :P )

 

http://www.bilbygging.no/viewtopic.php?t=542

 

 

 

Se der ja;) Dette blir du nok proff til:P Du får legge ut masse bilde når du har fått dørene i hus å prøvd deg litt:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har tenkt på glassfiber i dørene ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bli bra dette her. :) Du må legge ut bilder underveis i prosessen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått gjort noe nå da Georg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe går sakte her i gården for tiden , men har prøvd med på 2 dørblader jeg hadde for å teste best måte å "fylle " i list dumpen . Fant vel ut at det er best å kutte ut å sveise inn en ny plate som gjør døren clean. Sitter også å grubbler å ser på nett i forhold til å fjerne dørhandtakene hvertfall bak.

men siden bilen er i drift hver dag er det ikke enkelt nei :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.