Anbefalte innlegg

hvor lakkerer folkene her i telemark? skal lakkere en fanger og en forskjerm...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ivertfall god erfaring med porsgrunn autolakkering på vallermyrene;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra erfaring både med GB Autotech og Bentsen....

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. har ikke sjekket pris der.. sjekket litt andre steder og kan si at prisene varierer VELDIG... fra 1500 til 2500kr for en skjerm. hørte og på hele bilen utvendig. fra 18000 til 35000kr.. er det mulig... vet ikke om jeg skal legge ut navnene her men må hvertfall si det var syke forskjeller..billigeste er faktisk i larvik og er ett firma jeg vet har gode referanser.... Men hadde jo vært greit å kunne bruke noen i grenland synes jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bentsen er nok også ganske rimelig, og er jo ikke noe problem å bare lakke en skjerm... Hadde sjekka pris der. Broren min jobber på GB, men tror de har litt mer å gjøre om dagen, men en skjerm er jo veldig fort gjort...

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja virker som det er litt forskjell på hva de har å gjøre... de fleste hadde ikke tid før etter påske...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk lakka noen deler på gamle bilen min. Audi 90`en. Rs2 replica fanger, 2x forskjermer og panser hos han på låven oppi klyveheia.

 

Bra resultat igrunn.ørlittegrann appelsinhud ved dysehullene på panseret men ellers helt knall resultat.

 

Autofix heter han. Betalte da 3000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han som lakkerer på den svære gamle steinlåven på Mæla har jeg god erfaring med. Ganske rimelig også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye sånn ca tar man for hellakkering om dagen da? hvis man bare leverer bilen inn liksom...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på slike små enkeltmannsforetak nesten så ligger det vel på rundt 15000.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

15000 pluss moms for golfen hos han i larvik... lå på mellom 15000-20000 alt etter som hvor der jeg hørte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æsj så dyrt for å få på no lakk a gitt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dyrt ja... kan visst lønne seg å reise til sverige, polen oå lignendee har jeg hørt.. men går ikke god for kvaliteten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ikke noen polakker skal nær bilen min nei... de har vært der nok! :(

 

Trur jeg får ta ei ringerunde :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja tror det. men det rare var at de som lakket bare skjermen billigst var de absolutt dyreste på en hel bil.. viggos lakkering ved grenland bil skulle ha 1800inkl moms for skjermen men 25000-30000 for hele bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert leie av å pusse hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker å lakkere min på bentsen, fått pris på 13-15tusen med grunnarbeid eller 8tusen for bare lakkering.

Vennepris dette da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. fikk 15000 pluss moms da kjørte jeg bare bilen inn og kom å hentet den.. resten var i prisen... var hos t.andersen i larvik dette da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis du vil ha en bra pris å en bra arbeid, så ville jeg reist opp til klosterskogen vgs, der får du en bra pris til billg penge, betaler du litt ekstra så får du en som heter Bjørn Erik til å lakere bilen, det er en som ikke gir seg før han er 100% fornøyd uten pristilleg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal levere bilen til T. Andersen til mandag. De skal fikse steinsprut i panser, bakfanger og lakke 4 felger, jeg har mattet felgene selv.

Det skal han ha 3700,- for. Syns ikke det er så gærent. Eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes ikke gæænt ut i det hele tatt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det er ikke ille idet hele tatt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.