Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Passe deg nå Øivind, ellers får du enda en telefon fra statens vegvesen:D

 

det var like før jeg begynte å få nerleppa i vibrasjon, livet passerte i revy. Fikk jo lite snev av noia for bilen har jo vært på oppretting på verksted, Naf inn i bildet og forsikringsfolka i full sving...og jeg har jo ikke senkesettet i vognkortet så jeg tenkte at nå ble det virklig sirkus..

Tror jeg må foreta en liten Heimlichmanøver på søndag kveld :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det å låna lakk e vel ikkje akkurat så lett, e det vel? Ska du levera an tebake noengang?

Hvis du har lyst på endå mer erfaring med scratch-x så bare skrik ut, så stille eg med 80 Avant : smil : Du kan få vaska an fysst og hvis du vil ;)

 

Morroklompen...:D Måkje lokka med sånne ting :) Eg forgude jo scratch x, ikkje sant Kluge? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hette ikje kæddi-

hette sjeddi!

 

hehe... Ska huska på det franå av:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte jeg skulle begynne å gå over til kollektivtransport... hadde det bare vert som i japan:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morroklompen...:D Måkje lokka med sånne ting :) Eg forgude jo scratch x, ikkje sant Kluge? :D

 

Faensje skyld på meg, va jo du så sa at dette va drid bra greie. Ribene forsvinne jo ikkje av at der bare ligge litt voks på de....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faensje skyld på meg, va jo du så sa at dette va drid bra greie. Ribene forsvinne jo ikkje av at der bare ligge litt voks på de....

 

Forsvant på min..! Men eg harkje bilen her nå så eg kan ikkje bevisa det desverre.. :)

E sikker på at det va rette måden, bare litt tungt å få av når det tørka skikkeligt godt inn :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste måten for å fjerne riper er å pusse ned til stålet. Go 4 it

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste måten for å fjerne riper er å pusse ned til stålet. Go 4 it

 

Plan of steel...! Nothing can go wrong.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune eg har ratt til deg strøkent vis du kjøper det i dag skal du få det for 700kr

 

Tlf 97684621

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kva slags ratt? 3 eika airbag ratt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 eika S3 ratt e det Frank, uten airbag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp s3 muligt det passer, men langt fra sikker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aah, nei du får ta det du rune :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke du 3 eika i s2en Frank?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen andre løgnasa enn meg sjøl så sidde heima en lørdagskveld å prøve å få tiå te å gå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitte å lure på om jeg skal ut å vaske bil... men jeg har noen iskalde i kjøla enda..selv om jeg begynner å bli snurren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vaska bil idag, å ølå e i håndå. Bjunne jo snart bra film på tv Face/off så me får vel se den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var ikke bra.. prestasjonsangsten brer seg i kroppen nå..eller kanskje det bare er øllet?? samma det, begynner å bli mørkt ute, så jeg er forsein igjen..

Face/off er en god film, men det er skit at jag har den på dvd og har sett meg dritlei på den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, men det er noe spesielt med film når de går på tv. har faktisk bare sett den en gang før

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte masse dvd'er en periode, og nå er det litt dumt, for alle filmene jeg kjøpte kommer på tv på rad og rekke nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komma deg ud i garasjen for å jobba med golfen Herr Kluge!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.