Østfold: VIKTIG!! Lokallagssamlingen 1.juni flyttes!

Anbefalte innlegg

Søndag 1.juni flytter vi den faste samlingen fra Toys R us til CarCareCenter i Moss!

 

Tim åpner dørene for oss og stiller opp med bl.a :

 

-Grillmat og grill

-Pizza

-Drikke

-Bukk til de som trenger det

-Prøve å få til hjelp med vask og polering

-Kjøp av varer. Alle får nettopriser ved bestilling denne dagen

 

 

 

 

Det holdes åpnet fra kl.14.00 og utover denne dagen. De som ønsker må gjerne ta med familien, da dette blir mer som en grillfest enn et vanlig lokallagstreff. Lokalene finner man lett ved å kjøre til Moss, over broen mot Jeløy, deretter til høyre i første rundkjøring og CarCareCenter ligger da på høyre hånd 100 meter ned veien.

 

 

Det er ønskelig at ALLE som vil delta denne dagen gir beskjed direkte til Tim, enten via mail eller på sms. Dette for at han skal ha en viss peiling på hvor mange som kommer med tanke på mat etc.

 

mailadresse for påmelding er : tim( a )carcarecenter.no

påmelding på sms : 90 91 34 32

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe initativ av Tim dette! Gleder meg allerede! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gleder meg allerede også. Håper det blir mange som møter opp. Skal selv stille opp mine tre VAG-biler: S4, A6 og Transporter. Hihihiihi...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det ølserviring også: klø :

Rusler en tur ned jeg og vel..

Hva slags produkter fører du Tim?

 

Mvh

Bernhard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg kommer jeg også :) Og isåfall så kan den hende at jeg prøver meg på bukken... Åssen er det å lure små lav bil oppå den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt en melding til Tim og bedt han liste opp litt produkter, så regner med at det kommer. Jeg vet iallefall at han legger på solfilm ( har lagt på alle 7 rutene mine med veldig bra resultat! ) og har dekk og felg. Har sikkert mer også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er et kjempe fint tiltak Tim! Ser ut som om at jeg kanskje får med samboer også :) Sjekker dato opp litt nærmere, og gir bestemt beskjed :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette her er jo bare kjempe bra Tim. regner med at jeg og samboeren stiller opp denne dagen. kommer tilbake med nærmere beskjed..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vi gjør er solfilm, masse dekk og felger (gode priser den dagen ved bestilling), bilpleie (CARTEC og AUTOGLYM), oljeskift for de som trenger. Har to bukker til disposisjon. Noen som trenger bytte noe under bilen, er dette en perfekt tid. Har en del verktøy som kan benyttes.

 

Ellers ja vi også understell, V-MAXX og Cobra. Kanskje noen som vil ha xenon-kit?

 

Det er bare å ta med madam'ene. Kona mi stiller opp med mat og drikke (har bursdag samme dag, forresten. Skal ordne kake til henne i samme slengen. Helt tilfeldig, faktisk....).

 

Håper så mange som mulig kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En perfekt dag til å sjekke hvor flinke østfold lokallag er til å synge bursdagssang da altså! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres trivelig ut. Satser på å ta en tur!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer. Gjenstår bare å se om jeg kommer alene eller med resten av gjengen ( dama og unger )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vi gjør er solfilm, masse dekk og felger (gode priser den dagen ved bestilling), bilpleie (CARTEC og AUTOGLYM), oljeskift for de som trenger. Har to bukker til disposisjon. Noen som trenger bytte noe under bilen, er dette en perfekt tid. Har en del verktøy som kan benyttes.

 

Ellers ja vi også understell, V-MAXX og Cobra. Kanskje noen som vil ha xenon-kit?

 

Det er bare å ta med madam'ene. Kona mi stiller opp med mat og drikke (har bursdag samme dag, forresten. Skal ordne kake til henne i samme slengen. Helt tilfeldig, faktisk....).

 

Håper så mange som mulig kommer.

 

høres bra ut. skal bestille meg et justerbart senkesett til min 99 a4 1,6l avant. har du en bra pris på på dette, så kan jeg jo heller bestille av deg. og pris på 4 stk 225 40 17" dekk. send meg på pm.

 

mvh kenneth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer vettu :D hørtes moro ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slenger innom når jeg har levert jobben i Oslo håper dere er der rundt 16.30 tiden : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir sikkert her utover kvelden så lenge det er folk tilstede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God nyhet!

Det er meldt knall vær til helgen!!! Det er nå ca. 10 personer påmeldt fra klubben. REsten av "gjengen blir ytterligere 12-15 personer fra "min" side. Regner med at det blir en del folk denne dagen. The more, the merrier.

 

Vet at noen ikke klarer å planlegge helgen og melder ifra på forhånd. Dermed er "drop-in" vellkommen. Har du plutselig fri denne dagen er det bare å komme innom for liten matbit og masse bilprat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svinger muligens innom en tur jeg også!! Kanskje med kartleser!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette lover bra, blir en knall dag dette! Og hvis det er flere som lurer på å ta med seg sin andre halvdel, så gjør iallefall jeg det, så slipper de å lure på om de blir eneste "kona" på plassen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres bra ut ! :) Kommer en tur innom når jeg blir kjørbar engang :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit helg til helga Kriss..... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Jeg kommer :) Lurte på om du hadde noen impressringer inne hos deg Tim? Skulle hatt 2 stk som gikk ned fra 63.3 til 57.1. Har du dette?

 

Mvh

Christoffer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit helg til helga Kriss..... ;)

 

Like hvit som forrige vel :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ja, leverte bilen min der i dag for toning av ruter, så må hente den søndag! Spent :D Er vel ikke umulig brodern dukker opp heller :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.