Stavanger: Photoshoot tråden

Anbefalte innlegg

Denne tråden kjellemann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kom på enn ting, som gjerna konne våre aktuelt.

Ka me å hatt SMS-varsling når der blei arrangert photoshootdage, for stavanger lokallag. Det vise seg det at hvertfall eg mange gonge, har komt inn på forumet akkurat litt for seint, til å få det me meg, sånt at eg isje har fått blitt me. Det er litt drid det, suns eg. Så planen eg vil fram til, er at me, her i tråden kan legga ud tlfnr. våres, til de så e intressert i den løysningå, sånn at me kan senda meldingå til kverandre når der e photoshootdager. Hørres det intressant ud... Kun enn ide eg kom på akkurat i dette øyeblikk.

Tysse : Eg vett du sende melling til meg anngåande sist photoshoot, men den såg eg isje før seint på kvellen.

 

Mitt nr. er vertfall 92824316.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var snakk om en slik sms varsling lignende sak generelt på forumet.. Dvs når tråder ble besvart, jeg vet ikke om den funskjonen er oppe og går eller hva den er, men ingen dum ide ihvertfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eg savne e telefonnr te folkå i klubben.

 

Har skjedd mer enn ein gang at me har vert ude på någe å eg sko fått tag i ein av dåkkår her som eg ikkje har nr te.

 

Mitt nr e 975 14 441

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men me sko toge en sjut snart, FØR der bler høst/vinter/vestlandsver kall det ka du vil.

 

Edit: 907 24 765

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har 958 33 983. Eg eg me på alt som e gøy :P

 

Jobber ein del kvelder, så ikkje alltid eg kan, men prøve å få me meg så mye som mulig. Har og ein del fri på dagtid hvis nogen kjede seg eller blir ensom i verkstedet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men me sko toge en sjut snart, FØR der bler høst/vinter/vestlandsver kall det ka du vil.

 

Edit: 907 24 765

 

Me sko hatt ein crucing/photoshoot dag, tilsvarande vårsleppet for å markera avsluttningen på sesongen, på samme måte som vårsleppet markerer begynnelsen på sesongen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er eg enige i. :) Men må bli planlagt litt frem i tid slik me får me mest muligt folk. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Esso tjensvoll om ein halvtime?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Esso tjensvoll om ein halvtime?

 

Hadde ikke vært for ska på jobb i morgen tidligt så ok. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Esso tjensvoll om ein halvtime?

 

essoen sa du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt e: Nisyvfemsexfemeintoto = 97 565 122

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg får nytt mobilnummer neste uka pga. at eg skifte arbeidsgiver. Har lagra dei så står te nå så eg ikkje hadde fra før og sende ut SMS med nytt nummer. Legge det inn her og hvis eg huske det... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gudd Gudd ;) Då va nrå. innlagte på telefonen min vertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge.. må jo ver me på photoshoota..:D

 

Tlfnr: 90863229

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.