Anbefalte innlegg

Da har fikset utstyr for pulverlakk, ikke jobba mye med det. Men viss noen har bremser eller litt understell dem vil ha lakka. Kan vi sikkert bli enige

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått lakka litt og tatt noen bilder. Her er støpt alu deksel som er blitt lakkert med black ultra deep shine. (eier skulle gjort litt bedre forarbeid) Siste bilde er støpt støpt stål. Hvis noen lurer på hva det er så er bracket til dynamo på en toyota supra

Uten navn.jpg

Pulver lakk.jpg

pulver lakk2.jpg

pulver lakk3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er farge prøver av det jeg har av pulver pr dags dato

prøve3.jpg

prøve 2.jpg

prøve 1.jpg

prøve4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uhuu. Kult!

 

Er det en slik "skrumaskinaktig" pistol du har kjøpt deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig

Steker delene i komfyr da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei er nok ingen komfyr jeg hiver dem i, er så heldig at vi har stor ovner å herde med på jobben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noen deler som skulle blitt pulverlakkert etterhvert, hvordan vil du har det mtp forarveidet? Hvis det er lakkert fra før av, holder det da bare å matte det ned?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på 4 kalippere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noen deler som skulle blitt pulverlakkert etterhvert, hvordan vil du har det mtp forarveidet? Hvis det er lakkert fra før av, holder det da bare å matte det ned?

 

Er overflata ok så holder det bare å matte det ned. Jeg kan jo ta meste av forarbeid å har tilgang på media og glassblåser

 

Pris på 4 kalippere?

 

Kommer an på hva tilstanden på de er. Skal de blåses å sånn er det litt ekstra. Husk de må være ned plukka så lenge de skal bakes på 200 grader. Pakninger å slikt liker ikke slik varme. Men en 500 lapp kan vi vel si

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir holdbarheten på lakken? samma som om du leverer inn og får pulverlakkert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planer om å utvide fargeutvalget? Kun gull, svart og rødt nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir holdbarheten på lakken? samma som om du leverer inn og får pulverlakkert?

 

Har ikke fått testa ut dette enda, men ser ingen grunn til at det ikke skal være det med riktig forarbeid.

 

Planer om å utvide fargeutvalget? Kun gull, svart og rødt nå?

 

Skal bestille mer i morgen, litt candy farger å sånt. Men hvis ønsker spesiell farge så gjør vi bare en deal på jobben og jeg bestiller opp farge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fargekart over fargene som er mulig å skaffe?

 

4 felgsenter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ha lakkert følgende:

4 felgsenter

1toppdeksel og litt annet.

Hvor mye skal du ha? Hvor mye koster det for farge? Vil ha en annen farge enn du har pr d.d

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fargekart over fargene som er mulig å skaffe?

 

https://o13.hostbaby.com/powderbuythepound.com/powder.html de forskjellige fargen finner du her.

 

Vil ha lakkert følgende:

4 felgsenter

1toppdeksel og litt annet.

Hvor mye skal du ha? Hvor mye koster det for farge? Vil ha en annen farge enn du har pr d.d

 

Send en pm så kan vi ta det der fra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått noe farge prøver. Så er bare ta kontakt på pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikser du en grei pris på glassblåsing og pulverlakkering i hvitt (eller pearl hvitt), 4stk. 17" felgsentre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på pulverlakkering av 4-5 motordeler (type braketter og reimhjul) pluss fire kalippere..? Ikke glass blåst eller pusset på forhånd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må tømme innboksen din:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry, når er det opp går igjen så bare pm meg nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg leka litt med pulver lakk igjen!!!! Den ene er i krom og andre i liquid gold

vespa.jpg

DSC_0015.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så litt old school

robertfelg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt stille her men kommer nok med litt mer bilder frem over

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg pulver lakka i dag. først så gjorde jeg opp en gammel lakk jobb. Vindusviskere til passaten min, prøvde å legge klarlakk sist, men det er pistolen min for svak til. Så da så litt ut som appelsin hud så da gjorde jeg opp det igjen.

 

Også begynte jeg å fikse i stand sommer felger til audien. Godt men slitent 80 talls utsende. Hvordan de blir kommer når jeg er ferdig med de

DSC_1243.JPG

DSC_1244.JPG

DSC_1241.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.