Agder: Bilder av bilene i lokallaget

Anbefalte innlegg

Takker for det ja. Tviler på at vi dukker opp på noe lokallagsmøte med det første, det er jo et stykke til grimstad, 3 timers kjøring eller noe tenker jeg. Får se til sommeren, kanskje vi tar turen. Joda bilen går greit an å fikse men det er en del andre ting som må gjøres når jeg først er i gang så den er avskiltet i garasjen nå. Håper å få den på veien til sommeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må si at jeg liker bilen. Han som tok bildene var nok ikke helt vekke han heller :D

 

Men seriøst; Tror du fikk deg mye bil for pengene her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian: Bildene av bilen din er som å se meg selv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Da har jeg akkurat meldt meg inn i klubben!! Jeg tenkte derfor at jeg skulle poste et bilde av den fine bilen min!! :D

 

GolfI.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Asbjørn, og velkommen til oss!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja......

 

Da var bilen hentet.

1990 mod. VW Jetta 1,8 GL.

 

IMG_1902.jpg

 

IMG_1904.jpg

 

IMG_1907.jpg

 

Dette er ikke akuratt noe prakt eksemplar, men er i meget god teknisk stand.

Noe små plukk med lakken er det, men det er jo en gamel bil da. En del riper og ett par ørsmå brune flekker litt her og der. Men bilen er ellers hel og pen og har strøkent GL interiør.

 

Så da blir jeg å se på treffene i egen bil igjen. ENDELIG. ;)

Håper denne blir tatt godt i motsetning til Forden :D

 

Mvh

Thor!

EDIT: Jaaa, gule blinkers er : nei : og klare eller sota er : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott bil Thor Arne!

Selvfølglig tar vi godt imot bilen din nå som du har funnet tilbake til et bilmerke man kan bli sett i :D

 

Ser deg 1 Mai, om ikke før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jettaen ble skikkelig fin med de felgene på Thor Arne! Fikk selger gjort en god jobb på bulken bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jettaen ble skikkelig fin med de felgene på Thor Arne! Fikk selger gjort en god jobb på bulken bak?

 

Takk Tommy og Per.

 

God og god..... Du ser det jo at det har vært noe der. Og du ser jo at det er sparkla der, men om du ikke vet at det er der så ser man det ikke så veldig godt. Får heller få det fikset selv i senere tid. Dette er faktisk en bil jeg tror jeg kommer til å ha ei goooood stund. ;)

 

Er veldig fornøyd til nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, fin bil dette.. god bruksbil også.. ser ut som du har plass til mye øl her i helga :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, fin bil dette.. god bruksbil også.. ser ut som du har plass til mye øl her i helga :)

 

Her er det plentig med plass til øl ja. ;)

Ser ut som jeg har fått med meg kjæresten og til Helga, men plass er det fremdeles masse av Thor Inge både for deg og ølan dine....:D

 

Snakkes......

 

PS: Tilbake til topic nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg ny bil sist uke:

urquattro.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mmmm, fin bil med fin farge, gratulerer! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, har sikla etter en ur lenge nå, og da jeg fikk denne til en meget grei pris var det bare å slå til : smil : Når det gjelder fargen så er jeg ikke helt fornøyd med den da, og du er faktisk den første som har sagt at den er fin..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en liten "greie" med spesielle 80-talls farger, syns det er kult. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det er jo bra noen liker dem. Bilen skal antageligvis hellakkeres uansett siden det er antydning tilrust enkelte steder og da er jeg ikke så sikker om den blir brun etterpå, noen som vet hvilke farger urquattro kom med originalt? Har ikke tenkt å lakke den spygrønn eller noe.. Har tenkt på rød eller svart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har dere noen bilder av gliset mitt : rolleyes

P6170258.jpg

P6170260.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel poste bilen min her =) Har vært litt *borte* når det gjelder å holde meg oppdatert på det som skjer på lokallaget, litt synd...

 

*skjerpe seg*

 

inprofront.jpg

passatprofil.jpg

 

Handla gliset for 4000,- på fevik med defekt maskin, masse elektriske feil og sprekk i ruta. Men etter litt kos på kveldene i vinter så er den endelig på veien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vell legge ut et bilde her av coupen min og da...Litt dårlig bilde, har tatt det med mobilen... Får vell investere i et digitalkamera snart : rolleyes

802610-bilde1-bilde(51).jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er Feda?

 

Fin bil forresten, Ken Eric.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaujau, får vel tilføye min bil etter gjennomgang av tråden her da, har ikke 200èn lenger liksom...

 

S6 sedan 1996 denne gangen, type motor er ikke noe å snakke om vel:D:D:D

S6 forum.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.