Østfold : Glattkjøring, NY DATO!

Skal du være med på glattkjøring ?  

11 stemmer

  1. 1. Skal du være med på glattkjøring ?

    • JA, jeg skal være med på glattkjøring!
      9
    • Nei, jeg blir ikke med på glattkjøring.
      2


Anbefalte innlegg

Jeg sendte PM med påmelding til deg i romjula jeg 0.o, kan sende en til da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Under èn uke igjen til påmeldingsfristen går ut! Kom igjen nå folkens, må vel være noen flere som er interessert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt utrolig. var tilfeldigvis og kjørte forbi toys`rus (eller hva det heter) på søndag forrige helg tror jeg, og der var det tydeligvis opel-"treff". det var en del folk, ihvertfall 12 biler mens det på VAG "treff" nesten er ingen, og det er mange flere VAG enn opel i østfold og generelt i landet. mange VAG eiere men ikke alle som er medlem i VACN, dette er synd! hadde vært gøyere med flere, skal ihvertfall prøve å få folk med. håper andre gjør det samme så ses vi på rudskogen og andre samlinger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikkert jeg kommer alikevel, da jeg har veeeeeeeeeeeeeldig lite penger atm, er ikke sikkert jeg har nok til bensin i 2 uker engang :( Får prøve å selge unna litt ting, for vil være med på detta treffet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBS! OBS!

 

INFO TIL ALLE SOM SKAL PÅ GLATTKJØRING TIL TORSDAG!

 

Det har seg sånn at det egentlig aldri ble nok påmeldte i forhold til minimumskravet vi satt på 10 pers. På grunn av det skulle vi egentlig avlyst hele greia, men nå har vi avlyst èn kjøring allerede så hadde ikke lyst til å måtte gjøre det igjen.

 

Derfor : For å unngå å bruke av Halden treff budsjettet, åpner vi glattkjøringa også for andre, ikke-medlemmer. Med andre ord, ta med dere kamerater dere har som kan ha lyst til å være med å kjøre på torsdag. Prisen er da fortsatt 250,- og betales da kontant på NAF dagen det er glattkjøring. Håper ikke dere som allerede har forhåndsbetalt har noe i mot dette, alle skal jo uansett få valuta for pengene sine:)

 

Håper vi kan runde minimum 10 kjørende biler på torsdag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få tatt en tur jeg og. Bra tiltak!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å dra med noen jeg :)

 

Fikk ikke forhåndsbetalt, pga VELDIG dårlig råd :( Men tar med ett par kompiser, forhåpentligvis :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget med forhåndsbetalingen var hovedsaklig pga bindende påmelding og for at vi skulle være sikre på å få dekket utgiftene. Vi har ikke nok penger i lokallagskassa til å legge ut for dette, så det var for å slippe at vi i styret ble sittende med regninga privat. Om du møter opp og betaler der, så løser det seg. Det viktigste er at det kommer folk! :)

 

( man trenger heller ikke kjøre VAG, bare så det er sagt )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som om det er noe interesse for gutta i Østfold Gatebilklubb om dette er interresangt for dere?

Eventuelt hvor mange av gutta kan bli med? Regner med at det er et tak på dette...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de lyst har de lov:). Vi har ikke satt noe tak på antall biler, men er det snakk om 5, 10 eller 20 biler? Om vi blir en 15-20 biler totalt der oppe så tror jeg ikke det blir noe som helst problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg kommer garantert, med en, kanskje to stykker til i bilen, skal prøve å få med noen i nærområdet dit også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fryktelig bakdel å kjøre med sommerdekk? Hehe... Har ikke vinterdekk liggende til audien... : klø :

 

Eller så kan jeg kanskje komme opp en tur med bilen til kjærringa? Hehe... Peugeot stv.... hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er rimelig glatt på veien opp dit også, var der en tur igår og så an :P

 

Forresten, er vel lov å ha med seg folk i bilen ut på banen? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat snakket med Mary på øvningsbanen. Ho kunne bekrefte at det var mye snø der oppe, så det var glatt selv utenfor banene. Det er da selvsagt kjøring på eget ansvar, så om noen var litt bajas og ødela bilen, var det eier av bilens problem. Det regner jeg med at alle har tatt høyde for likevel ;)

 

Når det gjelder passasjerer i bilen er det også lov, der hadde de ingen restriksjoner så lenge folk bruker sunn fornuft og selvsagt ikke henger ut av vinduer, bruker setebelte osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fryktelig bakdel å kjøre med sommerdekk? Hehe... Har ikke vinterdekk liggende til audien... : klø :

 

Eller så kan jeg kanskje komme opp en tur med bilen til kjærringa? Hehe... Peugeot stv.... hehe..

 

Pug`en er velkommen den. Selv skal jeg "brekke" rundt i Voyager`n der oppe : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de klarer å henge ut av bakrutene i A3en er de flinke : haha :

 

Var ikke nede på banen, men så ut som det var rundt 5-15cm med snø der, så er nok morsomt føre utpå der ;) Kjørte opp på rudskogen, og på veien oppover der var det litt snø også, og sinnsykt gladd :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer nok en tur og hilser på jeg oxo :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer nok en tur og hilser på jeg oxo :)

 

Jepp, om noen ikke skal kjøre, så går det an og ta turen for og hilse på og snakke litt med noen av oss andre som skal kjøre som får litt for mye adrenalin og må stoppe engang iblandt før det smeller:P hehe, knallvær i dag hvertfall!

 

Sees i kveld!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var morsomt i kveld :) Akkurat passe med biler og, ble ikke så mye venting, veldig lite faktisk :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var igrunn rimelig sliten når jeg reiste hjem igår jeg :P Men så fikk jo 200'en brukt seg litt i sitt rette element også ;)

 

Passet meg fint å kjøre rett inn i verkstedet, etter å ha børstet litt snø av bilen, også reise hjem å ta kvelden før jeg måtte opp igjen 05.00 i morges.

 

 

Men noen som fikk noen bilder i det heletatt?

BILDER!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja, knall i går.

Tar på og kjøre racebilær vettu;)

Regner med at bilder kommer i løpet av dagen i dag eller noe sånn.

Men det er litt opp til Aleksander egentlig, siden det var hans kamera som ble brukt i går.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

STARTER NY TRÅD MED BILDER OG SÅNN FRA I GÅR!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men så fikk jo 200'en brukt seg litt i sitt rette element også ;)

Hadde det vært premie for satsing igår hadde den utvilsomt gått til deg! Knallmoro å stå å se på 200`n dra sidelengs gjennom snøfonda : rock : Han som var der fra NAF var ganske så imponert over fremkommeligheten, med tanke på at snøfonda i utgangspunktet var ment for å bremse ned en eventuell avkjøring, hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SE NY TRÅD FOR EMNET:)

Glattkjøring 19. Februar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jajaja, den kom jo ETTER innlegget mitt :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.