Spotta medlemsbiler i Trøndelag

Anbefalte innlegg

Noen som har sett en sølvgrå A4 B5 Avant med gult panser?

Ser den stadig vekk, ligner litt på et prosjekt egentlig : klø :

 

 

Treffer på den jeg å nesten hver dag hjem fra jobb ... tror det må være et prosjekt ja;) flere deler på den som er gul ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur ute akkurat for å røre litt kanel rundt i kjølevæsken (...), og passerte en Audi 80/90 som kom fra

Haakon VIIs mot IKEA. Bilen var mørk og hadde angel eyes, og det så nesten ut til å være en cab, men tror og

det var noe dekaler på siden - skulle nesten tro det stod MTM.

 

Ellers var det en US spec A6 borte ved ES tuning, med BP skilt inkl klistrelapp foran.

 

Lurer på om det er denne som bruker å stå ved Byåsen Bilskadesenter. Sett den bare forfra, men har US størrelse på skilt foran og s6 emblem i grill i allefall. Kan se om den står der i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri sett den før iallefall, og så som sagt kun US formatet bak :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det er denne som bruker å stå ved Byåsen Bilskadesenter. Sett den bare forfra, men har US størrelse på skilt foran og s6 emblem i grill i allefall. Kan se om den står der i morgen :)

 

Stemmer nok det:) Orginal S6 det der, vanvittig høy den bilen men:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer nok det:) Orginal S6 det der, vanvittig høy den bilen men:P

 

Er ikke en original S6 nei. Er en US A6 4.2 med dekaltrim ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en mørkegrønn passat i dag (liten klypesalt fargen da enn er fargeblind :P) stod parkert utenfor mercur senteret med klubbnummerskiltplater

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens spotting , en peugot 307 med klubben skiltplater : eek :: bh : vet ikke om det var det beste jeg hadde sett.

Ellers noen som vet hvem som har s4 /s6 som står nede på parkeringen rema lerkendal ved gamle Mobila for de som er så gammel.

 

en sølvgrå 80 avant med to svære karer i nede på rundkjøringen ved trondheim S.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aner ikke om det var klubbil men, var en S4/6 C4 sedan, med PN 96535 reg, ufo bremser, og 16" fem-eiket audi replikafelger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet hvem som eier den blå 200 20v-avanten (gamlebilen til Bjørn Tore Inderberg) som har stått utenfor vaskesjappa i elgesetergate, rett over bunnpris en stund nå? Står der uten skilt sammen med en Gull\Safranfarget S2 sedan..

 

det e en på jobben sin.

Kommer fra melhus han.

Eivind Lillemo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet hvem som eier den blå 200 20v-avanten (gamlebilen til Bjørn Tore Inderberg) som har stått utenfor vaskesjappa i elgesetergate, rett over bunnpris en stund nå? Står der uten skilt sammen med en Gull\Safranfarget S2 sedan..

 

Heisann. :)

Er jeg som eier gamlebilen til Bjørn Tore ja. Har desverre hatt en god del motor/elektronikkproblemer siden jeg kjøpte den,så den er vel knappt kjørt siden handelen. Er hos elektronikk-doktoren nå for tiden også. Har handlet litt små-snacks som komplette S6-fjærbein med nye Bilstein dempere og skiver,nye Bilstein fjærbein bak,fjærbeinstag foran, CAC rustfri eksos, og driver og lurer på noen 18" hjul. Blir vel kanskje en prosjekt-tråd om bilen blir friskmeldt. :) Har en meget kunnskapsrik Dr. Tande som jobber med den nå,så håpet lever. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett noen medlems biler, utenom min som jeg kjører hverdag ;) A6 svartfarge s-line 3.0tdi Q med SU skilter. Er det fortsatt mulig å skaffe seg klubbnummerskiltplater eller liknende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett noen medlems biler, utenom min som jeg kjører hverdag ;) A6 svartfarge s-line 3.0tdi Q med SU skilter. Er det fortsatt mulig å skaffe seg klubbnummerskiltplater eller liknende?

 

Har plater jeg ;) Bare og sende meg en PM det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mørk (blå?) golf mk4 i byen ikveld. kjørt opp mot okstadbakkene rundt klokken 02:30 nå. led baklys og sideskjørt i allefall. så ikke mer. NE-registrert.

grom lyd i den i allefall. 2x2,5" enderør ca. skulle likt og vist hvilken eksos det var på den.

(usikker på om det var medlemsbil)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en ny A5 (hvit) i hælga i byen, å den hadde skrapet opp hele siden fra forskjerm til bakskjerm!! stod og skreiv skademelding når jeg passerte, var en Taxi som hadde vært borti Audi'n. noen i klubben som har denne A5'n eller kjenner til han? reg. VH12**6

 

var ikke et vakkert syn dette nei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en ny A5 (hvit) i hælga i byen, å den hadde skrapet opp hele siden fra forskjerm til bakskjerm!! stod og skreiv skademelding når jeg passerte, var en Taxi som hadde vært borti Audi'n. noen i klubben som har denne A5'n eller kjenner til han? reg. VH12**6

 

var ikke et vakkert syn dette nei..

 

Vet av to A5, er i byen. En med Riegerstyling og en orginal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet av to A5, er i byen. En med Riegerstyling og en orginal.

 

denne var original.

 

er vel dekkspectrum som har en riegerstylet A5 med hvite felger eller noe sånnt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Har snakket med han som har den orginale også (om det ikke er flere av de) Husker ikke navnet, men er vel ikke medlem her i allefall.

 

(DS som har den med rieger ja om den ikke er solgt nå.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra tråd:) så synn jeg sjeldent ser om de jeg møter er medlem eller ikke:S ikke lenge siden jeg selv ble medlem da Men kan fortelle at når jeg ser dere som skriver inne her nå, kjenner jeg igjenn mange av dere:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens spotting: Rød RS4 B5 vare i godt driv, NE16***, venstre fil okstad sørover ;)

Meget pen bil for å si det sånn :)

 

 

 

Er audin min det. Noen ganger det blir litt lett å bli litt ivrig med gassen Har ikke fått tak i noe klubb merker eller skiltplater da jeg har mistet skiltet foran i fart og de nye skiltene ikke passer i de "gamle" holderne, laget forøvrig en liten bulk i høyre framskjerm :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke en original S6 nei. Er en US A6 4.2 med dekaltrim ;)

 

Stemmer bra dette ja.

Er verksted mesteren på verkstedet til min far sin det gitt(Byåsen Bilskadesenter)

Ikke noe S6 nei, men med 4.2 literen, så kan jeg skrive under på at den sparker ifra ja.

Meget pen bil da, skal lete lenge etter en bil som er så fin i lakken.

Kommer ikke så bra fra fabrikk nei.

Men er lagt ned utrolig mange timer i den bilen også da...

 

Han heter Mike forresten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta den Audi cab'en igjen i dag, for ca 1t siden. Var visst MOMO dekaler på sidne, og en bakfanger som hadde to

integrerte engangsgriller : grønn :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød T4 med VW motorsport dekaler på førerdør, http://www.vwbus.no og VACN merker og skiltplater på bakvinduer/bakluka.

VX-registrert.

 

Er dette gamlebilen til Reidar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er audin min det. Noen ganger det blir litt lett å bli litt ivrig med gassen Har ikke fått tak i noe klubb merker eller skiltplater da jeg har mistet skiltet foran i fart og de nye skiltene ikke passer i de "gamle" holderne, laget forøvrig en liten bulk i høyre framskjerm :(

 

 

Skal ikke mye til for å blåse forbi resten av trafikken, særlig ikke med en sånn bil som du har : smil :

Fy flate for et smykke, helt klart drømmebil. Surt å miste skiltet da, må ha sånn av den nye, stygge typen du nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke mye til for å blåse forbi resten av trafikken, særlig ikke med en sånn bil som du har : smil :

Fy flate for et smykke, helt klart drømmebil. Surt å miste skiltet da, må ha sånn av den nye, stygge typen du nå da?

 

Var drømmebilen min også, og når den kom tilsalgs og var varebil tok jeg sjansen og kjøpte den. Er har fått litt medfart på lakken av tidligere eiere så den skal inn til lakkering et eller annet sted jeg får en god pris. Og ja, fikk det nye type skilt som er av plast og som ingen har skiltholder til ennå. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød T4 med VW motorsport dekaler på førerdør, http://www.vwbus.no og VACN merker og skiltplater på bakvinduer/bakluka.

VX-registrert.

 

Er dette gamlebilen til Reidar?

 

Nope! Det er min, og forrige eier heter ikke Reidar.:)

Motorsport-dekalene er for øvrig ironisk ment med tanke på den enorme effekten en 2,4 D har. :P

 

Men god plass, det er noe jeg har!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.