Spotta medlemsbiler i Trøndelag

Anbefalte innlegg

Slår vel uansett møkkabilen min (om du kikker litt lenger bort..) : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta den Audi cab'en igjen i dag, for ca 1t siden. Var visst MOMO dekaler på sidne, og en bakfanger som hadde to

integrerte engangsgriller : grønn :

 

Hvor så du denne?

Spotta denne nesten hver dag i flere måneder. Kjørte ut ved Lerkendal og ut mot Klett.

Greit opphora den der ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde en litt morro spotting i fra bussen i går. på rekke å rad kjørte de nedover okstadbakken , en helt ny A6 3.0 tdi, type 4b eller hva de nå heter A6 2,4 Q en audi 100 2.8 Q med c4 kaross og først lå den en god gammel audi 100 q (type 44 er det ikke ? )

så nesten ut som et slektstreff der de kjørte nedover :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor så du denne?

Spotta denne nesten hver dag i flere måneder. Kjørte ut ved Lerkendal og ut mot Klett.

Greit opphora den der ja!

Innherredsveien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en sliten golf 3 VR6 i tr.heim også :P

Skjer det noe i byen her i helga?

sleng på pm eller sms, så jeg og dama får noe og gjøre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en sliten golf 3 VR6 i tr.heim også :P

Skjer det noe i byen her i helga?

sleng på pm eller sms, så jeg og dama får noe og gjøre :)

Tja, du kan jo alltids kjøre pirat i fjordgata

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, du kan jo alltids kjøre pirat i fjordgata

 

tja,litt tvilsomt at jeg gidder det :P er ikke så bra veier i byen her at jeg fyller den opp med helt ukjente folk :P Har heller ingen vane og kjøre pirat...hehe... men greit forslag da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å ikke vanke "der nede med kremen" ja : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor det er en gang jeg så :P Vet hvor Britannia hotell,big horn,frakken,pierbadet og hurtigrute kaia er :P Skal vi noe andre steder så blir det værre.. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig greit å navigere seg ut fra Olavsstatuen/Torget/Trondheim Torg her i byen da :)

Skal dere ut i kveld er det jo muligheter for å stikke på Brukbar/Supa som ligger langs utfartsåren ved

siden av Trondheim Torg. Aner ikke om det er shopping, festligheter, cafe eller hva dere har lyst til

å gjøre her oppe jeg men :P Generelt er ikke Trondheim så stort at det gjør noe. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet vi ikke selv enda :P Men tok frokosten på hurtigruta i dag :D Tanta til dama jobber der,så stakk innom :) I kveld vet vi ikke helt hva vi skal finne på enda.. Prøve og lufte bilen en tur i dag hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis dere surrer i byen kan det jo være greit å komme seg over gamle bybro til Bakklandet, finner Choco Boco og

restauranter der hvis man vil sitte og slappe av med noe digg å spise og drikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis dere surrer i byen kan det jo være greit å komme seg over gamle bybro til Bakklandet, finner Choco Boco og

restauranter der hvis man vil sitte og slappe av med noe digg å spise og drikke.

 

holder til på britannia, skulle egentlig til pierbadet i dag etter vi hadde vært på hurtigruta,men satte på tven og sovnet så gadd ikke dra til pierbadet i dag :P

 

Kvelden er jo fremdeles ung :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en Audi S4 type Gul B5 på Ørlandet her om dagen, på Ervikstrekket mot Bjugn. Dette var igår på Tirsdagen. En kamerat hadde Gul B5 2.7 Bi turbo tidligere, men han har solgt sin til en oppi Nord..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en Audi S4 type Gul B5 på Ørlandet her om dagen, på Ervikstrekket mot Bjugn. Dette var igår på Tirsdagen. En kamerat hadde Gul B5 2.7 Bi turbo tidligere, men han har solgt sin til en oppi Nord..

Hoi! Savner du tilfeldigvis en Golf 2 16V leppe??

Ervikstrekket, er det den skibakken et sted inn på Fosen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en S2 Avant med en ganske kul grønnfarge på biltema Tiller i dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grå golf , med bråkete eksos anlegg utenfor peppes pizza på heimdal i går , (mandag) med slitne klubb klistremerker i siderutene bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert ikke medlemsbil, men så en sort VH12xxx Scirocco ved Lade :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet av en i lokallaget, men den er hvit ;) Tror det en 5-6 roccoer i byen nå, minst. (Den jeg vet av, en Hvit til pluss den du har sett og sikkert noen til..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilreklame.no har også en har jeg sett, godt kamuflert i foile :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en femdørs Golf 5, sort, om det er GTI eller noe styling er jeg litt usikker på.

Stod parkert ved Teeness på Ranheim, VACN merker i bakruta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet av en i lokallaget, men den er hvit ;) Tror det en 5-6 roccoer i byen nå, minst. (Den jeg vet av, en Hvit til pluss den du har sett og sikkert noen til..)

 

 

Stemmer ganske godt dette Vidar.

 

Disse er solgt til "Trondheimsadresser" jfr Møller.

 

2 hvite

2 sorte

1 rød

 

Så får vi se hvilken farge den får den som skal til Malvik: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo egentlig utrolig at det er interesse for VW i lokallaget : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ned teipet grå/svart Jetta, ca 06 mod?? observert på Esso Støren i dag ca kl 17:30.

VACN skiltplater og Gauldal Gatebil merke i ruta...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.