Snikk snakk (Østfold) Tråden om biler vin og sang og va du måtte ønske...

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått innreda koserommet mitt :D ikke helt ferdig enda, men i god gang ;) Her er det sofa og tv benk selvfølgelig, og 46" samsung 8-serie tv, samsung 5.1 hjemmekino, ps3, white edition Solberg playseat og Logitech G25 ratt og pedaler med H-gir :D

Lurer på hvor jeg skal være deler av jula : rolleyes

 

Støtter valget av TV. Fikk demonstrasjon med blueray film på det tv'et, og det var et genialt bra bilde: smil :. Fikk du med 19" på kjøpet:p?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja fikk med 19" en :) Har faktisk ikke sett på blue-ray enda, men blir nok batman i blue ray i jula! :D Har nettopp bestilt med optiske kabler og switch så jeg får 5.1 lyd fra tv og ps3. HDMI overfører bare 2.1 lyd ;) hadde egentlig tenkt på 52, så var den jeg skulle ha, men blei hjemmekino og playseat og 46" i stedet : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Duger sikkert med 46" og;). Det kommer vel an på hvor langt unna du sitter og ser TV igrunn:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut Alexander:D Blir ikke noe kjedelig jul på deg i hvertfall :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

46" duger det å :P Sitter vel ca 3,5 meter fra tvn når jeg ser film og ca 2 når jeg kjører :D Også er rommet ca 10-12 kvadrat, og i kjelleretasjen, så klager ikke på lyden der! :D

Her skal ingen kjede seg! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var leketøyet annkommet :D

 

DSC00184.jpg

 

DSC00188-1.jpg

 

DSC00196-1.jpg

 

DSC00197.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når jeg tenker meg om er jeg ikke sikker på om vi skal samles for å kjøre allikevel :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når jeg tenker meg om er jeg ikke sikker på om vi skal samles for å kjøre allikevel :P hehe

 

: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

95 blyfri motor på den ? Husker jeg og Thomas var og så gutta som drev modellsjappa oppe i Sarp for mange år siden da de testa en slik 1/5 Merc. Jeg hadde aldri sett noe så enormt før og må si den var ganske så imponerende. Men, det smalt bra når radioen streika og bilen satt full gass i fortauskanten. The bigger they are, the harder they fall :P Er bare å kjøre på det vel Alex, kjører femøringer rundt denne med 1/10 ;) Bare ikke la han kjøre over deg, hehe.

 

 

Og når vi er inne på dette med hobbyer... Nå blir det bestilt nye AN fittings, stålomspunnede slanger, nye pluggledninger, bensinslanger/rør osv. Alt da selvsagt i størrelser til å passe i 1/12 skala. Kan bli spennende å sitte og koble AN fittings på 2mm dia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

95 blyfri motor på den ? Husker jeg og Thomas var og så gutta som drev modellsjappa oppe i Sarp for mange år siden da de testa en slik 1/5 Merc. Jeg hadde aldri sett noe så enormt før og må si den var ganske så imponerende. Men, det smalt bra når radioen streika og bilen satt full gass i fortauskanten. The bigger they are, the harder they fall :P Er bare å kjøre på det vel Alex, kjører femøringer rundt denne med 1/10 ;) Bare ikke la han kjøre over deg, hehe.

 

 

Og når vi er inne på dette med hobbyer... Nå blir det bestilt nye AN fittings, stålomspunnede slanger, nye pluggledninger, bensinslanger/rør osv. Alt da selvsagt i størrelser til å passe i 1/12 skala. Kan bli spennende å sitte og koble AN fittings på 2mm dia.

 

95 blyfri ja :)

Ja kan bli farlig om noe streiker, men derfor har vi noe som heter "Fail-Safe" og da stopper bilen :)

 

Har prøvd bilen litt nå, men får jo ikke noe feste i det hele tatt på den våte asfalten :P

Så blir nok bestilling av noen nye dekk:)

 

Står på jobben og har bremse-service på RC bilen nå :P

Og vasker litt innimellom etc...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nitrous_Kit_upclose.jpg

 

nitrous_on_a_leopard_chassis.gif

hahahah, dette er sikkert gromt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det dere pleier å kjøre hen da??

 

Bruker kjøre litt i grustaket på greåker, lengre opp en cross banen..pluss litt her og der nede i fredrikstad++, kan gi besjed når det blir kjøring over nyåret, skal oppgradere truggyen...

 

Eller har vi vurdert og kjøpe ispigg til Kjøringen på Autopowers treff på sigdal 10 jan, men lurer på om det blir "kjedelig" med under 400 hk med is pigg, blir kansje for mye feste, og lite sladding, noen som erfaring med dette?

 

Ellers er det vel bare si skål og ha en fin romjul..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var Petter solberg rally sete med ratt og pedaler handlet inn, usansynlig arti og spille på ps3 nå med 50" :) Da har man noe og gjøre når gradestokken kryper til minus 13 :o.

 

Ellers har jeg handlet inn 13 kilos digital styre servo til nitro bilen( Hyper St) en, skal si den funka : rock :

 

Vi testa bilene våre på en ny plass denne gangen, et lite grus tak som har lurt seg bort fra oss. Den ligger bak lakk kompaniet(sån ca) av alle plasser. Dit drar vi flere ganger sikkert. Porten var låst.,men var ingen gjerder 10 meter oppe på haugen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har eller vet av 16 toms vinterdekk(helst pigg) med 205 50-16, 205 45-16, eller 195-55-16, da 215 55 16 ble for stort og subber borti det meste. Haster, trenger til lørdag :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke spill spiller du Frank? På ps3? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi testa bilene våre på en ny plass denne gangen, et lite grus tak som har lurt seg bort fra oss. Den ligger bak lakk kompaniet(sån ca) av alle plasser. Dit drar vi flere ganger sikkert. Porten var låst.,men var ingen gjerder 10 meter oppe på haugen :)

 

 

Her det var BMX bane for mange år siden?? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke spill spiller du Frank? På ps3? :)

 

Går på Need for speed pro street, rått spill...:).. PS3 ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her det var BMX bane for mange år siden?? : klø :

 

Det vet jeg ikke, men greit og kjøre der, store sand hauger, også er det lyst opp der på kveldene med lyskastere..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, men greit og kjøre der, store sand hauger, også er det lyst opp der på kveldene med lyskastere..:)

 

Kjører dere noe på asfalt da??

Min er ikke så lett å kjøre på grus , så slikker den asfalten å.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører dere noe på asfalt da??

Min er ikke så lett å kjøre på grus , så slikker den asfalten å.

 

Lite på asfalt, sliter fryktelig på drivverk og dekk, spinner jo såpass..men ja , har kjørt mye på det, men er morro om det er noe sand oppå asfalten, da bruker vi legge ut kjegler, og kjøre litt kapp kjøring, Men det var når vi hadde buggyer, nå kjører vi med truggier, tenkte faktisk ta en tur imårra med de, da vi ikke fikk rota oss til og få Audien klar til imårra :o

 

Tar en (til) tur på rcteam og kjøpe litt deler, må ha ny mottaker, da det kom fukt i den gamle, det likte den ikke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører dere noe på asfalt da??

Min er ikke så lett å kjøre på grus , så slikker den asfalten å.

 

Jeg kjører asfalt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite på asfalt, sliter fryktelig på drivverk og dekk, spinner jo såpass..men ja , har kjørt mye på det, men er morro om det er noe sand oppå asfalten, da bruker vi legge ut kjegler, og kjøre litt kapp kjøring, Men det var når vi hadde buggyer, nå kjører vi med truggier, tenkte faktisk ta en tur imårra med de, da vi ikke fikk rota oss til og få Audien klar til imårra :o

 

Tar en (til) tur på rcteam og kjøpe litt deler, må ha ny mottaker, da det kom fukt i den gamle, det likte den ikke :P

 

Tre på en ballong utenfor mottakeren din Frank :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tre på en ballong utenfor mottakeren din Frank :)

 

Ikke dumt, skal gjøre det ja, kjøpt ny idag :) Nå er det opp og dra i tappetårnet, skål :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dumt, skal gjøre det ja, kjøpt ny idag :) Nå er det opp og dra i tappetårnet, skål :)

 

Min slipper greit på asfalten nå, så er helvette å kjøre på grusen.

Hadde sikkert hjelpt litt med andre dekk men....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.