Snikk snakk (Østfold) Tråden om biler vin og sang og va du måtte ønske...

Anbefalte innlegg

Takker, men tenkte på bek-svart, eller kolle svart, så vi sei i nord norge :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nevnte jeg forresten at disse dekkene heter Eskimo S3+? Nice name huh?

 

Du kan godt låne 2 felger av meg, hvis du kommer igjen med de med nye sommerdekk på! :)

Næææh, vil ikke ta sjangsen på det. Hvis jeg evnt kantkjører vil jeg gjøre det med mine egne felger :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, men tenkte på bek-svart, eller kolle svart, så vi sei i nord norge :P

 

Kan hende jeg har en trikker på hånda, send meg en melding med hva eksakt som skulle vært gjort så skal vi se hva vi får til.=)

 

45295458

 

Mvh.

Kim Robin Stendal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende jeg har en trikker på hånda, send meg en melding med hva eksakt som skulle vært gjort så skal vi se hva vi får til.=)

 

45295458

 

Mvh.

Kim Robin Stendal

 

Hei. Høres kanon ut om det hadde latt seg gjort. Hva som skulle vært gjort er: Legge opp stikk kontakter og strøm til taklys i 3 rom, men du får melding av han ganske snart. Han er forum medlem :)

 

Men han trenger strøm for og komme seg på forumet :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Høres kanon ut om det hadde latt seg gjort. Hva som skulle vært gjort er: Legge opp stikk kontakter og strøm til taklys i 3 rom, men du får melding av han ganske snart. Han er forum medlem :)

 

Men han trenger strøm for og komme seg på forumet :o

 

Okei.

Hehe, ja, er ganske nødvendig med strøm for og komme på nett;)

Bare og sende melding det=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal til Gatebil/mc messa til helga? Tenkte ta en tur lørdag og titte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal til Gatebil/mc messa til helga? Tenkte ta en tur lørdag og titte :)

 

klart, skal du innom Lillestrøm på Lørdag må du jo komme innom og hilse på oss på Gardermoen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser dårlig ut med både messe og glattkjøring for min del... Her blir det vel å fortsette med oppussing, og litt bilmekking nå som bilene skal bort... Noen som vil ha en Voyager eller en Mondeo? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har egentlig en følelse av at messen blir dårlig iår, men får dra og titte. 40 biler utstilt, syns det var litt lite, noe bremsing av noen bmw er og rc kjøring med små el biler, hørtes litt slapt ut , men jeg gir dem en sjangse..:) Bedre en og surre i Torvbyen i Fredrikstad iallefall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og dårlig var den. Liten hall, lite nytt...var der 1,5 timer, da syns jeg at jeg hadde sett det meste og vente nesen hjemmover...: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet av, eller har Golf 1 førerdør og selge. siste del som trengs før bilen går til lakk..:)

 

MVH Frank

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal til Våler fredag fra østfold?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre fra oslo ca kl 18.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre fra oslo ca kl 18.00

 

Ok, kansje vi hiver oss med om vi får bilen i orden. Har faktisk vurdert Bugrun også, men er jo litt lite banekjøring der for Audi vil jeg tro. Men festen og utstilligen der er nok bedre. Luksusproblem har vi fått : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke våler på meg i år. Blir konfirmasjon i stedet : rolleyes Fikk forresten nye felger i stad :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du bytte ut go` hjula?? Hopper de over på madammen`s lille blå da eller? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, blei det gitt, og nå som jer har sett felga, så tror jeg ikke at jeg angrer et sekund! :D Jepp, de havner på den blå, mulig i en annen farge også! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når får vi se dem da? Vi må straks ha et styremøte nå vet du :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det blir Bugrun på oss faktisk, med start fredag. Kjøre caravelle "westfalia" eller hva de heter :o med Overnattingsmuligheter, kokemuligheter, kjøleskap og tv, skulle vel bli litt beruset iløpet av helgen skulle man tro. Andre fra Østfold som skal dit??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Geir skal vel sikkert nedover og jeg tror Atle har snakket om å dra ned?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Geir skal vel sikkert nedover og jeg tror Atle har snakket om å dra ned?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ikke sikkert bli caravelle kjøring, får se om starter opp gti en og drar, si ifra om noen har eller vet av kolonne nedover på Fredag, kansje man blir med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ikke sikkert bli caravelle kjøring, får se om starter opp gti en og drar, si ifra om noen har eller vet av kolonne nedover på Fredag, kansje man blir med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når får vi se dem da? Vi må straks ha et styremøte nå vet du :P

 

treff neste torsdag kanskje? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når får vi se dem da? Vi må straks ha et styremøte nå vet du :P

 

treff neste torsdag kanskje? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.