Telemark Lokallags medlemmer. Ang. Grenlandstreffet 2oo9

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er en gjeng som har samlet seg for å lage til ett utstillingstreff i regi Telemark Lokallag.

Vi trenger litt flere av dere medlemmer i telemark til å hjelpe oss å fullføre dette på en best mulig måte.

Treff tråden finner dere her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1516731#post1516731

 

Som sagt så trenger vi noen flere folk som kan hjelpe oss å gjennomføre dette treffet!

Denne tråden er en infotråd til treffet. hvor også dere kan komme med egne tanker og si ifra dersom dere er int. i å hjelpe oss med dette.

 

På forhånd takk!

Mvh.

Jan Richard Hansen

 

 

OPPDATERING:

 

Treff Ansvarlige:

Stian Olsen

Lars Erik Johannesen

Jan Richard S. Hansen

Freddy Jønholt

Marius Myhre

 

Ekstra Hjelp: (De som er 100% sikre på å hjelpe til)

Anders Moen

Kristian Lundtveit ?

Andrè Jensen ?

Jonas Våg

Vegard Simonsen

Mats Kvaalen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke så mye hjemme for tiden, men dere får si ifra hvis det er noe jeg kan hjelpe med. Har jo vært med å arrangere noen treff nå, både lokalt og i regi av hovestyret så kan hende jeg har noen tips hvis det skulle være noe.

 

Bare skrik ut isåfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er finfin Kjetil. Jeg har fremdeles nr. ditt om du ikke har byttet så kan ringe deg litt i forkant av nestegang vi skal samles og forsette planleggingen om du vil ta turen om du er hjemme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, bare å slå på tråden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om dette medlemmer av Region telemark. Send meg gjerne en PM om du ønsker og gjøre en liten insats for treffet eller skriv det ned her.

 

vi trenger CA 5-6 frivillige for treffdagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere trenger ikke gjøre stort, men alt hjelper :) dirigere litt eller hva som helst egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hjelpe litt, men kan ikke love noe da dette er mitt i eksamensperioden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hjelpe litt, men kan ikke love noe da dette er mitt i eksamensperioden!

 

supert kristian :D du er en knupp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert bruke meg til noe også, hehe... :)

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi skal sjekke om du er brukans andrè :) Som sagt så trenger vi mest sannsynlig 4-5 stk. nå kan det se ut som at vi har 2 stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har desverre ikke mulighet til å hjelpe til med dette.. Mitt i eksamensperioden, samt nok med å få tid til å sette på sommerfelger :(

skole, jobb og en liten krabat som tar mye tid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom på treffet så er du tilgitt :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne tråden igjen, og det er i denne tråden alle interne saker osv. ta's.

 

Gang på gang; NOEN som kan hjelpe til litt med treffet. Vi trenger hjelp på treffdagen!

 

FØR treffet: Opprigging (Scene, partytelt?, Lydanlegg, plassere ut noen søpledunker?, og generelt ting klart før folk kommer.

 

UNDER treffet: Om noen kanskje kan ta en tur for å "smårydde" litt, om det skulle bli mye forsøpling underveis...

 

ETTER treffet: Nedrigging og generell rydding.

 

Som medlem av klubben og Telemark Lokallag, håper og regner vi med at noen av dere i telemark lokallag vil stille frivillig til å hjelpe oss med noe av dette.

----------------------------------------------------

Ang. søppeldunker; Noe vi kanskje kan få lånt/skaffet for å unngå "mye" søppel rundt omkring.??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

poster den her også jeg da :)

 

Jeg kan sikkert komme tidligere på lørdagen å hjelpe til med å rigge hvis det er behov..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er supert :) trenger alltid litt hjelp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er go! Får komme tilbake med tidspunktnår dere har fått klarhet når vi skal begynne osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi tenkte å møte opp seinest klokka 09 00 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei! Da kommer jeg sprettende kl 9 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om folk spørr litt rundt om de har folk og hjelpe, eksempel en bror, dama, venner eller slikt som kunne tenkt seg og vært med og gjennomføre dette. Hadde vært veldig kjekt med ett tall på hvor mange frivillige vi har.

 

sånn grovt regnet trenger vi ett sted rundt 10-15 personer til og gjennomføre dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering Post #1. Fått opp arrangører med ekstra hjelpere. Må bare vite hvem som stiller 100% opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med 2 kompiser som kunne tenkt seg og gjøre nytte for seg den dagen.

 

Jonas Våg og Vegard Simonsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og de er helt sikre? Medlemmer eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med dem begge nå i helgen og de har sagt ja at de kommer og møter opp før 0900 denne lørdagen ja.....

 

Jonas NON VAG, mulig kommer i en VW Polo cross. Ikke medlem. Vegard Simonsen tidligere medlem. NON VAG eier nå. Kjører bmw 520

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er gammel telemarking, bare vakke for aktiv i klubben på den tida, men skal hjemover til Skien denne helga, og selvfølgelig for å komme på dette treffet.

 

Snakket med lillebror (også medlem) Kim Marius Apalnes og vi kan komme å hjelpe til om det trengs :)

 

Må bare få litt tid til å gjøre klar min egen bil også, selvom fredagen går med til shining tipper jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er pokaler bestilt :) så gled dere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.