Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

Aner ikke om nåværende eier er medlem, men har kjent 3 eller 4 av de siste eierene på bilen. Søkte etter bilder av bilen på forumet, men fant ingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så en rød rs2 tror jeg, med hvite lykter bak. på e6 nå i sta ved hamar på tur sørover, ved 17.30. noen som vet no om den? den så litt tøff ut.

 

møtte den selv på vei hjem fra jobb på e6 ved brumunddal :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke om nåværende eier er medlem, men har kjent 3 eller 4 av de siste eierene på bilen. Søkte etter bilder av bilen på forumet, men fant ingen.

 

Har vært å prøvd denne bilen en gong i tida da den gikk på Stange. Daværende eier heter vel Ståle Hagen eller noe i den duren. Trivelig kar som virker å ha litt peiling. Var rimelig strøken den 80`n da hvertfall. Så det er virkelig ikke en RS2 Egil :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om dette er en klubb-bil da ?

Spottet på Snilsberg Gård tirsdag 30.juni..

Lekker bil :D (håper bare at det er slik den står som gjør at den er SÅ mye lavere bak enn foran :o)

 

300609001.jpg

 

300609002.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok ikke klubbil, men kjenner eieren:) forøvrig gamle RS6 felgene mine hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok ikke klubbil, men kjenner eieren:) forøvrig gamle RS6 felgene mine hehe:)

 

Oki - men da får du hilse og si han/hun har fin bil - hehe :P

 

Kan jeg spørre hvor du kjøpte de felgene? Er så utrolig mye dårlige RS6-kopier der ute, med for smale eiker og flatt senter, men disse har det litt dypere senteret som gjør så utrolig stor forskjell : ja :

Hadde jo selvsagt vært krem med ekte vare, men de koster jo dessverre skjorta :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte mine 17" rs6 felger hos dekkskift.no v/Christer og de ser slik ut som på bildet hvertfall

meiner jeg ga 6300,- ferdig på bil for 17" rs6 pakka

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki - men da får du hilse og si han/hun har fin bil - hehe :P

 

Kan jeg spørre hvor du kjøpte de felgene? Er så utrolig mye dårlige RS6-kopier der ute, med for smale eiker og flatt senter, men disse har det litt dypere senteret som gjør så utrolig stor forskjell : ja :

Hadde jo selvsagt vært krem med ekte vare, men de koster jo dessverre skjorta :o

 

 

Det skal jeg gjøre:)

 

Enig med det du sier om RS6 felger, utrolig mange som ikke er pene, men disse var slik jeg mener de skal se ut:) disse er kjøpt på shariff faktisk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte mine 17" rs6 felger hos dekkskift.no v/Christer og de ser slik ut som på bildet hvertfall

meiner jeg ga 6300,- ferdig på bil for 17" rs6 pakka

 

Oki - kanskje sjekke der da :) Tror kanskje A6n hadde blitt fin med RS6 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre:)

 

Enig med det du sier om RS6 felger, utrolig mange som ikke er pene, men disse var slik jeg mener de skal se ut:) disse er kjøpt på shariff faktisk:)

 

Jepp - disse så veldig bra ut! :D

Shariff ja - skulle vel være mulighet for å få dem til en vettug pris også da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en av de gamleste typen audi 80 for noen måneder siden. Det var i farta på vei til Hamar fra Brumunddalen. Den var griselav, hadde feite doruller og såg ut til å ha gjennomført old style stilen. Husker ikke farge i farga, men glemmer alikevell ikke møte.... rå! Noen her om kring tro??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en av de gamleste typen audi 80 for noen måneder siden. Det var i farta på vei til Hamar fra Brumunddalen. Den var griselav, hadde feite doruller og såg ut til å ha gjennomført old style stilen. Husker ikke farge i farga, men glemmer alikevell ikke møte.... rå! Noen her om kring tro??

 

Lurer litt på om det kan være Ole Christian Hagen sin , som jobber på Jahre Motor på Midtstranda på Hamar, han har en slik en med gammelt type takstativ og type dorullfelger.

Den er av fargen grå/sølv, ikke sånn kjempe strøken i lakken men en kul bil, små bøllete den bilen ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta rød MK IV med BBS LM i Elverum torsdag kveld!! :o

Så den bare såvidt, så kjente den ikke igjen på det lille øyekastet jeg fikk...

 

Noen andre som så den??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, trodde ikke han hadde solgt... Men ja, når jeg tenker meg om så jeg også lyset på frontfangeren ;)

Men da er det oppklart også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den politibilen er en 1,8TQ som er chippa ;)

regnr bynner på DL tror jeg :P

 

Da går det ikke fært vaffal: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kunne godt tatt bilde av bilen ved siden av der også syns jeg! :P

 

Jaggu!!!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en jævla fin 2009 mod A4 i Gjøvik i kveld!!

Hvit.. rett å slett helt perfekt!! mye crom osv...

og de felga... de kunne man speile seg i kan man si!!

 

SG1L2956.jpg

SG1L2958.jpg

SG1L2968.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på lørdag spotta jeg en porsche cayman S og i dag en feet S5

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så en veldig pen 3c stv i går i gjøvik sentrum. noen som veit om han er klubbmedlem?? mener å huske av farge var grå men votex.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var på tur over til Gjøvik i dag, og fikk en rød polo liggende i hekken hele veien fra Rudshøgda til Gjøvik, de drev å tok bilder av bilen min og lå tett oppå hekken min, så ut som 2 jenter som kjørte, type blondt hår, bilen var "NE...." registrert.

 

Noen som kjenner til de som kjører denne? bare nysgjerrig :P hmm

Klubmedlem?? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var på tur over til Gjøvik i dag, og fikk en rød polo liggende i hekken hele veien fra Rudshøgda til Gjøvik, de drev å tok bilder av bilen min og lå tett oppå hekken min, så ut som 2 jenter som kjørte, type blondt hår, bilen var "NE...." registrert.

 

Noen som kjenner til de som kjører denne? bare nysgjerrig :P hmm

Klubmedlem?? : klø :

 

 

heeh møter dem hver eneste morgen mellom moelv og gjøvik.

Så du får kjøre den strekningen slik mellom 07-0730 så finner du dem igjen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heeh møter dem hver eneste morgen mellom moelv og gjøvik.

Så du får kjøre den strekningen slik mellom 07-0730 så finner du dem igjen :P

 

hehe, blir liksom litt i feil retning for min del, så det gidder jeg nok ikke, bare lurte fælt på hvem det var.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, blir liksom litt i feil retning for min del, så det gidder jeg nok ikke, bare lurte fælt på hvem det var.. :P

 

Og jeg så deg med poloen i ræva! Og poloen tror jeg går her på lena

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg så deg med poloen i ræva! Og poloen tror jeg går her på lena

 

å, hvor var du hen? hvor så du meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.