Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

Hehe, busted! Det er garantert to klassevenninner av meg. Line, fra Lena en stann, som er eieren av den røde poloen. Og Jane, fra Gjøvik, var pasasjer.

Skal hilse til dem fra deg på skolen i morgen jeg Raymond. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, busted! Det er garantert to klassevenninner av meg. Line, fra Lena en stann, som er eieren av den røde poloen. Og Jane, fra Gjøvik, var pasasjer.

Skal hilse til dem fra deg på skolen i morgen jeg Raymond. :)

 

hihi, såpass ja, verden er ikke stor, du får hilse og spørre om det ble noen bra bilder :P hehe

også har de vikeplikt for biler som "er i" rundkjøringer : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne ved Rimi kl. 18.30 i dag. Dvs. 30 Okt. Noen som vet hvem som eier denne? kanskje medlem? Han sto tydeligvis like ved og åpna bilen. Likte vel ikke at folk tok bilde av den da xD

 

Beklager dårlig bildekvalitet :P Mobiltelefon...

AudiA32.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oii, ble så dårlig kvalitet ja. Dere får prøve dere da ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var den ja. Mente jeg hadde sett den før. Hehe, akkurat kjøpt bil jeg. Men så på denne også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en pen A4 ved CC etter at jeg hadde vært på BT og levert melding om eierskifte i dag. Utrolig flott farge på den. Bare synd den sto på kjedelige vinterfelger :(

 

DSC02296.jpg

DSC02298.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en pen A4 ved CC etter at jeg hadde vært på BT og levert melding om eierskifte i dag. Utrolig flott farge på den. Bare synd den sto på kjedelige vinterfelger :(

QUOTE]

 

Denne har jeg sett utafor Møller i Nydalen for ei stund tilbake. Mulig eiern jobber der også. Pen med sommerfelger hvertfall! Husker ikke hva merke dom var men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Røde s3'en lengre oppe går i mitt distrikt nå:) Morten Berge her på forumet som har handla. Ekstremt fet bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en pen A4 ved CC etter at jeg hadde vært på BT og levert melding om eierskifte i dag. Utrolig flott farge på den. Bare synd den sto på kjedelige vinterfelger :(

 

DSC02296.jpg

DSC02298.jpg

 

Kone bilen til Erik skaaden han som har den hvite A6 som er bygd totalt om med A5 front og greier.:) jobbet før på Bilskade Hamar men nå nyansatt på Møller bil Hamar som min kollega: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Avant den A6'n som han eier? Så en meget pen hvit A6 avant ved go karten i Ottestad for en liten stund tilbake :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Avant den A6'n som han eier? Så en meget pen hvit A6 avant ved go karten i Ottestad for en liten stund tilbake :)

Er en avant ja:) med svarte felger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer :) Pen den også.

 

Tror jeg møtte deg gjennom strandgata på Hamar her om dagen Simen. ;) Hvis du har hjulkapsler? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neii. Har nok ikke det. Er ikke den rød jeg har nå lenger altså. Har en mørkeblå metallic :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neii. Har nok ikke det. Er ikke den rød jeg har nå lenger altså. Har en mørkeblå metallic :)

 

ÅÅja. :P Har du bilde av den du kjører nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jadaa. men er ikke mye å skryte av enda. Hatt den i 3 uker nå :)

 

DSC02305.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte ikke tilfeldigvis denne fra Fredrikstad/Sarpsborg området Simen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte ikke tilfeldigvis denne fra Fredrikstad/Sarpsborg området Simen?

 

Gjorde det vettu : ) Sendte selgeren melding klokka 5 om nattan at jeg skulle se på den dagen etter : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjorde det vettu : ) Sendte selgeren melding klokka 5 om nattan at jeg skulle se på den dagen etter : rolleyes

 

Hehe. Vurderte å dra å kikke på den bilen der. Men ble S2 istede. Vært artig å sett hvordan den er. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ta en titt på den til Torsdag om du skal på midtstranda da vettu :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gammel tråd, men samme det :)

 

Fikk øye på denne da jeg fylte bensin istad, utrolig fet bil! er vel en 997 dette? sto utafor Hurtigruta Carglass på Hamar, sto hurtgiruta carglass på bilen også.

 

IMAG0027.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har faktisk stått der ved opptil flere anledninger. Fet kjerre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åj åj,dette er den ultimate kjøremaskinen! Ekstrem bil som er bygdt for fart/morro;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel originalt med bur denne porschen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.