Lokalt fototreff på Hadeland i sommer

Anbefalte innlegg

Hei.

Hadde stor suksess med det her for 2 år siden..

Og da var det omtrent bare Golf 3 som var målgruppen.

http://www.bilforumet.no/golf-iii/169915-bilder-treffet-pa-hadeland.html

I år tenkte vi å ha med lokallagets medlemmer ettersom det skjer så lite med unntak av Vårmønstringen. Møtes f.eks på Esso Jaren kl 12 så folk kan få vasket bilene sine. Så reise til et par tre utvalgte steder å ta bilder. :) Fin måte å bli bedre kjent og ha det litt sosialt. De fleste har vel kameraer og noen er sikkert flinkere enn andre så da har man sikkert mulighet til å få noen tips også.

Etter en stund så kan vi dra et sted å grille. :)

 

Sol er en nødvendighet så har derfor satt opp 3 datoer(passer nok ikke for alle ettersom det er i ferien men om det er dårlig vær ei helg så er det greit å prøve igjen neste helg)

Datoene er 11, 18 og 25 juli. Med værforbehold og det er interesse for det her.

 

Hva sier folk? Og er det noen andre forslag til steder å ta bilder enn Kornsiloen, den er obligatorisk. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallll=) jeg er med høres ut som en god ide :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var med for 2 år siden og det kan absolutt anbefales! I tillegg til fotograferingen ble det kombinert med sosial pølsegrilling - absolutt en vinner!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes moro ut, jeg er med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.