Anbefalte innlegg

vet ikke helt om denne tråden ligger på rett kategori men..!

 

jeg ska til og få fikset 2 endestusser på A4'n min nå, og da var jeg på Svendsen eksos og hørte hva de skulle ha for jobben! Han regnet med det ble rundt 2 lapper det var da inkl 4" endestusser!

 

er dette en grei pris? eller er det noen som gjør dette billigere i Trondheims området?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare endestussene koster vel rundt 1000-1200 kr (kommer ann på merket selvfølgelig), så det er vel ikke så ille pris, om du ikke har tilgang på sveiseapparat selv da? Da er det jo ganske enkelt å sveise de på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare endestussene koster vel rundt 1000-1200 kr (kommer ann på merket selvfølgelig), så det er vel ikke så ille pris, om du ikke har tilgang på sveiseapparat selv da? Da er det jo ganske enkelt å sveise de på.

 

Er ikke sikker på merket, men det var noe Svendsen eksos hadde på lager!

 

har ikke tilgang på noe sveiseapparat selv, så derfor jeg må sette det bort.

Så det er vel ikke så ille pris de kom med, regner med det blir Svendsen da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntest ikke at det vat så ille, de koster jo litt endestussene også, men pass på at det er rustfritt, eller så er det ikke noe vits.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.