Anbefalte innlegg

Når Mekonomen nå starer opp, bør det vel gå ann å få til noen greie "spons" og rabatt avtaler oppå der..!???

 

Kanskje vi kan reklamere litt for de også f.eks?? Men jeg kjører faen ikke rundt med Mekonomen i bakruta ass ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når Mekonomen nå starer opp, bør det vel gå ann å få til noen greie "spons" og rabatt avtaler oppå der..!???

 

Kanskje vi kan reklamere litt for de også f.eks?? Men jeg kjører faen ikke rundt med Mekonomen i bakruta ass ;):D

 

 

Fler som har tenkt tanken, tror ikke det skal være noe problem når man ser hvem som skal drive det. :)

 

Jeg og Luis snakket også litt med han på Autofil messa angående litt "småtreff" osv. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke tar helt feil, så blir det vel oppved Hapro der ? på det industriområdet ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke tar helt feil, så blir det vel oppved Hapro der ? på det industriområdet ?

 

 

Stemmer, i gamle trollstugu bygget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra digger nylagt asfaltplass der oxo :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert nice å ha treff der da.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne tråden litt jeg nå som Mekonomen har åpna lurte jeg på om vi har fått ordna noen rabatt avtale der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke vært innom der enda men kan få hørt noe i løpet av uka. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min tidligere sjef fra Ideèl jobber jo iallefall der, veit ikke i hvilke stilling, men jeg kan jo høre med han når jeg skal innom og ha ny clutch til 6`er DYRET mitt :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min tidligere sjef fra Ideèl jobber jo iallefall der, veit ikke i hvilke stilling, men jeg kan jo høre med han når jeg skal innom og ha ny clutch til 6`er DYRET mitt :D :D

 

Yepp da eller så jeg sjefen selv der ganske godt. :)

Men møtte han istad når jeg kom fra Gran så da gadd jeg ikke dra opp dit. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når Mekonomen nå starer opp, bør det vel gå ann å få til noen greie "spons" og rabatt avtaler oppå der..!???

 

Kanskje vi kan reklamere litt for de også f.eks?? Men jeg kjører faen ikke rundt med Mekonomen i bakruta ass ;):D

vi kunne få prosenter der, på en liten betingelse, og det var att du kjørte med mekonomen over hele bilen din. så da er det opp til deg å bestemme om vi for det eller ikke. og nei, det er ikke kødd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

seriøst ? sånn som touranen hans ?

Bør få alt gratis da vel ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

seriøst ? sånn som touranen hans ?

Bør få alt gratis da vel ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kunne få prosenter der, på en liten betingelse, og det var att du kjørte med mekonomen over hele bilen din. så da er det opp til deg å bestemme om vi for det eller ikke. og nei, det er ikke kødd.

 

Om du er seriøs nå Luis, (noe jeg mistenker du ikke er som vanlig) og meiner det du sier, så sier jo det litt om bedriften allerede da... Er de ikke mer seriøse og mer intressert i å komme ut til bilmiljøet kan det enkli bare vera for min del ;)

Er ikke langt til Mekonomen på Hønefoss for å si det sånn ;) Så det blir jo bare dems tap, ikke mitt iallefall.

 

Edit: Kan forresten kle opp Commodore`n da, men det forutsetter at KUN jeg får ALT til innkjøpspris ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom denne tråden sikkert blir like usaklige som ting bruker å bli her så kommer det egen tråd om hva som er tilbudet.

Jeg og Luis har akkurat vært oppe der og fått omvisning og snakket om forskjellige ting.

Blir antagligvis en liten vårmønstring oppe der i begynnelsen av mai. :)

Store og fine lokaler var det iallfall. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes meget bra ut!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut ja. Få ut en link fortest mulig da. Sitter på jobb, og kjeder meg no jæ....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dom sparkel og sånt der å eller?

 

Veit du hva åpningstider og sånt er da?

 

Stenger 17 iallfall. Husker ikke når de åpner.

 

Har sikkert noe sparkel å sånn der men gikk ikke å så så mye liksom. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice nice nice.. Kjører jo forbi der ett par ganger om dagen, så skader vel ikke å dra innom å se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.