Anbefalte innlegg

Ja er lekker den til 42 også!!

Tittet på den grønne tidligere i våres, men da var den en annen som solgte den. hvorfor skal han selge den igjen så fort..?

Den stereon hører ikke hjemme der, Skulle vært org radio og skjulte høytalere for min del:)

 

Bare å snakke med banken det Anders, så henter vi hver vår;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja skulle gjort det! men fruen sier meg i mot på alle punkter..

 

Hun sier ikke råd, ikke tid, ikke plass, stygg bil osv osv..

 

jeg sier: kan selge felgene på bilen min og skru den opp så vi har normal familiebil, plass har jeg i garasjen, pen bil, selge delene jeg har liggende, så sparer jeg fint resten igjennom vinteren til å kjøpe meg en slik bil hvis jeg ikke skulle brukt noen penger på golfen...

 

 

er vel ikke håp :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he:) I motsetning til frua din så synes hu min at boble er kulere enn passaten, så det er godkjent på det punktet:)

Men da vil hu ikke se passaten mer da:(

 

Sånn jeg ser det så har jo du gode argumenter her for å handle boble, her må det da være håp innerst i tunellen;)

Får se hvem som dukker opp med "ny" bil til neste sesong:) time vil vise:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe time vil vise :) Men vi får vel vite det før neste sesong hvis du handler? Skal du se på til søndag?

 

jeg mener mine argumenter er de bese, men det er ikke fruen enig i.. Må ha ny familiebil før jeg kan handle boble.. :( så får se hva vinteren bringer.. Har jo lyst til å sende bilen min til hel lakkering, men da er det penger som kunne godt til boble.. trenger MYE penger!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ser at flere har lyst på boble.... EN dag skal jeg ha meg en sånn boble!! Uten tvil.. moro at jeg har en frue som syns disse er nydelige:D MEEN da var golfen solgt!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vært ute å sladda i regnværet nå eller?

 

 

Igjen mats: grattis med salg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vært ute å sladda i regnværet nå eller?

 

 

Igjen mats: grattis med salg!

 

hehe, kombinasjon av dårlige/slitte dekk og grusvei. Gikk vist i ca 20-30km/t og var litt uoppmerksom og fikk høyre dekk på veiskulderen og skulle styre seg inn på veien igjen og gikk da heller feil vei....

 

Ingen skadet ! og var ikke p.g.a sladdings. Fikk trekt den opp med hjelp av en lokal traktor der og traktoren min !

 

Men, ble endel skader, veldig leit for marius sin del. Men han har alerede skaffet noen deler vistnok.

 

Og ikke nok med det !!! kl 1700 ca fikk jeg telefon fra han igjen, da hadde drivknuta hans gått høyre forran så da fikk han ikke rikket seg: haha :

 

Så da ble det pakket verktøy og gjekk og marius demonterte drivaksel på stedet også tauet jeg han hjem....

 

Snakk om og være uheldig:o

 

Mulig jeg har ett lite sniiiik foto om marius tillater : smil :

 

Mats, gratulerer med salg ! Fornøyd med det du fikk for den eller ? og hva fikk du egentlig for den ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjedelig!! men bilde må vi ha :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Mats, gratulerer med salg ! Fornøyd med det du fikk for den eller ? og hva fikk du egentlig for den ?

 

Jeg er egentlig veldig fornøyd med hva jeg fikk for bilen.. Jeg fikk 77 000,- så skal ikke klage...

Bare å begynne å leite etter ny(ere) bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, kombinasjon av dårlige/slitte dekk og grusvei. Gikk vist i ca 20-30km/t og var litt uoppmerksom og fikk høyre dekk på veiskulderen og skulle styre seg inn på veien igjen og gikk da heller feil vei....

 

Ingen skadet ! og var ikke p.g.a sladdings. Fikk trekt den opp med hjelp av en lokal traktor der og traktoren min !

 

Men, ble endel skader, veldig leit for marius sin del. Men han har alerede skaffet noen deler vistnok.

 

Og ikke nok med det !!! kl 1700 ca fikk jeg telefon fra han igjen, da hadde drivknuta hans gått høyre forran så da fikk han ikke rikket seg: haha :

 

Så da ble det pakket verktøy og gjekk og marius demonterte drivaksel på stedet også tauet jeg han hjem....

 

Snakk om og være uheldig:o

 

Mulig jeg har ett lite sniiiik foto om marius tillater : smil :

 

Mats, gratulerer med salg ! Fornøyd med det du fikk for den eller ? og hva fikk du egentlig for den ?

 

Hehe, han ringte meg opptil flere ganger iløpet av gårsdagen.. Heldig at delebilen min er sannsynligvis av samme farge da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2stk. dører ønskes værtfall !

 

Og som marius sa, Om noen er flinke med byggskum og forme en ny kanal til han mottas all hjelp med stooor takk :P

IMG_0131mini.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHA :P jaja sånn går det.... Men lars hiv ut bilde når den står nedi der å da :P takk for all hjelp og da lars :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHA :P jaja sånn gåre... Å denne gangen kjørte jeg rolig, tru det eller ei.. !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det autoværnet du har rasket med deg? det som er på siden av bilen i skråningen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det autoværnet du har rasket med deg? det som er på siden av bilen i skråningen?

 

Er sånne skilt med stooooor pil på at det kommer en brå sving mot høyre:p

 

Men de er jo bare leselige nedover så det sier seg selv at man bare kan kjøre på iden svingen på vei oppover: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe interesse av ett lokallagsmøte etterhvert for og evnt. begynne og tenke for nesteårs grenlandstreff ?????

 

Også grattis Stian med salg av A4`en.... Er vell fornøyd med den summen du fikk for den vell ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du fått solgt stian? Gratulerer...

 

Jepp interssen er der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja. tid for å planlegge neste års treff ja "Større, flottere og bedre" ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian: Funnet deg ny bil? Hva fikk du for den grønne fare?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar for nytt møte soon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AAAAAh i dag kom pakka fra wagenwerks! :D Dvd, stickers og en FET t-skjorte :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye filmen ute? Synes du kunne sagt fra før du bestilte så jeg også kunne fått en i samme pakka : bh :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.