Anbefalte innlegg

Jeg kjørte forbi "Stealth"-Stian ved Skulleruddumpa på vei ut av byen i dag. Stian hadde tom bilhenger på slep, så han holdt seg pent i høyre felt med det resultat at trafikken nesten gikk i stå i venstrefeltet for alle som saknet farten for å kigge :D: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt det ikke bare er meg som har polo med høyde pakke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt det ikke bare er meg som har polo med høyde pakke

 

Hehe.

Sant sant.

Jeg har eibach senkefjærer men hjalp ikke stort.

Tror det er justerbart som gjelder for oss:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta forresten svart golf 4 på Nordstrand istad:) klubb bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte forbi "Stealth"-Stian ved Skulleruddumpa på vei ut av byen i dag. Stian hadde tom bilhenger på slep, så han holdt seg pent i høyre felt med det resultat at trafikken nesten gikk i stå i venstrefeltet for alle som saknet farten for å kigge :D: rock :

 

Hahahaha: smil :

 

Usikker på om folka kikka på golfen bakpå planet, bilen min, eller selve kontrasten av nye bilen min kontra einseren jeg hadde på hengeren?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta forresten svart golf 4 på Nordstrand istad:) klubb bil

 

Det kaaan fort ha vært meg:)

Kjørte over der rundt halv fire ellerno. 15" med traktorprofil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kaaan fort ha vært meg:)

Kjørte over der rundt halv fire ellerno. 15" med traktorprofil :P

 

Det var deg ja: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart S2 med bur og grå Åbenrå(?) felger stående parkert på avkjøringa til Nordstrandsveien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart S2 med bur og grå Åbenrå(?) felger stående parkert på avkjøringa til Nordstrandsveien.

 

Den så jeg også, tenkte at det var sikkert kjett å stå der med burkrysset supersynlig i bakruta.. Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en vill biljakt med en hvit Golf 6 1,4TSI med sort tak, speil og felger på majorstua hal 8 i dag (var vel bare jeg som prøvde å gi på med min combo, vedkommende vet sikkert ikke om at han var i duell en gang..:P) men måtte gi tapt opp sørkedalsveien...:P Men var strøken bil! Vet ikke om det var klubbil, men om ikke burde det bli det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit golf med sort tak høres ut som Stian;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit golf med sort tak høres ut som Stian;)

 

ja, men han har Golf 5 med oljefyr...Bjelland derimot har Golf 6 med sort tak (hvit bil), men han har også oljefyr under panseret og ikke 1,4 bensin...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortsett fra at han har 2.0 TDI og at det er en Golf V og ikke VI da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe var i de trakter men nærmere 20:30.. er en som jobber på logistikken på bekkelagskaia som har en 6`er med sort tak også, å om jeg ikke husker feil har han den motoren det er snakk om.. så er nok han, å tror ikke han er medlem her inne..

 

Chrissern over her kjenner fyren så han kan vel bekrefte eller avkrefte det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte om kamp med en svensk regga TTRS på onsdag fra ryen til vinterbro! :D haleluja for en lyd! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte om kamp med en svensk regga TTRS på onsdag fra ryen til vinterbro! :D haleluja for en lyd! :D

 

Måtte være svenskregga ja :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører en rød norsk regga TTRS på frogner støtt og stadig.. faen for en bil..

 

Spotta denne utenfor Sats/peppes på solli i 15.00 tiden.. hadde VAC skiltplater og et hengende skilt bak.. :P

turan.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører en rød norsk regga TTRS på frogner støtt og stadig.. faen for en bil..

 

Spotta denne utenfor Sats/peppes på solli i 15.00 tiden.. hadde VAC skiltplater og et hengende skilt bak.. :P

 

Er det den TT RS'en som han gamle karen kjører?

 

Står ofte en Rød S3 med klubbskilter i Thereses Gt på Bislet. Hvem er denne sin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja han er litt oppi årene ja... er faktisk en annen fyr som er sikkert 60 år som kjører en "vanlig" TT som også er rød på frogner.. han rygget på hengerfestet til en volvo V70 forrige uke så han fikk hull i fangern :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja han er litt oppi årene ja... er faktisk en annen fyr som er sikkert 60 år som kjører en "vanlig" TT som også er rød på frogner.. han rygget på hengerfestet til en volvo V70 forrige uke så han fikk hull i fangern :o

 

Vi har en gammal kar som kunde med en rød 3,2l tt mk2 som bor borti der. han har lakket deler av bremseskiver røde og calipperne hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

27192_387202316016_543101016_4199719_456

 

denne TTSen står i garasjen på jobb hver dag, aner ikke om det er medlemsbil da. helt matt hvit. sinsykt pen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_0118.jpg

TT RS

Sikker på at det ikke var en TTS?? se hvit RS (legg merke til spoiler bak;)) Kontra TTs i rød lik den du så. Mangler en sylinder på den du så om det var en emblemtrimma S hehe;) + Rs har 2 ovale rør ikke 4 som på S, vanskelig å se om den du tok bilde av har 2 eller 4.. men bakluka er en stor feil i allefall;) OM det skulle være en RS så har han byttet ut bakluka hehe Eller bestillt den uten RS spoiler som er standard: eek ::dødhest:

audi-tt-rs-geneva.jpg

331-Audi-TTS-Details.jpg

audi_tt_rs_teaser.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde RS'en også kunne fås med den spoileren som kommer opp i en viss fart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sett en rød RS4 2.7T med VF-registrering?

Mener det er dette som var klubbil i Trondheim, så den her i Asker for litt over en ukes tid siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.