Anbefalte innlegg

Hvordan er planene til folket? Hvem drar på fredag, for så å ligge over osv osv?

 

Om muligheten byr seg drar jeg på lørdags morran en gang, noen flere som også har tenkt på dette? Kunne i tilfelle samkjørt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stikker på fredag ca kl 14, er der til søndag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jobbe :( Kunne tenkt meg å dratt dit på søndag men....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker om jeg skal dit.. Men vi kunne jo ha tatt en tur om jeg får tid ørjan? Tror jeg prioriterer vwaudi i stede for slitne 240'er på rally hadeland.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jobbe :( Kunne tenkt meg å dratt dit på søndag men....

og problemet ditt på søndag er???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker om jeg skal dit.. Men vi kunne jo ha tatt en tur om jeg får tid ørjan? Tror jeg prioriterer vwaudi i stede for slitne 240'er på rally hadeland.. :D

ja, det må du gjøre.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og problemet ditt på søndag er???

 

At jeg har lekt rally, og dratt til skogs. Og har for øyeblikket ingen bil å kjøre....?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At jeg har lekt rally, og dratt til skogs. Og har for øyeblikket ingen bil å kjøre....?
fort gjort.. må lære å krabbe før du kan gå veit du;) :D

 

du for ta merca til far din;) hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker om jeg skal dit.. Men vi kunne jo ha tatt en tur om jeg får tid ørjan? Tror jeg prioriterer vwaudi i stede for slitne 240'er på rally hadeland.. :D

 

Slår på trån i kveld jeg Håkon. Driver å maler rommet og alt sånt, så er pc løs på kveldstid nå. :( Men vi finner nok ut hva som skjer i kveld. Jeg kunne iallefall tenkt meg å tatt en tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fort gjort.. må lære å krabbe før du kan gå veit du;) :D

 

du for ta merca til far din;) hehe..

 

Må satses litt skal det bli bedre vøtt ;)

Skal jeg til Sigdal, så skal jeg sitte på med noen tror jeg..hvis ikke så får jeg heller pusse litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkt meg oppover for å kjøre på lørdagen.

Men liten lyst til å kjøre alene pga diverse bensinutgifter.

Ille nok i fjor, da INGEN andre gadd pga Svenskerally.

I år er det jo fjortissprinten med diverse flatfyll i skogen og 240 fra ymse lokale steder som blir prioritert. Med unntak av dere som har skrevet her i tråden så er det virkelig noen bra VAG folk her på bygda. Flinke til å ikke dra på treff. :fy:

 

Ørjan og Håkon: Bare å si ifra så kan dere slippe å kjøre. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

. Med unntak av dere som har skrevet her i tråden så er det virkelig noen bra VAG folk her på bygda. Flinke til å ikke dra på treff. :fy:

 

bare kjeften på de;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkt meg oppover for å kjøre på lørdagen.

Men liten lyst til å kjøre alene pga diverse bensinutgifter.

Ille nok i fjor, da INGEN andre gadd pga Svenskerally.

I år er det jo fjortissprinten med diverse flatfyll i skogen og 240 fra ymse lokale steder som blir prioritert. Med unntak av dere som har skrevet her i tråden så er det virkelig noen bra VAG folk her på bygda. Flinke til å ikke dra på treff. :fy:

 

Ørjan og Håkon: Bare å si ifra så kan dere slippe å kjøre. :)

 

 

Høres bra ut! ;) Får se hva det blir til da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange av de som drar på Rally Hadeland er jo ikke interessert i rally i det hele tatt. Men bare ute etter å få blitt full før klokka 13:00...

Får se hva som skjer på søndag, om man får noen folk med oppover å titter på litt men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkt meg oppover for å kjøre på lørdagen.

Men liten lyst til å kjøre alene pga diverse bensinutgifter.

Ille nok i fjor, da INGEN andre gadd pga Svenskerally.

I år er det jo fjortissprinten med diverse flatfyll i skogen og 240 fra ymse lokale steder som blir prioritert. Med unntak av dere som har skrevet her i tråden så er det virkelig noen bra VAG folk her på bygda. Flinke til å ikke dra på treff. :fy:

 

Ørjan og Håkon: Bare å si ifra så kan dere slippe å kjøre. :)

 

Hadde jo vært artig det. Jeg er iallefall klar til å gi no bensinpenger, for jeg kan ikke skryte på meg at jeg har så mange biler jeg kan/vil kjøre dit.

 

Men da ser jo detta ut som en helt klar god idè da, siden alle får det som de vil :D;) Jeg, og Håkon får se på, og du får kjøre :) Må vi ha med en ekstra hjelm eller? :);)

 

Edit: Ringer dere begge i kveld jeg. Så kan vi avtale når vi drar osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vært artig det. Jeg er iallefall klar til å gi no bensinpenger, for jeg kan ikke skryte på meg at jeg har så mange biler jeg kan/vil kjøre dit.

 

Men da ser jo detta ut som en helt klar god idè da, siden alle får det som de vil :D;) Jeg, og Håkon får se på, og du får kjøre :) Må vi ha med en ekstra hjelm eller? :);)

 

Edit: Ringer dere begge i kveld jeg. Så kan vi avtale når vi drar osv.

 

: ja : Dere må da sitte på litt også så en ekstra hjelm trengs. ;)

I Brua får man jo bare blålys og blir stoppet midt i gata om det er no aktiv kjøring. : rolleyes

Kjøringa begynte vel kl 9 om jeg husker riktig. Så helst dra litt tidlig. :)

 

Regner med at man får kjøre om man har piggfritt, hvis ikke er det liten vits å dra da. Men Luis får sjekke det på fredagen. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Luis får sjekke det på fredagen. ;)
jau. ringer deg når jeg kommer fram og forteller om føre forhold.. men husker jeg rett, så skal også kristian johnsen oppover å ta bilder idag som han legger ut på forumet.. så kommer da også.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, men Luis får vel finni ut det i dag han, om han legger litt go vilje i forsøket..!???

 

Jeg har lyst på en tur anyways jeg, artig å se på også da, pluss at man får skaffa seg en klubb video :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, premiere på klubbvideo hos deg på lørdag da, bia ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyst til å dra oppover uansett jeg også. Men bilen min som bruker 1,5 l på mila på vinteren uansett og 0,5l med kjølevæske så er det bedre med en annen bil om jeg ikke får lov til å kjøre på banen.

 

Klubbvideo får man se ann litt.... Jeg skal nok se iallfall men får se om jeg gidder ha folk her som prioriterer feil.... :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prioriterer feil ? :)

Her må man jaggu jobbe skal man få i gang no ordentlig bil til våren :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prioriterer feil ? :)

Her må man jaggu jobbe skal man få i gang no ordentlig bil til våren :)

 

Tenkte ikke bare på deg da. ;)

Men om det hadde vært på Våler og du ikke hadde blitt med..... : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen til Kjefting her da. Jeg gadd ikke dra på Sigdal Bare drit som Audi og Vw der ingen som har Hørt om Opel.? .::OPel MottorSport::. 4ever

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen til Kjefting her da. Jeg gadd ikke dra på Sigdal Bare drit som Audi og Vw der ingen som har Hørt om Opel.? .::OPel MottorSport::. 4ever

 

Har hørt om opel jeg..

Har til og med jobbet på opel, å det er derfor jeg kjører audi i dag :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg veit at Opel er ganske fine å kjøre ut med.... ;)

 

IMG_0298.JPG

 

Meg for 2 og ei halv uke siden : bråk :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.