Hjelp til å finne navn på han som eier min gamle MK3?

Anbefalte innlegg

Gidder ikke å legge ut hele situasjonen her, men jeg skulle hatt fatt på navn/telefonnummer til han som eier min gamle Golf - bilen under:

IMG_8308.jpg

 

Bilen er nå avskiltet og tauet inn, og jeg må ha fatt på nåværende eier sånn at jeg får sendt årsavgifta til han.

 

Noen som veit hvem som eier bilen nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den er omregistrert sender du bare inn REGNR CE52230 til 2282. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det skulle jeg jo selvsagt ha nevnt, Roger - den står fortsatt på meg etter at en viss fjott ikke gjorde som lovet og sendte salgsmelding til meg med navn og personnummer;) Samme fjotten er heller ikke lett å få fatt på.

 

Ellers så funker 2282 gull, det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, tenkte meg det var noe slik ja...

Var det ikke denne børsa her du bytta i Vento G60t'n?....skrev dere ikke noen salgskontrakt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, bytta med den. Skreiv kontrakt, men ikke salgsmelding der og da (hadde ikke salgsmelding), så den skulle han jeg byttet med sende nedover til meg i posten med personnummer og underskrift sånn at jeg fikk levert den her. Dette ble aldri gjort, og siden har bilen skiftet eiere mange ganger, men aldri blitt omregistrert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager jeg ler Mads, men den der så jeg komme... Så forresten denne bilen rave rundt i Porsgrunn for ikke så alt for lenge siden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg også, men det dessverre etter at byttet var gjennomført.

 

Si ifra om du veit hvem som kan eie bilen nå. Hatt noen eiere siden den kom dit, etter hva jeg har skjønt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal finne det ut for deg Mads :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig den tokk seg en tur til arendal men skal få tak i navnet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal finne det ut for deg Mads :)

Flotters! Meget bra at folk gidder å engasjere seg for dette;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har en pm mads :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til Stian Olsen som har vært detektiv og funnet ut for meg hvem som er eier nå:D Meget bra gjort!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.