Treff møte mandag 12 april på RIO kl 19 00

Anbefalte innlegg

hei hei

 

Etterlenktet møte mandag 12 april klokken 19 00 !!!!

 

 

tenk gjennom hva du kan bidra med til ett treff og om du har noen ønsker for treffdagen.

 

 

MVH Stian Olsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker jeg vettu :) på ?? quattro :D

 

 

Eg kjem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobb på meg den dagen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan komme jeg, men blir ikke noe pizza på meg da :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer så fort jeg har vasket verkstedet, hvis jeg rekker det i tide :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått bekrefta litt på sms også så håper dette blir bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

autobahn bilpleie har takket ja til tilbudet om å holde stand på ett eventuelkt treff :) de vil selvfølgelig ha pakketilbud på treffdagen !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakke snakke snakke snakke... Kommet frem til noe? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke stort ..... totalt 6 stykker idag etter 1 time ..... må ta et møte hvis det skal bli noe av dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom akk hjem fra jobb, hva kom dere frem til? Beklager jeg ikke kunne komme!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke en dritt engentlig da det er overveldende støtte på møtene: rolleyes

Jeg foreslår møte førstkommende søndag kl 19.00. Hvertfall sist møte som var på søndag var det greit oppmøte og folk har vel ikke annet å gjøre på en søndag kveld;) de færreste jobber vel å: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke en dritt engentlig da det er overveldende støtte på møtene: rolleyes

Jeg foreslår møte førstkommende søndag kl 19.00. Hvertfall sist møte som var på søndag var det greit oppmøte og folk har vel ikke annet å gjøre på en søndag kveld;) de færreste jobber vel å: smil :

 

Ja Stemmer det, Hadde planer om å komme, men kom noe uventet opp på jobb så ble vanskelig å dra! JEg vet ikke når jeg er hjemme på søndag(skal på en liten familie tur;) ) Men er jeg hjemme så kommer jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at jeg glemte å si ifra at jeg ikke kunne komme. Måtte på jobb på kort varsel i ettermiddag selv om jeg egentlig hadde fri og da må jeg bare si at det gikk litt over stokk og stein her et øyeblikk.

 

Tror faktisk ikke jeg kan få til å komme på søndag heller da jeg skal på kurs i Oslo i helgen. Uansett, jeg skal/kan stille opp fremover stort sett, men jeg ser absolutt at det burde være litt flere enn 4 stk. som møter opp hver gang hvis dette skal være noe å satse på.

 

Når det er sagt så kan det hende at det for mange ble litt vell kort varsel for dette møtet, så vi får krysse fingra for at flere kan få til et oppmøte på søndag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.