Lokallagstreff søndag 18/4 kl 19.00 RIO

Anbefalte innlegg

Etter nok ett bedrøvelig oppmøte gir vi grenlandstreffet en siste sjanse. Møte søndag 18/4 kl 19.00 på Rio. Hvis folk er interesserte synes jeg de skal møte opp. Hvis oppmøte blir like skralt som idag blir hele treffet lagt dødt. da er det ikke håp. valgte da søndag istedenfor mandag så folk ikke er på jobb o.l;)

Så kom igjen folkens hvis at dere er interessert og vil ta del i dette: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer noe forzinket, men jeg skal være der så fort Aygoen klarer. 19.30 eller noe i den duren ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke søndag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vell på denne tiden vi pleier og avholde ett årsmøte ? Uten at det skjer alt for mye på de :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er mest sannsynlig på rudskogen den dagen, men er ikke sikkert enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt oppmøte som alltid ! Konklusjon dette møte, 0 treff året 2010 grunnet 2 møtende medlemmer....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare beklage at ikke jeg kom (men sa ifra da), men kan ikke helt styre kroppen. Virker ikke som om folket er klar for treff nei. Vet ikke hvorfor oppslutningen er så liten på møtene heller men det er noe må man prøve å gjøre med det. Så får vi ta på tur til div treff og vise at vi hvertfall eksisterer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden de såkalte "møtene" er så robba for folk så er ihvertfall jeg interessert i å møte opp på et.

Jeg får liksom ikke med meg møter lenger, da jeg ikke sjekker lokallag tråden så ofte som jeg kanskje burde. Var igrunn fint når godeste Lars Erik Johannessen sendte melding når det var, ikke det at jeg skal skryte av at jeg har vært flink til å delta.

Det har liksom aldri passet. Men hvis folk er gira så foreslår jeg et møte på natt til 1 mai, da de skal ha drag på geiteryggen og det uansett blir mye folk. Hvis folk da møter på den p-plassen ved down-town som mange am-car fantaster står å ruger langt om lenge og lengre enn langt på. Så har jeg igrunn trua på at vw audi klubben også kan vise litt muskler! Og ikke gå for å være skygger i mørket! Vi har tross alt den beste klubben i verden når det gjelder vw og audi så la oss vise det da! Mange medlemmer som har utrolig flotte biler og har man ikke det så er man hjertelig velkommen alikevel. "No car left behind!"

 

Kom igjen nå folkens! Legg om til de breiaste felgene dere har og få den nedat også sees vi ved down town! (Y)

 

Tilbakemeldinger ønskes! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er desverre borte den helga. Men jeg er med på det meste jeg:) Men når det gjelder tid er det vel litt prioriteringer. Jeg har full jobb, 3 barn, driver bilstereofirma på si men klarer alikvel få tid til møtene;)

Nå er det jo Hadelandstreffet til helga da. Spennende å se hvor mange som skal dit:evil:

Det gikk ikke ann å legge inn så alle medlemmene får PM når det er møte da? (aner ikke for hidden er ikke min sterkeste side)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke prøve å lage en treffkomite?

 

Hvis det er 4-5 mennesker som virkelig brenner for å få til et treff så MÅ vi ikke sitte på gjerde å vente på de 10 andre som sier de vil, men som ikke kommer alikavel.

 

Greit at ting skjer plutselig. men at det skjer hver gang det er møte da gitt : klø :

 

Vet at jeg ikke selv har møtt opp på møtene;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

greit med treffkomite men funker dårlig hvis det bare er de 3-4 som stiller opp på selve dagen å: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

greit med treffkomite men funker dårlig hvis det bare er de 3-4 som stiller opp på selve dagen å: klø :

 

Kan jo hende det er en del som kan hjelpe til da:)

Men som ikke har tid/lyst til å styre skuta;)

 

ang møte så var det sikkert nærmere 10 som møtte opp utenfor down town i høst!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Var mange første møte etter at jeg hadde hatt en utblåsning her å. Men gangen etterpå var vi bare 3

stk (kom 2 til en time etterpå)

Kan gjerne være med på en sånn kommite men har lite for seg så lenge folk ikke er interesserte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå syns jeg personlig at tiden blir for knapp desverre ...... men er med i en komite :) ønsker bare at vi ikke brenner alle bruer med nok et middels treff !!! skal vi gjøre no , må det gjøres ordentlig !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden de såkalte "møtene" er så robba for folk så er ihvertfall jeg interessert i å møte opp på et.

Jeg får liksom ikke med meg møter lenger, da jeg ikke sjekker lokallag tråden så ofte som jeg kanskje burde. Var igrunn fint når godeste Lars Erik Johannessen sendte melding når det var, ikke det at jeg skal skryte av at jeg har vært flink til å delta.

Det har liksom aldri passet. Men hvis folk er gira så foreslår jeg et møte på natt til 1 mai, da de skal ha drag på geiteryggen og det uansett blir mye folk. Hvis folk da møter på den p-plassen ved down-town som mange am-car fantaster står å ruger langt om lenge og lengre enn langt på. Så har jeg igrunn trua på at vw audi klubben også kan vise litt muskler! Og ikke gå for å være skygger i mørket! Vi har tross alt den beste klubben i verden når det gjelder vw og audi så la oss vise det da! Mange medlemmer som har utrolig flotte biler og har man ikke det så er man hjertelig velkommen alikevel. "No car left behind!"

 

Kom igjen nå folkens! Legg om til de breiaste felgene dere har og få den nedat også sees vi ved down town! (Y)

 

Tilbakemeldinger ønskes! :D

 

 

 

Liker planen !!!!!

 

 

skal på draget 1 så det passer jo bra. når tenker du oppmøte på down town ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror i tilfelle det ville være fornuftig å få en komite som jobber mot ett treff neste vår, hvor mange el hvem aner jeg ikke som skal være der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror i tilfelle det ville være fornuftig å få en komite som jobber mot ett treff neste vår, hvor mange el hvem aner jeg ikke som skal være der...

 

det hadde vært det beste ja :) burde holde kjernen liten men med engasjerte folk. begynne tidlig å få alt på stell .... har jo en god slant fra i fjor til treff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Er helt enig at vi ikke burde ta ett haste Treff... Burde gjøres bra sånn at folk evt vil komme tilbake osv....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan være med i en treffkomité jeg og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tiden begynner vel å bli litt liten, har selv 100.000 ting som MÅ gjøres nå, og har enda ikke hatt tid til polering av bilen engang...

Men som treffansvarlig så lager jeg en tråd, hvor de som er int. i å få til ett treff holder seg på den tråden, samt blir med på eventuelle møter som passer alle i komiteen!

Mvh

Jan R.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.