Hadelandstreffet 24/4, hvem skal og hvilken kjørerute?

Anbefalte innlegg

Hvem fra telemark skal på Hadelandstreffet og hvem rute skal vi kjøre? kjøre om vestfold og henge oss de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er jæla keen på den turen der, men vekken dato var dette igjen 22 eller noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppdatert nå. er 24/4 altså neste lørdag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne godt tenkt meg å bli med på denna turen !! veit om en del andre som kunne tenkt seg .. noen ruteforslag ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke se bortifra at jeg blir med også så fort jeg får oppstart....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har dere noen tanker rundt kjørerute ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne isåfall tenkt meg vestfold og tatt følge med de.... trivelig gjeng der borte.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører vel via Lier

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser det er 2.5t raskeste vei (over siljan) må vel regne 3 kanskje hvis vi skal om vestfold? altså avreise klokka 7.00?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

avreise klokka 7 er ikke no problem for min del :) hvis vi skal over siljan kan muligens det bli problemer for noen av oss ...... ikke for min del men sikkert noen sinkere her :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører jo på stylter så jeg kan ta kjerreveien jeg;) men kan godt ta e18 for min del altså... Men ikke noe racer jeg kjører så må ta det litt med ro da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de fra vestfold skal reise senest kl 8 fra statoil på koppstadkrysset... hvis vi reiser senest syv og kjører "litt "over rekker vi dit til 8. Men klart vi kan reise kvart på syv så er vi sikre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke jeg...

 

Bilen er ikke klar :(

 

Venter på:

Dekk

Adaptere

Airride

+ en del andre deler..

 

Såååå Bugrun får jeg konse meg om :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men du kan jo sitte på med noen da moen :) hvis du holder kjeft og tar med egen leke :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da setter vi oppmøte til kvart på syv og avreise presis syv:) Kommer å en fra arendal som slår følge...

Er vel for seint å få trykt opp noen t-skjorter nå? Ser å ut til at junior blir med på sitt første biltreff: smil :

(hvis noen synes jeg tar mye styring her må dere bare si ifra men må prøve å få til noe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(hvis noen synes jeg tar mye styring her må dere bare si ifra men må prøve å få til noe)

 

Vi må ha noen som tar styring, eller så blir det ingenting av det:) flott at noen tar ansvar syns jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det under en uke til treffet. Har fått prolaps og er sykemeldt men kunne visst gjøre det jeg klarte så håper jeg kan få gjort litt med bilen. Kommer vel noe justerbart som jeg håper å få på.

Mange blir vi egentlig fra Grenland?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal noen ha med jaktradio for og holde konakten underveis eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke sånt, men vet ikke om noen har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke. Må på skolen den dagen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte at de fra oslo skulle kjøre på kanal 7, men er vel ikke en jaktkanal som heter 7? er vel 5,6 og 8? jeg kan sjekke på jobb imorra, selger lafayette jaktradioer der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De av oss som har "walkitalkie" med seg i bilen pleier å bruke kanal 7 i forbindelse med VACN treff.

Lars Erik du har vel tlf. nummeret mitt? Så hvis dere blir forsinket til kopstad så kan du vel ringe?

 

Vi skal møte Gry K. Bjørnsdatter, Finn Kristian Kleppe og Christopher Juvkam på parkeringsplassen ved Krokstad Senter, omtrent vis-a-vis Buskerud Storsenter så vi har ikke mye å gå på når det gjelder venting.

 

 

Link til kart Reiserute fra kopstad til Møller Gran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan walkie talkie er det dere bruker da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan walkie talkie er det dere bruker da?

 

Jeg har et par DORO kjøpt på expert for et par år siden, men typen spiller ikke mye rolle.

 

Mener http://www.clasohlson.no/ har noen som ikke er så dyre. Har ikke sett etter selv på en stund da.

 

Edit. Med lader

 

Vanlige AAA batt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.