Telemark: TREFFKOMITÈ tråden!!

Anbefalte innlegg

og jobbe fram mot ett treff 21mai fra idag skal ikke være noe vanskelig case om det er folk som er interisert i og gjennomføre ett treff er med.....

 

Ang treff før eller sen sommer så tror jeg det er smart og ta det en "ledig" dag på forsommeren. Da er de fleste interisert i og få med seg det som er av treff siden bilen akuratt er tatt ut av garasjen som oftest. Sensommeren som september tider kan fort mange være forsynt med treff og "gidder" ikke og kjøre i evigheter for ett treff. På forsommeren tar de gjerne og setter opp kolonner og farter avgårde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så var det stedet da. Men nå må vel flere ha noe å mene? Var vel ganske mange som meldte seg på i den treffkomite gruppa;) Kunne jo tatt en runde å sett på de respektive plassene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og kanskje folk har flere steder det er muligheter for å gjennomføre ett treff.

Parkeringa på Dokkveien i 2009 var akkurat stor nok, så vi bør kanskje ha en litt større plass denne gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter vi var å tok bilder på union så kom vi egentlig frem til at som Lars sier over her at den hadde egentlig allle de trengte behov, bortsett fra kanskje vaske mulighet på stedet... Men manhar jo selvvask på herkules og på jordkjenn;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vi enige el skal vi tromme sammen ett pizza møte?: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjør sammen ett møte, så er det lettere å få folk til å snakke og meninger om plass og slikt. Om det ønskes ett treff i slutten av mai, så må vi starte nå. Det er helt sikkert! Månedene går fort og det er snart jul før det nærmer seg mai igjen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nok samle inn til ett møte, jeg kan ikke før i midten av neste uke, skal jobbe denne og reiser til danmark på fredag og hjem på tirsdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi sette en dato for ett møte? hva med mandag klokka 19.00? altså 1/11

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt meg en Amazon til idag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi anse planene for treff dødt og begravet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei Nei, vi snakket litt om det på lørdag, og kom frem til at vi må ha ett møte i begynnelsen av januar! Samt sted kan være langbryggene, som anders sa: Der har man utesteder\cafè minibank nærmekjøpesenter(som de som liker den slags) Og ikke minst! GOD PLASS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sant det men hvis man da hadde håpet å dra litt inn i klubbkassa på pølser å brus er vel det heller mindre sansynlig.. men hva vet jeg. Bare en pølsemaker:p Men møte høres jo bra ut. Du lager vel en LISTE over hvem som kommer:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry men jeg forstår ikke hva vi skal med cafeer, kjøpesenter, utesteder og slikt inærheten av treffet......

 

ønsker vi ikke og kunne tilby lokale indrettslag eller slikt for kake/kaffe/pølse salg? Dette var en STOR suksess sist.....

Ønsker vi ikke og ha medlemmene som er på treffet der?

 

Jeg vil ikke si jeg har vært på veldig mange treff som har hatt minibank/kjøpesenter/utesteder som nærmeste nabo.

 

Men igjen, langbryggene er en veldig god location.... Absolutt ett godt sted vi bør ta en tur og se på mulighetene rundt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste problemet err vel noen stygge fartsdempere !!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel mer tenkt på folk uten ifra som hadde evt med fruer osv!. Men jeg uansett jeg har min stemme på gamle union! Riktig nok det er bedre plass på langbryggene men jeg syns at som helhet ville det sett litt stiligere ut med gamleunion...graffiti osv!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn uansett er det vel Herkules som gjelder når det er snakk om kjøpesenter.. de andre i byen er det vel heller dårlig med....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gir fremdeles min stemme for gamle union. Samme som jeg nevnte også når vi var der og tok photoshot.

 

Fordelene jeg ser ved den plassen

-Stort heeeelt åpent areale med mulighet og gjøre god logistikk mtp plassering av biler.

-Stor sansynlighet og få enkelt reservert en lørdag/søndag ovenfor kommunen

-funky område

-lang griller så grillmat er en mulighet

-innfart, en innkjøring til plassen. Men stoore parkeringsplasser utenfor "hovedområde" forran de store tankene for gjesteparkering

- Vaskemuligheter, 2x herkules gamle shell, 2xherkules statoil, 2x wattenberg.

-kurrant og finne fram

 

Det negative jeg kan se

-de som kommer fra porsgrunn må krysse over veien og da er det noe fryktelig humplete da veien er veldig sporete der.

-grusvei fra avkjørsel til området og bort til asfaltplassen

-toalett muligheter.

 

Og en annen ting jeg syntes vi må alle sammen tenke på er premiering.

Skal vi vurdere og få eksterne folk til og ta dømming ?

Hvor mange klasser skal vi ha?

det må lages/skaffes ett "skuddsikkert" vurderingsskjema for dømming

 

Innsjekk ved neste treff må gjøres mer profesjonelt. Ved innsjekk og betaling registeres bil og eier og bet ok. Bileier få da utdelt ett utstillingsnr. på en lapp som eier kan fylle ut info om bilen.

 

Firma, skal vi prøve og få firmaer denne gangen også?

 

Snakker vi vår/sommer/høst treff?

min mening så ønsker jeg og ha dette på våren. Da er det mange medlemmer som kryper ut av garasjen etter en lang vinter og vil vise fram vinterens modifikasjoner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer helt klart for våren jeg å. Ser jo at interessen blir mer laber utover sommeren og høsten...

En dass el to får man leid, evnt høre om ramirent sponser noen for en helg;)

Nå vet ikke jeg hva dere hadde som premier sist. Var det pokkiser el fysiske ting?

Om man henter inn andre folk er det like mye meninger da og, å ikke alle blir fornøyde uansett. Da tror jeg heller man må legge mere vekt på å lage ett godt dommerskjema.

Tøffeste hadde jo vært om man kunne fått det til på geiteryggen med kjøring å;) (men bare mine luftslott tanker:evil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer helt klart for våren jeg å. Ser jo at interessen blir mer laber utover sommeren og høsten...

En dass el to får man leid, evnt høre om ramirent sponser noen for en helg;)

Nå vet ikke jeg hva dere hadde som premier sist. Var det pokkiser el fysiske ting?

Om man henter inn andre folk er det like mye meninger da og, å ikke alle blir fornøyde uansett. Da tror jeg heller man må legge mere vekt på å lage ett godt dommerskjema.

Tøffeste hadde jo vært om man kunne fått det til på geiteryggen med kjøring å;) (men bare mine luftslott tanker:evil:)

 

var pokaler sist ja. Var vell 15stk totalt tror jeg det var: klø :

3 topp audi

3 topp VW

3 topp classic

1 topp lakk/shine

1 topp motorrom

1 topp people choice

1 topp interiør

1 topp longest distance

1 topp rat

 

dass er detaljer bare for gjennomføring.

 

Du sier kjøring, hva slags kjøring? Rattlås race?

 

Nei. Jeg vil ha utstillingstreff bare. Og stelle istand ett treff med såpass mye rundt tror jeg ikke vi gjør smart i.

 

ang hente inn folk så må dette absolutt vurderes syntes jeg. Men igjen detaljer for gjennomføring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

inion høres bra ut ! jeg er litt påseila for tiden så jeg har ikke mulighet til å stå for alt rundt ett treff iallefall men støttende og hjelpsom vil jeg såklart være :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

inion høres bra ut ! jeg er litt påseila for tiden så jeg har ikke mulighet til å stå for alt rundt ett treff iallefall men støttende og hjelpsom vil jeg såklart være :)

 

Jeg kan godt ta seilet denne gangen for gjennomføring.

 

Og støttende og hjelpsome folk vil det alltids være behov for: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.