Felleskjøring til drag natt til 1 mai

Anbefalte innlegg

Hei

 

 

lufter tanken om felleskjøring fra gamle esso i porsgrunn opp til gjeiteryggen :) dørene åpner klokken 20 00 så hvis vi møtes 19 00 så kan vi kjøre samlet og vise frem bilene på veien : smil :

 

 

si ifra hvis dette faller i smak : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hade vært noe! Men den ene gangen jeg kan, så har jo bilen skjært seg:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hade vært noe! Men den ene gangen jeg kan, så har jo bilen skjært seg:(

 

å? hva har skjedd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes bra ut. Bør vel klare å få samla en del medlemmer denne kvelden;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan dere ikke møtes på statelle. kl 2100. da er vi fra arendal der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å? hva har skjedd?

 

 

Skulle heve den her om dagen, men den ene mutteren til senkesettet låste seg, så en smart mann sa at vi skulle ta av demperen og se om vi fikk skrudd den tilbake, men nei da.

Siden den er såpass heva nå, så får vi ikke på igjen demperen og fjærene, venter på deler nå, og i morra skal vi kappe av den gamle mutteren, så hvis jeg er heldig så kanskje det ordner seg i løpet av helga, er jeg uheldig, så må jeg bytte hele greia og vente til neste uke en gang;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må klemme sammen fjæra med klemmer så får du det nok sammen igjen. Er nok enklest hvis du tar ut fjærbeinet og gjør dette;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det jaggu ut som om jeg og blir med. Skulle egentlig til svigers på sørlandet men en dårlig rygg satt en stopper for det. Tipper jeg klarer turen fra porsgrunn til geiteryggen;)

 

Heidi. DU har enda mange timer på deg til å få bilen sammen;) Har du ikke klemmer kan du låne av meg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har av hele demperen:) Må ifølge eukontroll lappen bytte fjærbeinslagrene. Igjen! Bytta de ifjor.

Klemmer har jeg liggende:)

 

Og de nye delene kom idag. Så hvis jeg er heldig, så er det bare å montere og få skrudd det på plass, er jeg uheldig, så må jeg alikavel vente på ny demper..

Men skal prøve å få det til, hadde vært gøy å vært med en liten tur og sett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva venter du på:) ut å skru;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var golfen kjørbar, dog med noe skeivt ratt... kommer det av? er det p.g.a senk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva venter du på:) ut å skru;)

 

Holder på:)

 

Måtte bare få tak i nye fjærbeinslager, så nå er det litt filing og litt puissing med stålbørsten så blir det montering. På den ene siden:p

Også må jeg heve den på den andre:)

 

Gidder ikke bytte fjærbeinslager på andre siden idag, da blir den hvertfall ikke ferdig: rolleyes

 

Stian: Tar du med noen skiltplater i bilen, i tilfelle jeg rekker å komme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var golfen kjørbar, dog med noe skeivt ratt... kommer det av? er det p.g.a senk?

 

Fikser det med en 4hjulskontroll;) tror jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være at jeg har hatt av rattet og bommet når jeg satt det på igjen å;) heheMen har fått satt det tilbake nå da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1900 Gamle essoen fremdeles? Om været holder seg møter værtfall jeg opp....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satser på opphold ja. Gidder ikke stå i øs pøs regnvær...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på:)

 

Måtte bare få tak i nye fjærbeinslager, så nå er det litt filing og litt puissing med stålbørsten så blir det montering. På den ene siden:p

Også må jeg heve den på den andre:)

 

Gidder ikke bytte fjærbeinslager på andre siden idag, da blir den hvertfall ikke ferdig: rolleyes

 

Stian: Tar du med noen skiltplater i bilen, i tilfelle jeg rekker å komme?

 

skal prøve på det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å da kom regnet:(

 

ikke så ille enda da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan dere ikke møtes på statelle. kl 2100. da er vi fra arendal der

 

hvor på statelle ? mulig jeg blir litt forsinka så da er det mulig jeg slår følge med dere : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så ille med litt regn vel?

Finns ikke dårlig vær, bare dårlig klær:)

 

Har akk sendt han far avgårde for å bytte fjærbeinslager nr 2. Så skal jeg pusse demperen i mellomtia:)

 

Så får og komme må jeg få montert bilen igjen, men har jo nesten 2 timer på meg, så bør gå bra det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres ut som en plan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NB!!! TEKNISK INN TIL SKIEN! DE ER NAZI!!!! Kenneth ble akkurat stoppet! De skal klippe skiltene hans pga senken var livsfarlig! For noen brødhuer! Han har jo alt godkjent i vognkortet, men det trodde ikke de på at det stemte...

 

Håper det ordner seg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.