Gocart med pizza, lufter interessen?

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk,

 

Lufter med dette interessen med og få til noe gocart kjøring med pizza etterpå sammen med Vestfold.

 

Vil høre først hvordan stemningen er for dette og få gjort dette i Juni måned en Lørdag.

 

Ønsker innspill på følgende;

 

Er du interisert i og være med på gocart?

Lørdag eller Søndag?

Andebu eller Skien?

standard utleie, eller leid til Grand Prix eller Le Mans løp?

 

Lar denne gå ett par dager, så setter jeg en dato og evnt. sjekker muligheter for grand Prix eller Le Mans om dette skulle være ønskelig. Om Grand Prix eller Le Mans blir aktuelt blir det bindende påmelding med forhåndbet.

 

Dette ble velykket sist så vi satser på nytt!

 

Telemark;

Lars Erik Johannessen,_____________Lørdag/Søndag - Andebu/Skien

Jan Richard Hansen,_____________________ Søndag - Andebu/Skien

Marius Myhre,____________________Lørdag/Søndag - Andebu/Skien

Stian Olsen,______________________Lørdag/Søndag -_______Skien

Nikolas Laland,___________________Lørdag/Søndag - Andebu/Skien

Anders Moen,____________________Lørdag/Søndag -_______Skien

Thomas Vaag,___________________Lørdag________-Andebu/Skien

 

 

Vestfold;

Kenneth Varvik,___________________Lørdag/Søndag - Andebu/Skien

Thomas B Helleve,_________________Lørdag/Søndag - Andebu/Skien

Erik Henriksen Tetlie,______________Lørdag/Søndag - Andebu/Skien

 

 

 

____________

MVH

Lars Erik Johannessen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på dette! Var ikke med sist, men en helg dag i juni mnd passer nok for meg! For min del, gjerne søndag! Og ett fett om det er i Skien eller Andebu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare sett dato jeg er med :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

føler at banen i skien er litt mer spennende :) syns andebu blei en smule lang med lite jakting rett og slett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært gøy dette! Jeg er utgangspunktet på jobb lørdager frem til klokken 15. Men skjer det på annet tidspunkt enn det er jeg med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært morro det! Synes banen i skien er morsom(kjørt hele 1 gang der! haha)

 

Så stemmer for Skien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørt mye med jobben i skien .... det er absolutt en bane man får mer fartsfølelse av enn andebu .. (dog ikke no serlig fart i cartene noe sted) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går de seint? Har bare prøv carten til en kompis der(type racer) og morro med den hastigheten! Fort går de leie cartene da? 70-80km/t?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går de seint? Har bare prøv carten til en kompis der(type racer) og morro med den hastigheten! Fort går de leie cartene da? 70-80km/t?

 

trur ikke leie carter går mer enn 50-60 desverre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte gokart i Evje for et par år sia, skal vel være Europas eller Nord-Europas størte gokartbane. Så enten det er Skien eller Andebu blir det vel en slags nedtur uansett, haha:p

Neida, men er absolutt med på detta! Gjerne lørdag for min del :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om vi skal få til ett Le Mans konkurering hadde jo dette vært morro og hatt Telemark VS Vestfold. Så det betinger at vi får nokså likt antall påmeldinger og da krever forhåndsbet.

 

Grand Prix er jo fult mulig også da dette blir individuell konkuranse.

 

Lar dette stå ute litt lengre for og få fler påmeldte til dette kanskje ? Også kommer jeg tilbake til dato & klokkeslett samt pris og sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst men sliter med prolaps:( Men er jeg bra til dette skjer er jeg med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar for det her men må jo bli Andebu da, viktig at en får varma opp med bilen før en hiver seg i carten;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar for det her men må jo bli Andebu da, viktig at en får varma opp med bilen før en hiver seg i carten;)

 

sånn som du kjører frem og tilbake på e 18 ... kommer det jo til å ta evigheter :D men var jo koslig der vi spiste etter kjøringa så sånn er jo andebu bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.