Noen som har nice price på forstillingskontroll?

Anbefalte innlegg

Noen her inne som kan ta forstillingskontroll på bilen min for nice price? (FATTIG for tiden)

 

Alt av ledd osv er nytt(i vinter) så ingen ting som sitter..

 

Må justere spissing og litt camber.. Bak er den fast så der er det vel ingen ting å stille.. ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at det er forskjell på forstillings-kontroll og justering. Det er når de begynner å justere og at ting sitter fast, er rustet osv slik at klokka går at det koster litt..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tenkte på med justering :) Men alt er nytt nå i vinter så bør ikke være noe som sitter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at Autostrada er dyre;) Om det var til hjelp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker alltid bildeler Porsgrunn. Aldri betalt mer enn 1200,- der og det er for quattro. Grevlinger tar de mindre for mener jeg og huske.

 

Hadde A6en en gang på Skien Bil og da kom det på 2900,- +deler&arbeid da ett stag måtte byttes

 

Skal selv bestille time hos dem denne uka så fort de har mulighet til avanten....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goberg tar også 1200.- etter hva jeg vet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NAF tar ca 1000kr ;) Det er for firehjulskontroll og justering på quattro! Pris uten medlemsskap er ca 1500 tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt bildeler jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte på egentlig om noen her i klubben kunne ta det etter kl 16 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

River litt opp i denne jeg, har en bil som lengter sårt etter en 4 hjulskontroll selv. Men hvis jeg tar det hos NAF så er vel de grinete på senking osv kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok den hos bildeler for ei uke sia, ikke noe problem med senk eller noen ting. Flinke og raske. 1200 og noen små kroner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.