Over snittet bra lakkeringsverksted østlandet?

Anbefalte innlegg

En sølv Golf 4 trenger å få omlakkert forskjermen på venstre side, eksteriøret er galvansiert om det skulle ha noen betydning. Bilen har fått en liten bulk på den skjermen.

 

Trenger tips til lakk verksteder som folk har erfaring med som ikke lakkerer på feelingen men som gjør en meget god jobb.

 

-Kristoffer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meek Customs i Slemmetad.. Eller Slemmestad Billakkering om du vil.. Er vel de som tok bilen til Fredrik Tangen her, RS4 TDI'n ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meek Customs i Slemmetad.. Eller Slemmestad Billakkering om du vil.. Er vel de som tok bilen til Fredrik Tangen her, RS4 TDI'n ;)

 

X2

 

Tok de-notch på panser og fanger på både Mattis sin Golf, og min gamle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

X2

 

Tok de-notch på panser og fanger på både Mattis sin Golf, og min gamle

 

Aldri brukt dem selv, men ser og hører at de har bra peiling.. Samt at svoger er kompis med Meek jr. ;) heh. Håper de får tid til å ta Golfen min å etterhvert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Star Motor i Sandvika har generelt fått god omtale blant kjente og har også blitt kåret til et av landets beste verksted flere år på rad. Selv fikk jeg bare utbedret kraftige riper på en fanger, som ble meget bra uten lakkering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Jeg trenger å lakkere begge bakre hjulbuer på min Audi A6 2012-modell. Er det noen som vet om et bra lakkeringsverksted i Oslo? Er det noen som har noen erfaring med Bilkosmetikk ved NAF i Oslo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.