Anbefalte innlegg

liker disse jeg;)8x16 med 195/45-16 dekk,men blir erstattet med 195/40-16 i løpet av vinteren,samt at de skal få enda litt mer polering og en god runde med autosol.

 

DSCN0040.jpg

DSCN0039.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

18" Snowflake?

 

Nei takk. 18" er for nyere biler. VW Snowflake er hardcore 80-tall. Helt allmektig i 14-16" på Golf 1 og 2. Men pyton på nyere biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rotiform Gutta går for Gull de..:)

 

24k faktisk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

24k faktisk...

 

Whaaaat?

Ikke fortell meg at det der ER gull?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Whaaaat?

Ikke fortell meg at det der ER gull?

Jepp,er nok det. Men det koster.......: faint : Man får jo skruer til delte felger som er gullforgylte,så hvorfor ikke hele senter også ?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Whaaaat?

Ikke fortell meg at det der ER gull?

Eieren sjøl: "Wheels are 17x9 -10 and 17x11 -10 24k Gold Plated magnesium Ronal Racing splits." :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er Barock de kalles, så ja. Kom nettopp over de i selveste go'-tråden. Custom skrudde:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp,er nok det. Men det koster.......: faint : Man får jo skruer til delte felger som er gullforgylte,så hvorfor ikke hele senter også ?? ;)

 

Eieren sjøl: "Wheels are 17x9 -10 and 17x11 -10 24k Gold Plated magnesium Ronal Racing splits." :)

 

Omg!

Folk er gal...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Whaaaat?

Ikke fortell meg at det der ER gull?

 

Jepp,er nok det. Men det koster.......: faint : Man får jo skruer til delte felger som er gullforgylte,så hvorfor ikke hele senter også ?? ;)

 

Er ikke hinsides dyrt da gull er noe av det mest elastiske grunnstoffet vi har.

Kan valse ut en cm3 til ca en fotballbane, sier litt om tykkelsen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er Barock de kalles, så ja. Kom nettopp over de i selveste go'-tråden. Custom skrudde:)
Jepp de kalles Barock,14 toms orginale Merce-felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke hinsides dyrt da gull er noe av det mest elastiske grunnstoffet vi har.

Kan valse ut en cm3 til ca en fotballbane, sier litt om tykkelsen...

Hehe vet det er veldig elastisk og formelig. Bladgull er jo så tynt man kan se igjennom det. Men når man skal kjøpe gullforgylte deler til felger slik som skruer osv så koster det fort "noen" kroner da : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper disse futuraene som eg nettopp er ferdig med og pusse opp blir bra på passaten når eg får dekk på dem :-)

kopi2.JPG

kopi4.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PLS daytona

daytona_g.jpg

 

RSL Cult

Jetta%20with%20RSL%20Cult%20048.jpg

 

Sport Quattro. felger

foranvenstre-1.jpg?t=1285781234

Edit: Glemte disse

smoor roadster

dscn03095us.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har blitt litt glad i TSW Nurburgring, og lurer på om jeg skal gå for de på Touranen til våren?!

nurburgring_silver_pop_std.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen kritiserte Snowflakes på såpass moderne bil før, men jeg synes det er dritfett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen kritiserte Snowflakes på såpass moderne bil før, men jeg synes det er dritfett!

 

helt enig, dødsfett. Håper å se noen sånne her hjemme neste år! Gjør jo absolutt ingenting å mikse stiler fra forskjellige tidsepoker. Gjør det bare mere sært og kult.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.