Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp flyttet til skien og er veldig interessert i å finne meg en garasjeplass så jeg kan dra med prosjektene mine og få skrudd litt igjen. Er det noen flere som er interessert eller som vet om noe som er til leie Jeg er veldig interessert i å leie noe sammen med andre klubbmedlemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ha plass jeg .. Ring meg 91648820

 

Mvh André

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt en garasje sjæl i løpet av vintern.. noen som har noen tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis flere går sammen så var det ihvertfall greie lokaler på Herre:) Christian Johnsen har muligens kontakt info.

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan se om jeg har 1 plass til... Jeg har nokk spørst bare hvor mye du gidder å ordne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan se om jeg har 1 plass til... Jeg har nokk spørst bare hvor mye du gidder å ordne :)

 

Hva mener du med å ordne? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil si jeg har egentligt leid ut de plassene jeg skulle.. men om du orker å lage til å montere dører så er det nokk en plass til og 2 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil si jeg har egentligt leid ut de plassene jeg skulle.. men om du orker å lage til å montere dører så er det nokk en plass til og 2 ;)

 

hvor er dette? det hadde vært nice med plass til bilen min + delebil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.