Anbefalte innlegg

Er det forresten noen som har en helt vanlig cd-spiller-strømledning til overs mellom Brumunddal og Raufoss?

Jeg har jo et lass med slike liggende hjemme i trøndelag, men klarte å ta med en for lite med det midlertidige flyttelasset. Det er snakk om en sånn toleder-ting med en plugg som ser ut som ett åttetall, U see?

Mangler en slik til laderen til fotoapparatet.. :P Om noen har så jeg kunne fått lånt, fått, kjøpt billig evt betalt i natura så ville jeg blitt full av kriblinger i tykktarmen.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten unge? Du er klar over at jeg akkurat har blitt reservepappa for to stk vel? :o

Dessuten står jeg opp 04:40 på hverdagene, så nei det er nok ikke akkurat "først på dagen" i noe særlig utstrakt grad, hehe..

Så det går nok fintflott :)

 

Jooo, men mener jeg leste noe om at dere har ungefri i helga ? : klø :

 

Da ser jeg for meg at det er tid for å ikke være oppe grytidlig :)

 

Men .. location har jeg ikke kommet på enda.. Noen som har gode tips til fint sted å ta bilder på Gjøvik ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men fordi om ungene er borte så klarer jeg nok ikke sove noe lenger enn til 9-10, så 12 passer midt i blinken :)

 

Location ja, skulle vært å titta litt rundt da, men hva med utover veien som går til Minnesund? Har kjørt der med trailer noen ganger og det er spennende veier der vertfall. Kanskje det finnes noen gode locations bortover der også?

 

Og du, ikke forvent noen stor fotosession a-la Sindre nå da, jeg kan ikke å håndtere dette kameraet for fem flate øre omtrent, men klarer å treffe bilen og trykke så jeg får en haug med bilder, og er jeg heldig så er det et par bra også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo gamle Cellulosen nedi Hunndalen her da - der er det litt "rustikk" bakgrunn.

 

Evt nede ved båthavna. Skibladnerhuset kanskje.. Hmmm..

 

Du kan jo komme opp hit til 12 - Toppveien 20 og så tar vi det derfra ? :)

 

Noen bra bilder skal vi vel få til vel :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cellulosen fungerer fett!

 

IMG_4939.jpg

 

IMG_4952.jpg

 

Gamle bilder, but you get the picture (den var morsom, eller? Ikke? Joda, litt så.)?

 

Ellers så er det mange andre steder i Gjøvik som er fine å ta bilbilder på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle bilder, but you get the picture (den var morsom, eller? Ikke? Joda, litt så.)?

 

Ellers så er det mange andre steder i Gjøvik som er fine å ta bilbilder på:)

 

Hehe :P

 

Du er jo innmari flink til å ta bilder da! Og det vet jeg jo egentlig...

Men har ikke kommet på å spørre deg engang : dum :

 

Noen ideer til location med roligere bakgrunn også ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å spørre, så skal man få tatt noen bilder en dag:D

 

Roligere bakgrunn? Tja, parkeringshuset oppi storgata er jo fin å ta bilder i, men veit ikke om det er rolig nok for deg, da:p Glad i "shabby" bakgrunner når jeg tar bilder. Hehe. Hvis ikke så har jo hver etasje i parkeringshuset på CC fått hver sin egen knæsje farge, har jeg sett, så da fremheves jo bilene enda bedre. Eller Utsikten dersom man er glad i natur som bakgrunn:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å spørre, så skal man få tatt noen bilder en dag:D

 

Roligere bakgrunn? Tja, parkeringshuset oppi storgata er jo fin å ta bilder i, men veit ikke om det er rolig nok for deg, da:p Glad i "shabby" bakgrunner når jeg tar bilder. Hehe. Hvis ikke så har jo hver etasje i parkeringshuset på CC fått hver sin egen knæsje farge, har jeg sett, så da fremheves jo bilene enda bedre. Eller Utsikten dersom man er glad i natur som bakgrunn:)

 

Da skal jeg jammen mase på deg om det en dag :D

 

Kjempeide med parkeringshuset på CC - det må prøves!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at CC og parkeringshus er noen hit i morgen da..? :D

Men Mads, hva skal du i morra da? Kunne ikke du og kommet sammen med oss, så kanskje jeg kunne lært litt av hvordan du tenker og "jobber" når du tar bilder? Jeg har bare et objektiv jeg da(18-105 elns), eller det er vertfall det eneste jeg har med meg ned hit. Har ikke noe imot at andre er med og tar bedre bilder enn meg, så lenge jeg kanskje kunne lært noe selv også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om flere vet om gode location så si fra :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal på rally i helga da?

Her bærer det til skogs i kveld for å se på i mårra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at CC og parkeringshus er noen hit i morgen da..? :D

Men Mads, hva skal du i morra da? Kunne ikke du og kommet sammen med oss, så kanskje jeg kunne lært litt av hvordan du tenker og "jobber" når du tar bilder? Jeg har bare et objektiv jeg da(18-105 elns), eller det er vertfall det eneste jeg har med meg ned hit. Har ikke noe imot at andre er med og tar bedre bilder enn meg, så lenge jeg kanskje kunne lært noe selv også :)

 

Hehe - tenkte egentlig ikke på i morra der nei : smil :

Ja om Mads har muligheten til å være med så hadde jo det vært topp da !

 

 

om flere vet om gode location så si fra :D

 

Den grafittiveggen oppe på parkeringshuset i Gjøvik er jo litt tøff som bakgrunn (nå blir det tips på Gjøvik da... Men kanskje ikke mest aktuelt for deg :) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er overalt jeg :P så den plassen må prøves :) takker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer enn amatør med kompaktkamera ved aktuell vegg:

 

310709032.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se der ja :) digger tægga vegger :) må dit en tur

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde nesten glemt hvor godt det er med chilinøtter..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svensken fant en videofilm i stua . Nysgjerrig setter han den på . Han gisper etter luft når han får se sin kone i seng med tre fremmede menn . Setter seg sjokkert ned og funderer .....etter en stund puster han lettet ut og sier til seg selv ...... hvilken jævla tur att det bara var på film....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin vegg og fotografere ved.

Gamlebilen min og compakt kamera ved samme vegg.

 

Omegairmscheredition035.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke dette det samme som å banne i kirka da Bent;): smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig, men jeg er ikke merkefiksert men bilinteresert jeg Morten;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke dette det samme som å banne i kirka da Bent;): smil :

 

Bilde til Mads dette sikkert.. hihi : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe det er jeg å:)

Står vist 2 Opel'r og en Nissan ute på gården her: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det forresten noen som har en helt vanlig cd-spiller-strømledning til overs mellom Brumunddal og Raufoss?

Jeg har jo et lass med slike liggende hjemme i trøndelag, men klarte å ta med en for lite med det midlertidige flyttelasset. Det er snakk om en sånn toleder-ting med en plugg som ser ut som ett åttetall, U see?

Mangler en slik til laderen til fotoapparatet.. :P Om noen har så jeg kunne fått lånt, fått, kjøpt billig evt betalt i natura så ville jeg blitt full av kriblinger i tykktarmen.. :o

 

har du fått lånt en sån ?

har sikkert en sån ligende vis du mener en sån som man bruker i tuner cd spiller og i lader til kamera der du tar ut bateriet?

probleme er aj jeg er på sykehuse og kommer ikke ut på ei uke tenker jeg. men kan høre med kona om hun finner en. bor i brumunddal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.