"lokallagsmøte" til lørdag kveld?

Anbefalte innlegg

Blir det? Hvem kan? og hvor skal vi ha det? Ble det garasjen min? Eller andre som vil ha det?

 

Orker ikke å ha det inne i leiligheten... (orker ikke å bruke søndagen på å vaske) :D

 

Så da får vi sitte i garasjen.. Men da må noen ta med litt musikk+anlegg :) Noen stoler er vel greit å ha og.. "bord"(plate) har jeg, men må ha noen krakker til å bygge plata opp med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med. har krakker til å ha underplata jeg;) samt noen ekstra stoler;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med men må stikke i en bursdag litt utpå kvelden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men skal ikke bare ta å sette en konkret dato der litt flere kan være med? ble jo bare surr det her : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke sette en dato der folk ikke legger andre planer? Men "reserverer" den kvelden til noe sprell...?

 

f.eks kan vi ha (h)julebord? i nov/des en gang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samma for meg, men var innstilt på denne dagen jeg, rett og slett dårlig at det ikke blir flere med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne datoen har vært satt lenge igrunn. Og var jo en haug som skulle når det ble snakk om det...

Men men samme for meg. Sånn som dette vil det uansett være tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og en kamerat kommer :) ( så sant jeg ikke må sitte i en garage å fryse)..

 

Som ole sier ble jo denne datoen satt for over 2 uker siden ?

 

De som kan komme har nokk holdt av denne datoen som meg.

Du må gi folk litt mer enn noen timer å svare på da ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke sette en dato der folk ikke legger andre planer? Men "reserverer" den kvelden til noe sprell...?

 

f.eks kan vi ha (h)julebord? i nov/des en gang?

 

vi er allerede oppe i 7 stk... er jo ganske bra egentlig det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger vi så jævli mangen da?

 

Har det kjekt med Captainen og megselv jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel si meg enig med resten her virker som vi er mange nok. Det vil ikke komme noen gang hvor alle kommer, det har vi jo sett eksempler på stadig vekk. Men om vi klarer å få til noe slikt litt oftere blir det kanskje lettere å få folk med neste gang også. Ingenting i veien med ett hjulebord i nov/des det kan jo planlegges i morgen, er jo også en ypperlig annledning for å diskutere neste års sesong;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skulle sagt det selv freddy!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg møter opp enten du vil eller ikke Moen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært gøy å tatt turen, men må nok ligge hjemme pga mandeloperasjon : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært gøy å tatt turen, men må nok ligge hjemme pga mandeloperasjon : mad :

 

PINGLE: smil :

 

Neida er en veldig god unnskyldning. Vet hvor vondt det er selv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, men da tar vi å tar et "møte" da iom det virker som folket er klare for det selv om vi blir få..

 

Kommer til å bare slappe av med øl for min del(må levere felgene på søndagen så da må jeg være kjørbar på formiddagen :) )

 

Men ikke noen som har xbos/PS2 eller noe da? Så kunne vi hatt vacn cup i et eller annet :) fifa/rally etc?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fastsatt noe klokkeslett? og er det noen som kjører forbi klyve som jeg kunne haiket med? (slipper kjerring og unger ut)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn halv 8-8? jobber i morgen til 4. så må jeg hente hjula jeg skal låne til mandag og så skal jeg legge om før folket kommer.. Så jeg rekker alt sammen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og stian kommer i 6 tia;)

 

Jeg har nitendo wii om det er nød med sportspill;) .. Hadde jo vært morro med promille kjøring på ps2\ps3\xbox

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og stian kommer i 6 tia;)

 

Jeg har nitendo wii om det er nød med sportspill;) .. Hadde jo vært morro med promille kjøring på ps2\ps3\xbox

 

Den er go :) Kan dere vaske hjul og drikke øl imens da :)

Ta med wiien du, kan jo ta vacn bowling cup :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.