Viktig meld ang. KLUBBMERKER!!

Anbefalte innlegg

Dem koster 5 eller 10kr stk. Husker ikke i farta nå. Jeg jobber i helga. Så får ikke kommet ditt:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garantert noen som har med der oppe. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem i området er det som har klubbmerker og skiltholdere nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du brukernavnet hans så jeg kan sende han en pm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Navnet hans her er William Iversen. :)

 

Han holder til i indre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjetil - da har jeg blitt tilsendt skiltholdere og stickers hvis du enda trenger. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder til i Spydeberg, ikke Mysen ;) jobber i Askim hver dag så kan ta med dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem tar jeg kontakt med ang klubbmerker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem tar jeg kontakt med ang klubbmerker?

 

Meg:) 40638373

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får jeg kjøpt merkene?

og hvor får jeg startet ny tråd? tenkte jeg skulle lage en tråd over den nye bilen jeg har kjøpt ( har brukt dette forumet til lesing men finner ikke ut hvor jeg starter en ny tråd....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå inn på min audi eller min vw og trykk start ny tråd øverst i venstre hjørne :-)

Ang klistermerker så var det tomt sist jeg skulle bestille til lokallaget, men mulig noen i ditt lokalllag har;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beklager all forstyrrelse og spam men finner det fortsatt ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beklager all forstyrrelse og spam men finner det fortsatt ikke...

 

Trykk på forum øverst på siden-->under "ute på veien" så står det "min Audi eller Vw" gå inn der og trykk på "+ start ny tråd" øverst til ventre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trykk på forum øverst på siden-->under "ute på veien" så står det "min Audi eller Vw" gå inn der og trykk på "+ start ny tråd" øverst til ventre.

 

Skjermbilde.PNG dette er det somm kommer opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da ikke såå vanskelig, Sebastian! :P

Du må gå inn på underforumet, f.eks her eller her.

Da ser det nok riktigere ut!

 

Dette er forøvrig lokallagsforumet til Østfold, så hvis noen vil redigere bort dette etterpå, så er det fint! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen trenger skiltplater eller klubbmerker, så har jeg dette liggende:)

Tlf: 40 63 83 73

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe lokallags treff på tapeten da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært stille lenge nå, men har tenkt på at det hadde vært moro å dra igang noe igjen :) så det burde vi vel få til om folk er gira :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem har skiltplater og klistremerker nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk to klubb klistremerker på Hokksund vacn treff i helgen, men de er jo laget for å festes på utsiden av vinduet?? Da blir de jo ikke gamle.

Hadde tidligere akkurat samme men de limte jeg på innsiden av siderutene. Da varer de jo evig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk to klubb klistremerker på Hokksund vacn treff i helgen, men de er jo laget for å festes på utsiden av vinduet?? Da blir de jo ikke gamle.

Hadde tidligere akkurat samme men de limte jeg på innsiden av siderutene. Da varer de jo evig.

Det er vel ikke vits å ta sorger på forskudd hvis du ikke har prøvd disse merkene [emoji6] Nye merker, ny folie og ny leverandør. Disse merkene har jeg testet og prøvd selv, de sitter som fanden på ruter. Tåler maskinvask, håndvask, høytrykk og pusseskinn uten å løsne for min del [emoji16]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, kan godt hende de sitter godt altså,men jeg skulle ønske de kunne sitti fast på innsiden av ruten. Blir litt proffere finish da syns jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har skiltplater, men ille klistremerker :) er det kommet nye merker mer det forrige designet nå Thomas? Skulle hatt noen selv og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.