Viktig meld ang. KLUBBMERKER!!

Anbefalte innlegg

Trafostasjon? ovenfor Toy`r`us?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, om du finner frem til parkeringsplassen til toys' r' us, så vil du se en trafostasjon, med en asfaltflekk foran, der står vi!

Men bare kjør til toys, for du ser det fra parkeringa!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er i orden :) ser sikkert ut som ei forvirra høne hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... går nok bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert feil topic, men t-skjorter og genser der det står vacn eller vw-audi club norwegen med Østfold under, kan det la seg gjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil vel helt sikkert la seg gjøre, men da må vi vel regne med at hver enkelt må spytte i litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er klart :) men hvem er det som driver med sånt da? hvilken farge på genser/t-skjorte skal vi gå for?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har allerede planer om å få til dette, men vi er avhengig av å finne priser, utvalg, og samt litt regler rundt det å trykke klubblogoen....

Men om det er mange her som er interessert, så kan vi lodde stemninga for det, for det er jo klart at vi må være endel , skal dette bli overkommelig økonomisk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare si ifra hvis du trenger hjelp, Alexander. Kan sikkert ta en runde rundt å høre på priser m.m.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke det ut, men er nok best om vi bestiller alt inn til lokallaget, for så å selge ut til medlemmer, slik at vi får rabatter for å kjøpe flere samlet!

 

Men skal sjekke opp litt angående reglement for klubblogoen, og hvordan vi gjør dette.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel klubb logo det står mest på tror jeg... drev litt og lekte meg litt. Foran og litt til venstre satt vacn-logo. under ble det østfold også ble det medlemsnr, på ryggen sto det hvilken type bil jeg hadde, også vacn logo under der, og til slutt bilde av bilen :) one of a kind : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe hørs jo heftig ut! Vi får bli enige om hvordan vi bestiller etterhvert, men har hvertfall sendt avgårde mail til hovedstyret, så får vi se hva de sier derfra foreløpig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(eneste minuset med det kenneth, er om man bytter bil :P hehe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel klubb logo det står mest på tror jeg... drev litt og lekte meg litt. Foran og litt til venstre satt vacn-logo. under ble det østfold også ble det medlemsnr, på ryggen sto det hvilken type bil jeg hadde, også vacn logo under der, og til slutt bilde av bilen :) one of a kind : rock :

 

: rock :

Men trur det helde me Vacn logoen, region og medlemsnr. eller ka?

Er mange som skifter biler ofte og nokon har MANGE biler...

 

Men når det gjeld skiltplatter og klistremerker, så trur eg det ville vert best at den lokale vacn fyren tar seg av, enn å sende nokon små klistremerker via post som lett kan bli rota vekk hos posten(eller kem det er so mykje arbeid for so litte på ein måte bedre at ein i regionen har det. eller ka trur dere?

 

Har det blitt ein ny lokal/region fyr her på vestlandet(Førde) ettersom han forgje flytta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(eneste minuset med det kenneth, er om man bytter bil :P hehe)

 

da lager man en ny en med en annen bil, så kan man se tilbake på hvordan bilen var : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje så gale det, men litt større tekst framme kanskje?

 

fant dette nettop, er i frå 2009

http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=149413

attachment.php?attachmentid=118279&stc=1

 

eit anna forslag er å ha vw og audi merke på ryggen? sjølve merka altså! ringane og V-ane :)

eg hadde ei t-shirt og genser frå vw-audi, gerit design på dei igrunn, men finn ikkje igjen bilde av den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, dette er bare en sånn prøve jeg lekte meg litt på. :) den teksten framme kan forstørres. Disse merkene blir trykt, men det går an å få de brodert og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock :

Men trur det helde me Vacn logoen, region og medlemsnr. eller ka?

Er mange som skifter biler ofte og nokon har MANGE biler...

 

Men når det gjeld skiltplatter og klistremerker, så trur eg det ville vert best at den lokale vacn fyren tar seg av, enn å sende nokon små klistremerker via post som lett kan bli rota vekk hos posten(eller kem det er so mykje arbeid for so litte på ein måte bedre at ein i regionen har det. eller ka trur dere?

 

Har det blitt ein ny lokal/region fyr her på vestlandet(Førde) ettersom han forgje flytta?

 

Er nok enklere om man har alle like, i forhold til bestilling, men det tar vi etterhvert....

Angående skiltplater og klistremerker er jeg ikke helt sikker på hva du mener Frank? Har ikke vært diskutert noe angående merker her tror jeg :)

Når det gjelder region ansvarlig på vestlandet, veit jeg ikke noe om dette, da dette er en diskusjon internt i Østfold, om vi skal bestille klær her i lokallaget...Om du også er interessert i lokallagstøy, så vil jeg opfordre deg til å ta kontakt med lokallagsleder i ditt lokallag, og kanskje få igang noe av det samme der ? :)

 

Mulig jeg har misforstått deg helt, da beklager jeg det, men fikk følelsen av at du var på feil side?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok enklere om man har alle like, i forhold til bestilling, men det tar vi etterhvert....

Angående skiltplater og klistremerker er jeg ikke helt sikker på hva du mener Frank? Har ikke vært diskutert noe angående merker her tror jeg :)

Når det gjelder region ansvarlig på vestlandet, veit jeg ikke noe om dette, da dette er en diskusjon internt i Østfold, om vi skal bestille klær her i lokallaget...Om du også er interessert i lokallagstøy, så vil jeg opfordre deg til å ta kontakt med lokallagsleder i ditt lokallag, og kanskje få igang noe av det samme der ? :)

 

Mulig jeg har misforstått deg helt, da beklager jeg det, men fikk følelsen av at du var på feil side?

 

Mvh

 

Må jo sell. ha alle like vil no vere det beste ellers blir vel det litt rottete!

Trur, må vere litt meir sikker:) men eg tok oppatt det som er i frå starten av tråden siden eg ikkje fant noko svar på det;) region ansvarlig her på vestlandet burde eg då snakke me dei i bergen om å få til noko kanksje? samme gjelder vel då me lokallagsklæ? burde jo fått til noko slikt!

 

trur du har rota litt her no sjøvold, kanksje du har tolka litt feil her, men er lov det sålenge det blir klarheit i det:D

meina me feil side?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt enig at det burde være likt over alt :): rock : men likte forsiden jeg lagde,:) kan kanskje være litt større. baksiden er jeg litt mere : klø : usikker på.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste er jo å få de brodert, så de varer :) det koster jo seff mer, men har vel kanskje igjen for det i lengden? :) Har også noen ideer, så om det blir noe så får vi ta en diskusjon på hvordan det skal se ut :) må jo være litt fænsy å ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fænsy a dø he he..... ja hvorfor ikke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo sell. ha alle like vil no vere det beste ellers blir vel det litt rottete!

Trur, må vere litt meir sikker:) men eg tok oppatt det som er i frå starten av tråden siden eg ikkje fant noko svar på det;) region ansvarlig her på vestlandet burde eg då snakke me dei i bergen om å få til noko kanksje? samme gjelder vel då me lokallagsklæ? burde jo fått til noko slikt!

 

trur du har rota litt her no sjøvold, kanksje du har tolka litt feil her, men er lov det sålenge det blir klarheit i det:D

meina me feil side?

 

Det jeg mente med feil side var at jeg trodde kanskje du skulle skrive på din lokallagsside, og ikke her på østfold siden!

Ikke at det er noe galt i å skrive her, men tolka sp.målene dine (siden de hadde med vestlandet å gjøre) at du trodde dette var en annen region enn østlandet!

Man tilfaller det lokallaget som er i fylket du bor i, om dette er Bergen er jeg ikke sikker på!

 

Men samme det forsåvidt, men skjønte bare ikke sp.målene rundt skiltplater og klistremerker!

Mulig jeg er helt på jordet, men som sagt, skjønte deg bare ikke, hehe :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.