Felleskjøring VACN Hovedtreff 2011: Våler 4. & 5. juni - Østlandet

Anbefalte innlegg

Da prøver vi oss på en blåkopi av fjorårets samkjøring.

NB! Minner om at det er planlagt at man tar av ved Kløfta.

 

Ettersom det til dette vil være tilnærmet lik kjørevei for en hel del av lokallagene som havner innunder den gamle

Øst-regionen, tar vi en blåkopi av fjorårets samkjørings-tråd, så kan fellesavgjørelsene tas i en tråd, fremfor at alle må

bla igjennom hverandres lokallagstråder.

 

Jeg har mine mistanker om at det blir noen som drar opp fredag, noen tidlig lørdag, og et fåtalls tidlig søndag.

Iallefall lørdag morgen ser jeg for meg fine muligheter for å avvikle stor-kolonne. Vestfold, Drammen og noen fra A&B

sklir vel innover mot Oslo, og Follo og Østfold kommer vel noenlunde til å møte på resten (ser jeg for meg) på vei ut

av Oslo.

 

I første omgang setter jeg opp et forslag til kjørerute, nemlig om Kløfta - Kongsvinger og hovedveien nordover.

 

KONKRET INFORMASJON

Lisensfri radio/PRC: kanal 7

Planlagt kjørerute: E6 mot Hamar, tar av Kløfta og hovedveien om Kongsvinger.

Samlingssted med oppmøte/avreise fredag:

  • Oslo - Shell Skedsmokorset 21:00~21:30

Samlingssted med oppmøte/avreise lørdag:

  • Drammen - Shell Kjellstad (Lier) 08:30
  • Asker & Bærum - Møller Bil A&B 09:00
  • Follo - ingen respons
  • Oslo - Shell Skedsmokorset 09:35
  • Oslo - Kløfta 09:45
  • Våler - Braskereidfoss ca 11:50

Samlingssted med oppmøte/avreise søndag:

  • Drammen - Shell Kjellstad (Lier) 06:30
  • Asker & Bærum - Møller Bil A&B 07:00
  • Follo - ingen respons
  • Oslo - Shell Skedsmokorset 07:35
  • Oslo - Shell Kløfta 07:45
  • Våler - Braskereidfoss ca 09:50

 

En liten praktisk opplysning:

 

Dere som kommer sør-fra, om Kongsvinger. Ta fv 210 på vestsiden av Glomma nordover !!

Rett sør for Flisa er det veiarbeide, slik at de med senka biler, altså 90% av oss, kan få litt problemer...

Mvh. Inge.

reise.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oii, dette høres spennende ut =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moro! Dette har jeg aldri vært med på før, så gleder meg :) Ikke sikker på hvilken dag jeg skal opp enda, men blir vel sannsynligvis søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker vel oppover på søndagen selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel å dra fredag kveld eller lørdag morgen, får se hva de andre jeg kjenner skal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråden er jo lagt ut i god tid med det for øyet at man fint kan tilpasse avreisetidspunkter osv til det flertallet ønsker.

 

Selv litt usikker på hvordan juni måned, det er mye som står på, men en liten tur blir det nok!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veien til treff som dette like plaget av onkel/teknisk som Gatebil kan være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel ikke si Våler-treffene er noe jeg har merket meg har det.

Rudskogen hadde jo "nylig", hvor enkelte medlemmer fikk merke det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir d noe av samkjøringa innover, jeg tenkte meg innover på søndagen så håpa jeg kunne slå følge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal innover på dagen på fredag, har jo selvfølgelig tatt denne dagen fri, inneklemt dag som det er!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, er visst satt opp på jobb fredag og lørdag jeg, får se hva jeg gjør da.. Kan jo alltids dra opp bare søndag.

 

Men er torsdag helligdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir d noe av samkjøringa innover, jeg tenkte meg innover på søndagen så håpa jeg kunne slå følge :)

 

Har også tenkt meg en tur på søndag :) så da er vi i hvertfall 2 :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også tenkt meg en tur på søndag :) så da er vi i hvertfall 2 :P
Mulig 3 også. Spørs hvor tidlig dere har tenkt å dra samt om jeg har det rette humøret. Er så mye jeg skulle ha gjort på bilen, men har aldri tid. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er torsdag helligdag?
Kristi himmelfartsdag er rød på kalenderen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig 3 også. Spørs hvor tidlig dere har tenkt å dra samt om jeg har det rette humøret. Er så mye jeg skulle ha gjort på bilen, men har aldri tid. : bh :

 

Jeg drar nok ikke kl 7 på søndag :P Er ikke så viktig for meg å stille ut enda, da jeg ikke har fått tid til å lakke panser osv enda.. Bacheloroppgaven som skal leveres mandag har tatt all fritid i det siste :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig 3 også. Spørs hvor tidlig dere har tenkt å dra samt om jeg har det rette humøret. Er så mye jeg skulle ha gjort på bilen, men har aldri tid. : bh :

 

jeg tenkte å følge planen til som Ola har posta lenger opp her.

skal stille ut en av bilene mine så jeg må nok reise så tidlig, tar meg en time til drammen så tidli nok blir d ihvertfall hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tenkte å følge planen til som Ola har posta lenger opp her.

skal stille ut en av bilene mine så jeg må nok reise så tidlig, tar meg en time til drammen så tidli nok blir d ihvertfall hehe

 

Jeg også har en plan om å stille ut så hadde igrunn tenkt til å følge den planen som det ble nevnt ;) Hvem vei kjører du, over Siljan og forbi Svarstad? Isåfall kan vi jo kjøre sammen til Drammen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også har en plan om å stille ut så hadde igrunn tenkt til å følge den planen som det ble nevnt ;) Hvem vei kjører du, over Siljan og forbi Svarstad? Isåfall kan vi jo kjøre sammen til Drammen :)

 

Er det jeg hadde tenkt meg ihvertfall men tenkte jeg skulle prøve å få med meg så mange som mulig fra skien/porsgrunn.

Så må nesten se litt når d nærmer seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen fra østfold som skal oppover da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MERKELIG lite respons i år, men det var det jo i fjor også. Som vanlig lite initiativ for noe såpass lite...

Erfaringen fra tidligere år er at det uansett er endel - hvertfall fra Oslo - som kjører oppover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker det blir felleskjøring med Marco sånn leeenge etter alle dere andre som drar på fredag har spist opp pakka med ostepøls;). Må jo rekke å bli ferdig på jobb først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg reiser når bilen er ferdig sammenskrudd, og marco får ikke ut bilen før jeg er ferdig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg reiser når bilen er ferdig sammenskrudd, og marco får ikke ut bilen før jeg er ferdig :)

 

Så da blir vi altså tre som samkjører midt i svarteste natta;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slenger meg med på søndag hvis det er noen andre som skal oppover da. blir i tilfelle fra bærum kl7..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slenger meg med på søndag hvis det er noen andre som skal oppover da. blir i tilfelle fra bærum kl7..

 

Jeg kjører opp på søndag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.