Anbefalte innlegg

*Plass til 4-5 stk avhengig av hvor trangt man vil ha det(Pr nå er det meg + en til)

*Utvendig vaskeplass, kan settes dit høytrykksspyler

*Ca 25 minutter fra Oslo, Sørum kommune

*Real utleier som leier ut til 4 andre hobby verksteder

*4000,- i måneden inkludert strøm uten fyring

*Ikke sentralt, ikke vært innbrudd noen gang

*Jeg kan stå som ansvarlig så lenge jeg vet resten er ok og betaler for seg

*Ledig fra 1. september

*Vil ha med folk som man kan stole på slik at man slipper å låse verktøyskapet hver gang og kreve inn penger

 

IMAG0626.jpg?t=1312919641

 

IMAG0627.jpg?t=1312919009

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totalpris 4000? Altså det beløpet deles per person?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig! Være med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er VELDIG interesert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg bare hatt noe prosjekt hadde jeg uten tvil vært med: rolleyes

Er jo til og med i nye "nabolaget" detta jo:p

 

Det er riktig! Være med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prosjekt får du jo veldig billig :)

 

Er vi 4 eller 5 er det jo under 1000 kroner i måneden pluss evnt fyring. Veldig ryddig kar, brøyting og strøing utendørs inkludert. Bjørn Petter(nr 2 til å leie) og jeg er helt avhengig av å ha med folk vi kan stole på. En ting er dumt der, man får ikke sveise eller skjære. Dog var det en som hadde verksted i kjelleren der som visstnok var veldig real, og der er det lov. Så det er muligheter med dette lokalet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen vinkelsliper? uteplass eller må alt stå inne hele tiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkeringsplass utenfor og vaskeplass utenfor. Ja, det med vinkelsliper og sveiseapparat var litt dumt, og passet ingen av oss andre heller, men vi får nok til ei ordning med han under!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å møtt dere to som er med for en prat og titte på verkstedet. Er veldig med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å møtt dere to som er med for en prat og titte på verkstedet. Er veldig med.

 

Ja, det går an det! Bor i oslo jeg, Bjørn Petter bor i lillestrøm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan skal man gjøre det hvis man skal bruke vinkelsliper/sveise på bilen da? må man prate med fyren under og flytte bilen dit? Hva er grunnen til at man ikke kan gjøre det i lokalet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er låve og tretak. Men snakket akkurat med han og foreslo å gjøre jobben med å kle taket med gips om han stod for gipsen, og det var han ikke fremmed for. Så det er muligheter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Jeg er interisert, det eneste som bekymrer meg er reiseveien. men hvis dere skal ut dit en gang til så er jeg med for å titte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skal ut og skrive under kontrakt i starten av neste uke. Kan jo ordne slik at de som er interessert får være med ut og se. Tror det blir en slik ordning at vi oppretter en egen konto med 2 leier på hver i depositum slik at man har en buffer å gå på om man ikke skulle få betalt en måned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1-2 plasser ledig. Skal bortover og signere kontrakt til uka igjen. Så om noen vil se på skal det være mulighet for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sier fra når du skal utover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Blir nok i starten av uka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 ledig plass enda folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var vi fire. En som ikke er vag frelst, men det får gå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, er en kar som jobber på toyota. Thomas Karlsen heter han. Han kjørte Ford, bor i nærheten tror jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tatt noen avgjørelse på taket? Begynner å trenge plass til en bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn Petter er særdeles gira på tak. Jeg har sett at jeg har litt lite med tid før det blir snø. Men går jo an å sette inn bil der, er bare litt flytting rundt på ting i ettertid i såfall.

 

Har også utarbeidet en kontrakt som blir mellom oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tid er bestandig manko. Ja må nesten bli sånn til å begynne med. Gleder meg til å flytte inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har begynt på teknisk fagskole på kveldstid, så da går jo hver tirsdag, torsdag og annenhver lørdag minimum. Men får prøve å gjør det beste ut av det. Har en gammel 80 jeg skal begynne med der tenker jeg meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.