Anbefalte innlegg

Har vært masse skruing og moro i helga.

 

Men nå har det åpna seg en ledig plass igjen, så om noen ønsker å være med er det bare å sende meg en PM! Gjerne en som er litt ivrig og drar med oss andre litt, vi kunne sikkert ha brukt det enda mer enn vi gjør :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1000,- i måneden. Vi betaler litt inn ekstra for å dekke opp evnt fyringsutgifter og evnt fellesinnkjøp da, så nå har vi begynt med 1250,- hver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å melde fra de som vil ha relativt rimelig verkstedplass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er dette hen??

Er intr, men skulle helst hatt plass til en bil til. Jeg har 2 :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det her er absolutt interessant da jeg til tider har flere biler som trenger omsorg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke langt unna sørum/lørenfallet.

 

Vi, eller hvertfall jeg, skal dit i helga så det kunne godt an å ta en kikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nok også utover en tur i morgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar utover nå, Bjørn Petter er vel der nå muligens. Så det er mulig å se lokalet i dag, for veibeskrivelse kan man ringe 41 42 45 66

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jeg komme innom å titte i løpet av uka. hvis dere fortsatt ik har leid ut plassen.

 

Så ik på forumet før nå. Send meg mld noen da hvis dere skal dit igjen.

nr 93 26 26 69

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal utover i morgen og på lørdag! Selskap ønskes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også! Har du ordna gass til apparatet sa du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det en tur utover til vognskjulet i dag. Må prøve å få gått over til funesdalen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor bor ikke jeg lenger sør igjen?

 

Faen så vanskelig å finne en brukbar plass her oppe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke særlig lett å finne her heller, lette vel i et par år, så her har jeg tenkt til å være så lenge jeg bor i byen! Finnes mange flere lokaler her, men enten er det dyrt eller bortleid!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vognskjulet racing team fått to nye medlemmer faktisk. Så da blir det 5 bilder inne totalt. Blir spennende å se hvor fullt det blir :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jei...

gleder seg masse til å flytte inne den stakkars bilen min.

 

Håper dere blir fornøyd med oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi driver da å pusler om dagen, nå har vognskjulet til og med fått egen facebookside : Vognskjulet

 

Og ellers pusler jeg med 80en min da, og BP styrer med 100en sin. Skal vel en tur utover i morgen, så kanskje det blir noen bilder. For now:

 

IMAG1096.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må få tatt meg en tur oppom en dag dere er der Bjørnar, så jeg får se hvordan dere har det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vi var der i dag en tur. BP fyrte sveiseapparatet og sveisa seg en dp og la på ei larve på en manifoil jeg har og. Da slipper jeg å avgrene til turbotrykksføler med slange og kan bare skru følern rett i manifoilen! Sweeet!!

 

IMAG1102.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på så det ikke blir helt hurramegrundt og kålrabi når dere sveiser oppe... ;) haha

 

Ja, det var en spøk. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på så det ikke blir helt hurramegrundt og kålrabi når dere sveiser oppe... ;) haha

 

Ja, det var en spøk. :)

 

HOHO!! : haha : Btw, finner ikke mer real kar å leie av enn Harald. Han legger virkelig alt til rette for oss. Får til og med hente avgiftsfri diesel rett fra fatet hans til 7,50 pr liter mot rundt 10,30 på bensinstasjonen. Han brøyter, strør, tømmer søppel, tømmer spillolje og jeg får låne høytrykksspylern hans. Helt konge! Absolutt verdt pengene å leie hos han!

 

Vi var faktisk nede i underetasjen. Ingen sveising eller skjæring oppe hos oss :) Kurant nede der også da, men virket kanskje litt fuktig som du var inne på. Det fine er jo at de vil ha plussgrader til en hver tid nede, det hjelper virkelig på oppe også, har nok ikke vært under 0 oppe heller, og vi har ingen fyring på, bortsett fra dieselfyring når vi er der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har samme oppfatning som deg. Makan til 'fair' person som utleier skal man lete lenge etter, og da mener jeg virkelig leeeenge. Han fikser og ordner alt, tilbyr ditt og datt... får liksom ikke satt ord på det. :) Han dekket jo epoxybelegget nede for oss, så lenge vi tok arbeidet. Du får hilse han fra meg neste gang du snakker med han.

 

Ja, vi måtte også ha det over 0 grader nede, pga. at det var fare for at steinmuren der kunne slå sprekker eller noe. Sant det du sier ang. fukt, det var rett og slett et helvete for oss. Tror det var ca. 5-9 varmegrader til enhver tid der nede, men likevel så var det såpass fuktig slik at steder hvor jeg hadde sandblåst var dekket av overflaterust innen et par uker...

 

Ser bra ut oppe hos dere - var alltid misunnelig på de som var over oss, hehe. Hvor mange biler får dere inn oppe(med litt arbeidsplass rundt hver bil)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er veldig bra oppe! Bare litt ru overflate på gulvet, men det går greit. Også må vi passe på at det ikke lekker store mengder vann på gulvet, for da renner det ned til de under til slutt.

 

Vi har 3 arbeidsplasser i lengden og 2 biler inn i løpet ved porten. Det er helt greit, men er da avhengig av at de to bilene i løpet ved porten er minimum trillbare. Er kongefornøyd med å leie der, kommer til å leie så lenge jeg er i området her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.