Anbefalte innlegg

Så gjevt:). Har du noe mer utstyr til den enn jordfreseren jeg ser på filmen?

 

Farfar hadde en Agria med masse utstyr (også en del egenprodusert, som jo er litt kuriøst å ha). Dessverre for meg sikra en av fetterne mine seg den. Heldigvis for Agriaen er vedkommende meget kompetent og tar bra vare på den (det samme gjelder i høyeste grad 6/8 HK Sabben som fattern avskrev som utslitt): ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så gjevt:). Har du noe mer utstyr til den enn jordfreseren jeg ser på filmen?

 

Farfar hadde en Agria med masse utstyr (også en del egenprodusert, som jo er litt kuriøst å ha). Dessverre for meg sikra en av fetterne mine seg den. Heldigvis for Agriaen er vedkommende meget kompetent og tar bra vare på den (det samme gjelder i høyeste grad 6/8 HK Sabben som fattern avskrev som utslitt): ja :.

 

Hehe, tenkte faktisk på deg da jeg drev å styra med denne. Artig hvordan noe så gammelt fortsatt kan fungere etter å ha stått i en ti års tid i tillegg. Har et sette/pløye skjær og stålhjul. Men jeg får ikke selve jordfreseren til å fungere, kanskje du har noen tips? Har gitt etter alt som går på wiren, t.o.m hekten den helt av hendelen, men den vil ikke gå. Noe triks jeg ikke vet om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dessverre lite faktisk peiling på dette. De eneste gangene jeg så Agriaen i bruk var det henger på den. Når jeg tenker etter så jeg vel at farfar brukte den selvlagde snøfreseren en gang mens jeg ennå gikk i bevernylondress og brune Cherrox;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, spørs om ikke jeg får ordne meg et medlemskap i klubben viiagria da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt småtteri som er nytt om dagen.

 

Det kommer inn et nytt medlem 1. august, og den faste sveisern vår forsvinner dessverre. Men det nye medlemmet er godt kjent i klubben, og det er bilen også!

 

Ellers har vi kjøpt inn pulver og varmer, så vi tar på oss å "syredyppe" metalldeler etterhvert.

 

DSC_0165.jpg

 

Også var jeg hjemme i helga og hadde med hjuldollyene mine. Jeg dro ut på tur for å hente deler, kom igjen utpå natta og da hadde plutselig fattern retta opp og forsterka alle dollyene mine, akkurat som jeg bestilte, pluss jobben! NICE!

 

DSC_0168.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fullt hus igjen nå da? Skulle hatt en verkstedplass i nærheten av Oslo jeg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fullt hus igjen nå da? Skulle hatt en verkstedplass i nærheten av Oslo jeg....

 

Ja, er det. Skal holde deg i bakhodet jeg! Var jo ledig under oss for litt siden, men ble utleid

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.