Invitasjon til banekjøring på Årabrot i Haugesund, kun VAG.

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Da vil jeg invitere til banekjøring på årabrot motorsportpark i Haugesund, datoen blir den 17.september. Oppmøte for de som skal kjøre på banen kl 11, og banekjøringen begynner kl 12.

 

Regler under kjøring:


    Ved kjøring på bane er det vegtrafikkloven som gjelder. Og kjøringa skjer på eget ansvar.

    Ingen tidtaking tillatt.

    Biler med lekkasjeproblemer får ikke kjøre på banen.

    Vi ønsker ikke unødvendig spinning eller drifting på banen, dette er i strid med

    Ved kjøring på banen skal det alltid benyttes bil hjelm.

    Uregistrerte biler er forbudt, men prøveskilt er lov.

 

 

Detter er kun VAG som skal bli kjørt på banen. Håper også de som ikke skal kjøre tar med seg bilen, alltid kjekkt å se på andre biler også.

 

Det er kun forhåndsbetaling som blir godtatt. 300 kr pr bil.

Dette er pga. blir det mindre enn 16 biler, må jeg betale de manglende bilene.

Betalingsinformasjon:

Kontonr: 3361.16.65623

Konto eier: Daniel Danielsen, bråtavegen 54, 4250 kopervik.

Vennligst legg ved: Navn under melding til mottaker.

 

Håper på fint vær, og noe grilling. Mer info kommer.. : smil :

 

Veibeskrivelse

Årabrot i haugesund. Viss du søker på jovegen Haugesund, på Gule sider. Så ser du banen klart og tydlig, litt lettere å finen kjørerute selv. Bare kontakt meg om det er usikkerhet rundt veien.

 

Betalte:

  1. Daniel Danielsen
  2. Sigbjørn Alvseike
  3. Arnfinn Johnsen
  4. Morten Haugen
  5. Andreas Storstein
  6. Ronny Haukås Haga
  7. Jan Erik Susort
  8. Fridtjov Eidhammer
  9. Ole-Jørgen Frimann Nilsen
  10. Jose-Miguel Quinteros Del Pino
  11. Maciej Krzysztof Wardawa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg så håpte på det sko komme urquattro fra stavanger da!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste frist for og betale over nett blir torsdag 15.09. Det går også ann og betale når dere ankommer årabrot :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten heads-up til alle som kommer for første gang; Den siste lille biten inn til banen (hardpakket grus) har noen ganske stygge hull, så vær OBS når dere kjører inn. Ha LAV hastighet, og vær forberedt på litt slalom-kjøring.

Det går fint med min bil (Golf 1 med 3cm bakkeklaring) så det skal få fint for del aller fleste andre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at alle egentlig vet dette, men husk at det ikke skal være løse gjenstander i bilen under kjøring!

Dette gjelder mynter, CDer, nøkler osv osv osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det klart for banekjøring i mårå, værer været til i mårå kommer det til å bli kanon. Det har en tendens til og blåse kraftig på årabrot, så det kan være en fordel å kle seg godt. Jeg er kjempefornøyd med påmeldingen vi er 14 betalte kun fra VACN ! Så er det andre på VACN så har tenkt å betale i måren, det er første mann til mølla.

 

Ang. grilling, så kommer jeg selv ikke til å grille. Men om noen har lyst å ta med engangsgrill er det ikke noe i veien for dette. Er heller ikke lange veien til nærmeste bensin stasjon.

 

Ellers er det fort gjort å glemme å sjekke kjøleveske og olje, ikke kjekkt å kjøre bilene tom for olje/kjøleveske midt på banen. Ellers er dtee ikke lov å kjøre med løst batteri ellre bilstero.

 

Det kommer også til å bli delt ut noen få premier, til det banekjørende. Takk til Bilgummilageret for dette :)

 

Jeg regner med det er en selvfølge at dere tar med førerkort, vell møtt : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.