Anbefalte innlegg

God Jul folkens!

 

Håper det ligger både turboer, felger og akkevitt under juletreet i år : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe 16" orginale Audi-felger (eller BBS, O.Z eller andre tilsvarende) til salgs?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe 16" orginale Audi-felger (eller BBS, O.Z eller andre tilsvarende) til salgs?

 

Har noen orginale 16" felger mener jeg liggende, men de er helt ordinære felger. Kan se om jeg finner noen bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i trøndelag som har en dumpventil eller en org resirk til en 1994 aby s2 og låne meg en times tid så jeg får feilsøket

 

Update

Fikk tak i selv :)

mvh P Fallmyr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en anelse hva som har skjedd med Circle K Innherredsveien? Skulle innom i går men så en lapp med takk for oss og mørke lokaler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1ltr Prickbort til 29,90kr på Rusta - det må vel sies å være en særdeles god pris. Til sammenligning tar Circle K 119kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i Trondheim som kan anbefale et billig og allright hotell i nærheten av Ranheim?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe vår treff på Stjørdalen i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe vår treff på Stjørdalen i år?

 

Det bør vi absolutt kunne få til! Første helga i mai hadde jo vært ypperlig om det er fint vær

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sikkert noen vil svare på dette men... [emoji23] Noen her som jobber på Møller? Ikke ut etter rabatt eller noe godkjøp å sånnt. Har bare et spørsmål det hadde vært greit å stillt direkte til noen som jobber med Audi. Er ikke komplisert eller tjuvtriks det er snakk om [emoji23][emoji85]

 

Sent fra min LG-H930 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det helt dødt i denne tråden? Lurte på om det er noen som evt kan se på en bil for meg i Tr.heim? Audi A4 2008

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å våkne opp Trøndelag!

 

Noen som smått begynner å vurdere sommerdekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde trøndere bare satt i bilene sine og kjeftet på hverandre jeg nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem gjør det, dog jeg er nordlending og sitter bare å ser på mens jeg drikker karsk og spiser tørrfisk. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir mye ølpant I garasjen av corona styret. håper det blåser opp litt liv I lokallaget så det går ant å møtes en søndag utpå våren. Rimelig rolig i 2019:S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må satse på bra oppmøte på sein sommeren:) ser mange er i garasjen for tiden( ink. Meg) så håper på at alle blir med på et lokallagstreff når den muligheten byr seg igjen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Vi" på facebook (https://www.facebook.com/groups/52724483795/) sitter og drodler på om vi skal fyre igang lokallagstreff en gang i august, FYI :) Gjenstår vel bare å finne en dato, treffsted blir vel BK på Lade Arena på en søndag da folk forhåpentligvis har fri og det er plass til å stå ute. Innspill?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal en tur til Funesdalen på lørdag.

Flere som skal ivei og kjøre på isen?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja Trøndelag.

 

Om ikke annet er det kommet litt gamle bilder fra Lånke i 2005 og lokaltreff 2009 på Fjøsbukken. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.