Tuning enkelt og greit HEISTAD 24.09

Anbefalte innlegg

Pris på bmw e90 320d 163hk org. Og hva vil den få? Prøver å overtale fadern:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årsmodell er det da? er to varianter av 163hk men begge gir 200+ hk og 400+nm med program. Blir helt suverene disse med ny software så det er ikke mye å lure på :)

 

3000,- kan han få det for med forbehold om årsmodell, det er en kanon pris til den bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja stemmer 3.0 l og 2008 mod

 

Den er desverre for ny. Sær styreenhet i disse så ikke mange som har rett utstyr til å få gjort noe med den :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det ingen problem :) Bare å komme med den det så kan jeg garantere et bredt glis på tur hjemover

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for oppmøte idag! Regner med hjemturen var vesentlig artigere enn turen hit for de som tok turen :) Var hyggelig å få noen fjes til forum navna i nærområdet også må jeg si. Skulle det være noe så ikke nøl med å ta kontakt så hjelper så godt jeg kan.

 

Espen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange endte med en trimmet bil ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for i dag ja :)

 

bare kjøpe meg en N75 ventil til uka så håper jeg ting er på stell med trykket i hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for i dag Espen! Veldig hyggelig å hilse på deg og alle de andre som var der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for i dag ja :)

 

bare kjøpe meg en N75 ventil til uka så håper jeg ting er på stell med trykket i hvertfall :)

 

Vi krysser fingrene for det. Sjekk vakuum slangene under og rundt innsuget og for lekkasje, ikke uvanlig at de blir tørre og sprø. Men nå er det vel få av dem som er like velsmurt som dine var :P

 

Ble litt stresset av junior som løp rundt oss på slutten, så mistet litt fokus. Men sjekk og slangen inn på ic, koble den ifra og se etter olje i rørene der. Med tanke på hvor mye som lå i ventilasjonsslangen til resirken din er det ikke utenkelig at det kan flyte litt i røra forbi radiatoren og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for i dag Espen! Veldig hyggelig å hilse på deg og alle de andre som var der :)

 

Like så, Kompisen din klarte å holde mageinnholdet på plass over Siljan da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like så, Kompisen din klarte å holde mageinnholdet på plass over Siljan da?

Hehe! Det gikk bra det :) For en sinnykt vei! Hadde vært noe å hatt den for seg selv :D

 

Vi møtte på en matt svart R8 på tilbakeveien også :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte faren din på vei hjem Stian :) Han så klar ut for å testen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.