Dynodag VACN Stavanger 25.10!!!

Anbefalte innlegg

 

Mobil film for alle penga:)

 

Beklager Parkinson's forstyrrelsenen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten. På vei hjem i går så mødte jeg på en eldre sølv S6 sedan eller A8/S8!? Litt flaut men så ikke helt hva det var :P Xenonlys i grøftelysa. Hvem er dette sin? Vi hadde en liten dragrace på motorveien : smil :

 

Hey! Ka me den blå Ventoen så knuste dåkk begge 2:p

 

Men eg må sei eg blei overraska kor godt du holdt S8'en t Jan! E god futt i den bilen din: smil :

Men du kjøre så ei neba! Jævli møye vits i den forbikjøringen din:p

 

Jan: Du må lera deg å bruga rektige lys i mørket!! Jævlig plagsomme grøftalys i den bilen din!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Mobil film for alle penga:)

 

Beklager Parkinson's forstyrrelsenen :D

 

Takker for film Jan :D Kult å se!

 

Hyggelig å hilse på også forresten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey! Ka me den blå Ventoen så knuste dåkk begge 2:p

 

Men eg må sei eg blei overraska kor godt du holdt S8'en t Jan! E god futt i den bilen din: smil :

Men du kjøre så ei neba! Jævli møye vits i den forbikjøringen din:p

 

Jan: Du må lera deg å bruga rektige lys i mørket!! Jævlig plagsomme grøftalys i den bilen din!!

 

heheh ;) I fysste rundkjøring når me kjørte forbi dg Robin så ga eg ikkje full gass heller for va ikkje klar over dt va ein S8 eg hadde i rauå he he :P Men du må jo bare få gang på S3en så knuse du oss vertfall ;)

 

Viss du hinte te forbikjøringen av den gamle BMWen så va dt fordi eg va leie av eksos luktå haha : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Jan: Du må lera deg å bruga rektige lys i mørket!! Jævlig plagsomme grøftalys i den bilen din!!

 

Er du 80 år gammal eller? : smil :

 

Eneste grunnen te bruk av Grøftelys er at ene ballasten i Bi-xenon møket er kaputt og Kjell skal ha ca 4000 for en ny... Så frem til han klarer å skvise prisen ned til 299,- så blir det grøftelys her i gården.: smil :

 

 

 

::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell e en svinepels ;) haha :D Eg har to ballaster liggende til mine originale xenonlys på S3en, kanskje de passer, Jan? Eller er de forskjellige hvis det er Bi-xenon?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss du hinte te forbikjøringen av den gamle BMWen så va dt fordi eg va leie av eksos luktå haha : smil :

 

Hehe, hvis du isje kjøre heilt oppi rauå på folk som allerede holde -eller e over fartsgrenså så sleppe du å lokta på eksosen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, hvis du isje kjøre heilt oppi rauå på folk som allerede holde -eller e over fartsgrenså så sleppe du å lokta på eksosen!

 

True true!! Men hadde du hatt litt motor i den ventoen så hadde du nok blitt frista te å ikkje kjøra som ein 80åring heila tiå heheh :P:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du 80 år gammal eller? : smil :

 

:)

 

 

Hehe, ka har d me om tåkelyså dine blende eller isje? Dessuten så ser du fint lide langs veien med tåkelys, så eg ser isje poenget. Hvis ballasten din e ødelagt så kjøpe du ny. Samma ka an koste... Har du råd t S8 så har du og råd t ny ballast t 4000kr:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, e me isje d då? :)

 

E jo kjekt å fyra opp stemningen litt av å t:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ka har d me om tåkelyså dine blende eller isje? Dessuten så ser du fint lide langs veien med tåkelys, så eg ser isje poenget. Hvis ballasten din e ødelagt så kjøpe du ny. Samma ka an koste... Har du råd t S8 så har du og råd t ny ballast t 4000kr:)

 

Haha :)

 

Det er ikke snakk om pengene, men prinsipp.. 4000,- hvorav 2000 går i lommen på møller? det strider mot alt :) Å møte biler med Xenon grføtelys er jeg enig kan være plagsomt, men aldri oppfattet at en som ligger bak plager.

 

Men siden du egentlig langt inne er en snill gutt, så skal det ikke gjenta seg:)

:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell e en svinepels ;) haha :D Eg har to ballaster liggende til mine originale xenonlys på S3en, kanskje de passer, Jan? Eller er de forskjellige hvis det er Bi-xenon?

 

Eneste jeg vet er at ballasten i min har et sært delenummer som selv ikke dukke ropp på Egay...: bh :

 

Men i utgangspunktet så er jo en ballast en ballast om det er bi-xenon eller ikke... Men det hadde jo vært artig å sett på de du har for å se om den typen gjør jobben. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg vet er at ballasten i min har et sært delenummer som selv ikke dukke ropp på Egay...: bh :

 

Men i utgangspunktet så er jo en ballast en ballast om det er bi-xenon eller ikke... Men det hadde jo vært artig å sett på de du har for å se om den typen gjør jobben. :)

Bare gi meg delenummer du så skal eg sjekke når eg kommer hjem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uææ, nå ser eg innlegget.. For seint!!! Og så rett nedi gata her. Snufs..

 

Jaja, neste gang da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uææ, nå ser eg innlegget.. For seint!!! Og så rett nedi gata her. Snufs..

 

Jaja, neste gang da.

 

Blei litt kort frist denna gangen, blei planlagt litt på sparket, sorry :P Men komme flerre anledninger : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, hvis du isje kjøre heilt oppi rauå på folk som allerede holde -eller e over fartsgrenså så sleppe du å lokta på eksosen!

 

HAr eirik endelig begynnt å kjøre bil eller? :P

 

Å møte biler med Xenon grføtelys er jeg enig kan være plagsomt, men aldri oppfattet at en som ligger bak plager.

 

Jeg har begynnt å skru på fjernlys når folk med xenon i grøftelysa møter meg om kvelden. Om dagen bryr jeg meg ikke og når det er LED/Xenonmatch bryr jeg meg ikke heller. Men ser lite poeng med å kjøre med tåklys hele tiden...

 

 

______________________

 

 

Gleder meg nå litt til å få passaten på dynoen en gang :).

 

Jeg må si at jeg hadde aldri tenkt, at det var så mye lyd fra bilene at man må ha hørselsbeskyttelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.