Stavanger: Julebord 2011 17.des

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som er keen på et lite julebord i år også da? Har vært utrolig morsomt når vi har hatt det før .

 

Før så har vi vell spist på peppes og så tatt turen til munken 10 for 5. Noen som har noen forslag til hva vi kan finne på i år?

 

Lufter bare forslag her om det skulle være noen som er interresert for dette i år også. Vi må eventuelt finne en dato som passer de fleste. Trenger jo nødvendigvis ikke ha det på denne siden av julen, men er vell kanskje litt av sjarmen med julebord. hehe..

 

Jeg er litt game for bowling etterfulgt av mat og drikke. :) My suggestion. :)

 

UPDATE:

 

Er folkens game for bowling og mat på Harbour i byen i år?

 

Hvis vi skal få til dette så skulle vi helst hatt påmelding ganske kjapt ettersom vi må bestille bane og bord og dette er midt i julebordsesongen. :)

 

Så hvis alle som er intr kan vise sin interresse her så prøver vi å få noe i gang hvis vi blir noen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er alltid klar for fest.

Har kjørt bowling etterfølgt av drikke me jobb noen ganger og det pleier å funke bra.

26. November er vel eneste datoen jeg kommer på spm ikke passer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e me hvis det isje blir 26 november eller 10 desember.

26 november ska eg i 25 årsdag, å 10.desember ska me ha julabord med jobb : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me kan jo kjøra Bowling og mad på Harbour i by'n?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me kan jo kjøra Bowling og mad på Harbour i by'n?? :)

 

god plan.. forslag om kå tid`?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo nesten ble i desember! Men tippe d e ein stor fordel å bestilla bord og bane i GOD tid! Det kan forsåvidt eg fiksa bare me bler enige om ein dato:)

 

Eg e vekkreist helgå 8-11des, så feks helgå ittepå? Altså 16-18.des?

Ser for meg at ein lørdag e d besta hvis me har planer om å innta litt alkohyl:D

Foreslår at du lage ein avstemning der du putte inn lørdagene i desember...

 

- 10.des (men då e jo eg vekke og festen bler seff aldri d sama uden meg:p)

- 17.des

- 24.des bler ein litt teide dag:p

- 31.des e og ein teide dag

 

Då e d egentlig bare 17.des som funke.... Drit i avstemningen Kjell, me seie 17.des:D :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E me hvis datoen passe (10. des e eg på julabord :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine:)

 

Hvis alle bare svare om d passe eller isje den 17.des, så ser me jo om d e ein dato som passe for de fleste:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har eg et ganske bra forslag!! Ka me Go-Kart kjøring i Hillevåg? Deritte kan me bevega oss te Stavanger sentrum på Harbour bowling. Kjøbe noe mat å drikka der. De så vil bowla jørr dt!

 

Me e jo bilklubb så et par heat med go-kart hadde jo vert sjefs ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gocart e kult! Men eg syns bare at d e så jævli kjipt at d e så korte tid me får kjøra:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gocart e kult! Men eg syns bare at d e så jævli kjipt at d e så korte tid me får kjøra:(

 

Dt e heilt sant. Men viss me tar 2 eller 3 heat så tror eg me bler tilfreds :) 1 heat = 9 min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 heat går alt for fort det og desverre, kjørte det for ein måned eller to siden :(

 

gebursdagsbarn = gralla med dagen - special price for you today!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, jada, eg fatte jo ka di vil fram t, men dår e ingenting som hette gebursdagsbarn eller gebursdag;) Geburtsdag konne eg godtatt, men isje geburtsdagsbarn eller gebursdagsbarn. Syns d verke så userøist når firma isje kan rettskriving, hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gebursdag e faktisk korrekt norsk. Bursdag e bare kortformen.

 

Edit: Crap, hette faktisk geburtsdag på norsk og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 heat går alt for fort det og desverre, kjørte det for ein måned eller to siden :(

 

gebursdagsbarn = gralla med dagen - special price for you today!

 

 

Uansett om dt går fort så e dt jo spennande å se kem så får beste rundetid ;) Å ittepå kan me jo ta bussen inn te sentrium å bowla, drikka å spisa!! Koste litt me go-karten ja. 480kr for 3 heat viss me bare møde opp då.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit: Crap, hette faktisk geburtsdag på norsk og...

 

Hehe, stemme d;)

 

Uansett om dt går fort så e dt jo spennande å se kem så får beste rundetid ;) Å ittepå kan me jo ta bussen inn te sentrium å bowla, drikka å spisa!! Koste litt me go-karten ja. 480kr for 3 heat viss me bare møde opp då.

 

Å ta buss e egentlig uaktuelt av reint prinsipp, men ein gang i året kan vel isje skada:p

Men d som e heilt uaktuelt e å reisa bort der og HÅPA at me får kjøra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gocart, bowling OG mat. Blir fort lite folk når ein legge listå så høgt for å delta. Ikkje alle så har så mye ekstra kroner rett før jul...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig.

Eg stemme for bowling og mat åsså har me gocart t gode ein aen gang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aiit eg gir mg :P Me får ha gokart tegode :) Hadde vert kult å fått te ein gang neste år då!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg me eg. Men e det ikkje seint å bestille bord på harbor nå då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.