Anbefalte innlegg

syns snøen kunne komt når jeg hadde bil jeg :P (reg reim røyk) men får den oppe å går igjen i løpe av neste helg satser jeg på :P

 

Såg det, kjedligt det. Ble det byttemotor på deg da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gkekk greit å få ut motoren daniel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gkekk greit å få ut motoren daniel?

Gikk greit det. Var litt liten plass til løyse eksosen, ellers gikk det fint. Me sko bare hatt større fraktebil, var litt av et syn med g60 motoren i en Peugeot 205 :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg det, kjedligt det. Ble det byttemotor på deg da?

hentet meg en på ola's på lørda ;) syns 7k var stiv pris for en ribba motor, men turboen følgte jo med da så ikke så gale likavell :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olas vett å ta seg betalt o, men med grei turbo så va det kje gale. Blir det noe overhaling av motoren elle vill du ha ann opp å gå så fort som mulig :P

 

Har akkuratt installert ETKA akkurat som en ny verden så åpna seg jo. Kan se koss alt e satt i sammene, å lett å få tak i delenr. Rett og slett genialt : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar å bytter alle reimer å alle hjul/løpehjul ;) men vill ha den opp å gå så fort så muligt så blir ikke no mer enn d :) skal selge den når jeg får den opp å gå uansett ;) men er kjekt å selge en bil som har gått 246k med 3mnd garanti på motor! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka bil motoren du kjøpte sto i da morten ? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ein 98mod a6 ;) gått 226000 :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh. AFN motor eller ? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrive på en Svenske? Tenker du på registrering? I så fall hjelper det ikke deg det, du har jo ikke lov å bruke den i Norge allikevel desverre.

Men rå bil, hadde vært morro med noe sånn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel varsel om toll, admingebyr (straffetoll) og mva barra me å se på an på finn tenke eg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: gråter :: gråter :: gråter :: gråter :: gråter :: gråter :: gråter :: gråter :: gråter :

 

Må da være mulighet for og registrera ann på ein kompis i Sverige. Også Låna den til Norge i 1,2,3 eller kanskje 75månedar:P

Hvordan får Tollvesenet vite om bilen når eg kjører her da? må det en kontroll til eller sjekker de sammen med Autopass? Så er det jo god mulighet for og snike seg unna kontrollene o?

 

Audi RS4 med 4.2L VS VW passat 2.0TDI = who wins:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir du stoppet i rutinekontroll, blir oppført med passeringer i den lokale bomringen lenger enn 1 år, stoppet av andre grunner, krasjer (andre på veien enn bare deg desverre) så kan du få en heftig regning.

Finnes også folk som tipser tollvesenet om sånne ting, misunnelse osv, hvem vet? Jeg hadde ikke tatt sjangsen på noe sånn hvertfall, du har uansett ikke lov til å kjøre en meter i utenlandsregistrert bil desverre. Sånn er det å bo i Norge :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen me bmw 5-serie frontfanger til salgs eller vet om noen så har?:) så vil eg ha snarast mulligt;) er mest aktuelt med mørke farge på den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var vell ikke du som tilfeldigvis kjørte bak meg fra raglamyr t førre tunnelen nå for litt siden? :P hadde en 5 serie bak meg som manglet frontfanger :P kjørte bestemor sin impreza stv! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nopp, d e eg veldig skeptisk på... men litt mer info så er d en 1995mod altså en e34

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss noen lurte så er det liv i fotobokser på åkra, hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe en som har blitt blitza:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Daniel, har maks flaks for tiden du :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E billigare å gå te fotografen hvis du trengte nye passbilder :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Daniel, har maks flaks for tiden du :P

 

Har alltid hatt lyst å prøve og når jeg sklei i muren så datt skiltet av, å jeg har ikke fått fingen ut så skilte ligger inni bilen enda :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.