Anbefalte innlegg

Noen som har liggende ?

Jeg har fått kast i mine :-(

 

RS6

Rs6 2

S5

Rs5

 

Evt andre OEM look felger,.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 4, hvis det er Originale Exclusive (dvs Nardo) du tenker på.

 

http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=181766

 

Usikker på mønsterdybden nå, dette er dekk jeg kjøpte i tillegg til de som fulgte med min da jeg kjøpte den ny, så jeg kan ha brukt 2 av dem en sesong. Pris kan diskuteres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken pris kan du selge for ? Narrdo felgene passer veldig godt til bilen synes jeg,. Men er veldig dyre å supplere. Koster vell over 4.000 pr felg ny. Og bulken i mine viser at de ikke tåler allverden av juling. For 4.000 får en 4 nye felger av ukjent merke :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at slike sett oftest ligger på mellom 4500 og 9000 på Finn. Som jeg skriver i forumannonsen så ligger de delvis på vent til et bilbytte (evt å selge de sammen med Touranen når den skal byttes inn), og siden Touran er kjent for skjevslitasje så har jeg så langt sluppet å byttet dekk på min (kun brukt de originale pluss ekstrasettet jeg har), det koster jo fort 4000 for et par nye dekk også. Så jeg lar prisen på 6500 stå, haster ikke med salg. Og i så fall blir det 4 av de 8 felgene jeg har med minst mønster, jeg vil ha 4 gode dekk klare til våren :-).

 

Sorry, mener ikke å være kjip, vil bare forklare hvorfor jeg ikke _må_ selge.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du skriver pris kan diskuteres, send med gjerne en pm med en gopris :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 4 stk helt nye og ubrukte OEM VW felger til salgs. 2-delte felger som heter Orca/Grand Prix. Nypris cirka 6500 PR STK. Jeg skal ha 8000 kr/bud for de......

 

Picture049.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAr fått tak i 17" felger. Men mangler nå et sett i 18"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAr fått tak i 17" felger. Men mangler nå et sett i 18"

 

Slenger meg på her jeg også;)

 

Har 4 stk OZ Opera EVO 8 x 18 ET 45 eller 48 med 225/40 conti dekk. Brukt i kun 5000km.

Kvalitets sett. 8500.-

03_662491049_hoved.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg også;)

 

Har 4 stk OZ Opera EVO 8 x 18 ET 45 eller 48 med 225/40 conti dekk. Brukt i kun 5000km.

Kvalitets sett. 8500.-

 

Tja, liker ikke helt MB stuket...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senk på plass, trenger felger :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.